• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

نحوه تزریق بوتاکس زیربغل

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

پزشک بوتاکس را به وسیله یک سوزن کوچک دقیقا در زیر سطح پوست تزریق خواهد کرد. در این فرایند چندین تزریق در اطراف ناحیه درمان انجام خواهد شد.

پزشک جهت کاهش درد بیمار مقداری یخ یا داروی بی حس کننده به او خواهد داد. افراد بلافاصله پس از اتمام فرایند می توانند شغل و زندگی طبیعی خود را از سر گیرند. ممکن است پزشک جهت معاینه و بررسی ناحیه درمان شده جلسه ملاقاتی را با بیمار برنامه ریزی کند.

 

چگونه برای تزریق بوتاکس زیر بغل آماده شوم؟

تزریق بوتاکس فرایندی ساده و سریع است که در مطب پزشک انجام می شود. پزشک معمولا از بیمار درخواست می کند از دو یا سه روز قبل از انجام فرایند از تراشیدن مو های زیر بغل خود اجتناب کند.

در صورت مصرف دارو های رقیق کننده خون، پزشک جهت پیشگیری از بروز کبودی از بیمار می خواهد تا مصرف این دارو ها را از چند روز پیش از فرایند قطع کند.

افراد باید تمامی دارو های مصرفی خود را به پزشک اطلاع داده و تنها در صورت درخواست پزشک مصرف آن ها را قطع کنند.

 

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس زیر بغل می باشند؟

  • برای این روش باید حداقل سن شما ۱۸ سال باشد.
  • بوتاکس زیر بغل فقط در موارد شدید هایپرهیدروزیس پیشنهاد می شود. بهتر است قبل از انجام این روش قرص، لباس و رول های ضد تعریق را تست کنید.
  • افرادی که دچار بیماری خاص می باشند، یا داروی خاصی را مصرف می کنند نمی توانند برای درمان هایپرهیدروزیس از روش تزریق بوتاکس استفاده نمایند. بهتر است برای درمان به دنبال روش دیگری باشند.

اپیلاسیون و موم انداختن زیر بغل، لیزر موهای زائد زیر بغل، انجام فعالیت های ورزشی سنگین و استحمام با آب داغ به مدت ۲۴ ساعت بعد از انجام فرآیند ممنوع می باشد. شما همچنین می توانید جهت کاهش سریع تورم و التهاب زیر بغل از کمپرس یخ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *