• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس خط اخم: مزایا و نحوه رفع خط اخم پیشانی با تزریق بوتاکس

خطوط اخم، خطوط عمودی هستند که بین ابروها و بالای آنها قرار دارند و به دلیل اخم کردن و پیری پوست ایجاد می‌شوند. این خطوط نیز همانند خطوط پیشانی با افزایش سن بیشتر جلب توجه می‌کنند.

درمان خطوط اخم برای بیمارانی که از تأثیر اجتماعی اخم رنج می‌برند یا افرادی که تمایل دارند آثار افزایش سن را از بین ببرند به کار برده می‌شود. خطوط اخم دائمی یا عمیق غالباً باعث می‌شوند که فرد عصبانی، دارای استرس، خسته، مضطرب و نگران به نظر برسد. رفع خطوط اخم باعث افزایش آرامش و شادابتر به نظر رسیدن ظاهر فرد می‌شود.

تزریق بوتاکس باعث کاهش حرکت عضلات ایجادکننده این خطوط می‌شود و در نتیجه زمانی که می‌خواهید اخم کنید، نمی‌توانید. با این کار از عمیق‌تر شدن این خطوط نیز پیشگیری می‌شود.

 خطوط اخم چیست؟


خطوط اخم به دلیل انقباض عضلات کوچک بین ابروها ایجاد می‌شوند. همه افراد دچار خطوط اخم نمی‌شوند. عوامل ژنتیکی یکی از مهمترین عواملی هستند که باعث ایجاد این خطوط می‌شوند. اگر حداقل یکی از والدین شما خط اخم داشته باشد، احتمال این که این حالت به نسل بعد منتقل شود افزایش می‌یابد. از عوامل دیگر می‌توان به فعالیت‌هایی مانند رانندگی کردن یا کار با کامپیوتر اشاره کرد که باعث می‌شوند فرد حالت اخم کردن به خود بگیرد.

بوتاکس برای رفع خطوط اخم ، یک را عالی برای داشتن چهرهای بازتر - گلوریا سنتر

 چرا باید خطوط اخم را درمان کرد؟


اگر شما عصبانی به نظر می‌رسید در حالی که اصلاً عصبانی نیستید یا اگر زمانی که کاملاً آرام هستید و آرامش دارید این خطوط بین ابروهای شما هستند باید اقدامی برای رفع آنها انجام دهید. هر دو وضعیت باعث می‌شوند که شما واجد شرایط باشید که تحت درمان با سم بوتالینیوم قرار گیرید. اخم ممکن است به دلایل دیگر نیز تحت درمان قرار گیرد. درمان ممکن است اثر لیفت روی ابروها داشته باشد. این بدان دلیل است که عضلات اخم ابروها را کمی به سمت پایین می‌کشند بنابراین هر چه زودتر این عضلات آزاد شوند، ابروها هم ممکن است کمی لیفت پیدا کنند. در مواردی که به لیفت بیشتری در ناحیه ابرو نیاز دارید می‌توانید از مزایای عمل لیفت ابرو بهره ببرید.

 بوتاکس چیست؟

سم بوتالینیوم که معمولاً به بوتاکس که اولین برند معرفی شده از این نوع محصولات است معروف است نوعی پروتئین است که توسط باکتریوم کلوسترودیوم بوتولینیوم تولید می‌شود. این سم، پالس‌های عصبی مربوط به عضله تحت تزریق را مسدود کرده و باعث شل شدن و فلج شدن آنها می‌شود. با این کار فعالیت عضلاتی که باعث ایجاد خطوط و چین و چروک‌ها می‌شوند کاهش می‌یابد.

اثر زیبایی سم بوتالینیوم اولین مرتبه در سال 1989 ثبت و مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفت. این محصولات به میزان زیادی مورد استفاده زنان و مردان قرار می‌گیرند زیرا باعث مصنوعی شدن ظاهر بیمار نشده و اثرات آنها نیز نسبت به عمل‌های پلاستیک سنتی طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

مزایای بوتاکس 


مزایای تزریق بوتاکس برای رفع خط اخم:

  • کم تهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی
  • نیاز به مدت زمان کوتاه برای بستری شدن
  • خطرات احتمالی و عوارض جانبی کم
  • بهبود قابل مشاهده خطوط و چین و چروک‌ها

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *