• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مراحل پاکسازی صورت و پوست چیست؟

این کلینیک برای انجام پاکسازی صورت از روش های لایه برداری ، میکرودرم و فیس آپ می تواند به شما پوستی شفاف ، دور از چربی و جوش ارائه دهد. ما در این مقاله قصد داریم مراحل پاکسازی صورت را به شما ارائه دهیم تا به کمک این روش شما پوستی زیبا و نرم داشته باشید. باید توجه داشته باشید که در زمان لیزر موهای زائد صورت نباید از این روش استفاده کنید.

پاکسازی صورت چیست ؟

پاکسازی پوست برداشتن سلول‌های مرده و نیز آلودگی‌هایی است که روی پوست تجمع پیدا کرده است. این کار می‌تواند سبب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست کمک می‌کند.

با این کار سلول‌ لایه‌های سطحی پوست و نیز چربی‌ها و ذراتی که بر اثر آلودگی‌های هوا روی پوست نشسته است، برداشته می‌شود. یکی از روش های پاکسازی که در کلینیک های زیبایی استفاده می شود روش میکرودرم ابریژن می باشد که موجب لایه برداری ، درمان منافذ باز پوست و همچنین جوانسازی می شود.

مراحل پاکسازی صورت و پوست چیست؟

چرا باید پاکسازی صورت انجام داد؟

غدد چربی موجود در پوست مسئول ترشح چربی هستند. خروج این ترشحات از طریق مجاری که به سطح پوست باز می‌شوند صورت می‌گیرد و منجر به مرطوب شدن سطح پوست شده و سلول‌های مرده، ذرات غبار و آلودگی‌های موجود در سطح پوست را حل می‌کنند.

گرد و غبار و آلودگی موجود در هوا با چربی روی پوست ترکیب شده و منجر به مسدود شدن مجرای خروجی سبوم یا چربی می‌‌شود و در نتیجه پوست کدر شده و شفافیت و شادابی خود را از دست می‌دهد.

برای اصلاح این مشکل پاک کردن منظم پوست با آب و پاک کننده‌های مناسب بسیار مفید است. همچنین باید از مصرف بیش از حد ترکیبات دارای چربی بالا و کرم‌پودر‌ها و مواد آرایشی روی پوست پرهیز کرد.

استفاده از پاک سازی عمیق پوست و لایه‌برداری مؤثر است. همچنین با استفاده از اسکراب‌های مناسب با نوع پوست سطح پوست کمی ماساژ داده خواهد شد.

بعد از آن پوست کمی بخور داده شده و جوش‌های سرسیاه آن تخلیه می‌شود. در نهایت از یک ماسک مناسب با نوع پوست استفاده شده و کرم نهایی روی پوست قرار داده خواهد شد.

پاکسازی پوست چه اهمیتی دارد؟

پاکسازی پوست یکی از عوامل مهم در سلامت پوست صورت است. شناخت نوع پوست مهم ترین مرحله در مراقبت از پوست است زیرا استفاده از محصولاتی که برای نوع پوست شما مناسب نیستند می تواند آکنه، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند. داشتن برنامه روزانه مراقبت از پوست به حفظ سلامت کلی پوست، شادابی و بهبود مشکلات پوست کمک می کند.

با افزایش سن و گذر زمان، پوست به عنوان بزرگترین عضو بدن آسیب های ناشی از رژیم غذایی ناسالم، استرس و هوای آلوده را نشان می دهد. با پاکسازی پوست آلودگی های موجود به صورت جوش های سرسیاه، جوش، تورم و لک از بین رفته و پوستی سالم و شاداب به دست می آید.

پاکسازی پوست صورت در کلینیک زیبایی

۱-گوماژ یا اسکراب همراه با بخور سرد یا گرم که پزشک متخصص متناسب با نوع پوست فرد سرد یا گرم بودن بخور را انتخاب می کند. در این مرحله لایه برداری سطحی انجام می شود.

۲- مرحله بعدی دزن می باشد که در این مرحله به وسیله جریان الکتریکی لایه برداری عمقی پوست انجام می شود.

۳- هیدورمی یا گالوانیک مرحله چهارم می باشد که آبرسانی و همچنین تغذیه رسانی به پوست را شامل می شود.

۴- در مرحله پنجم که هایفریکوئنسی نام دارد با جریان الکتریکی بالا پوست کاملا ضد عفونی شده و منافذ باز پوست بسته می شود.

۵- در این مرحله از ماسک مغذی ژاپنی که خاصیت کلاژن سازی و جوانسازی دارد روی پوست  استفاده می شود تا مواد مورد نیاز کاملا جذب پوست شود.

۶- در مرحله آخر پاکسازی بیست دقیقه ماساژ با بهترین صندلی ماساژور در کلینیک ، شما می توانید آرامش را در محیطی کاملا بهداشتی تجربه کنید.

بهترین روش پاکسازی صورت

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم پاک سازی پوست به ۳ روش خانگی ، آرایشگاه و کلینیکی انجام می شود که بهترین روش پاک سازی صورت روش کلینیکی می باشد، زیرا برای پاکسازی در خانه و آرایشگاه از ابزارهای معمولی و غیر تخصصی و همچنین استریل نشده  استفاده می شود و فرد انجام دهنده دوره ی غیر تخصصی پاکسازی پوست را گذرانده است. ولی  در کلینیک پاکسازی صورت با دستگاه انجام میشود.

اما پاکسازی در کلینیک های زیبایی معتبر، توسط متخصص پوست انجام می شود و پزشک متخصص با شیوه‌های مختلف، پاک سازی پوست صورت را انجام می دهد.

اگر قصدانجام مزوتراپی صورت برای لک را دارید بهتر است ابتدا درمان خود با مزو را تمام کنید سپس به سراغ پاکسازی پوست بروید. زیرا که بعد از مزو یک سری زخم های کوچک بر روی پوست ایجاد میشود که با پاکسازی تداخل ایجاد میکند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *