• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

نحوه و زمان استفاده از کرم دور چشم

تاثیر کرم های دور چشم بر جوان سازی و کاهش چین و چروک

اگر شما نگران پیری زودرس هستید، از مراقبت از پوست اطراف چشمانتان شروع کنید. پوست در این ناحیه ظریف تر است، بنابراین، این ناحیه اولین جایی است که علائم پیری را نشان می دهد. به طور کلی، این ناحیه شامل مسائلی مانند چین و چروک، افتادگی و کبودی زیر چشم می شود.

برای حفظ سلامت و قدرت این ناحیه از پوست، از کرم دور چشم استفاده کنید. کرم های دور چشم، بسته به فرمول خود می توانند پوست را سفت و آبرسانی کنند و در عین حال برخی از دغدغه های پوستی شایع را درمان کنند.

حتی اگر شما جوانتر هستید، می توانید از مزایای استفاده از کرم های پوستی بهره مند شوید. هرچه زودتر استفاده از کرم دور چشم را شروع کنید، به مدت طولانی تری می توانید از تأثیرات آن لذت ببرید.

 

استفاده از کرم دور چشم صبح ها بهتر است یا شب ها؟

کرم دور چشم را می توان در زمان های مختلفی از روز استفاده کرد. گرچه، شما برای زمان های مختلف روز، به کرم های متفاوتی نیاز دارید.

شما می توانید از کرم دور چشم در این زمان ها استفاده کنید:

در صبح: از یک کرم دور چشم سبک استفاده کنید تا زیر آرایش احساس راحتی بیشتری داشته باشید. به دنبال محصولاتی با SPF مناسب باشید تا خطر چین و چروک را کاهش دهید.

در بعد از ظهر: وقتی که شما از کرم دور چشم در بعد از ظهر استفاده می کنید، مواد آن می توانند در طول شب جذب پوست شما شوند. کرمی را با آبرسانی بالا و بدون SPF انتخاب کنید.

در صبح و بعد از ظهر: برای بهره مند شدن از تمام مزایای بالا، از کرم دور چشم در هر دو زمان استفاده کنید. شما نیاز است که از دو فرمول مختلف استفاده کنید، بنابراین به هنگام خرید کرم این موضوع را در نظر داشته باشید.

 

از چه سنی استفاده از کرم دور چشم لازم است؟

وقتی که صحبت از مراقبت پوستی می شود، هرچه زودتر این کار را انجام دهید بهتر است. بسیاری از افراد کرم دور چشم را در ۳۰ سالگی خود شروع می کنند. زمانی که متوجه چروک های ریزی در گوشه ی خارجی چشمهای خود می شوند. اما حتی پیش از اینکه هر گونه چروکی را مشاهده کنید، شما می توانید در ۲۰ سالگی از کرم دور چشم استفاده کنید. به این دلیل که بهترین نتایج با پیشگیری به دست می آیند.

 

فواید کرم دور چشم

اگر شما می خواهید بهترین کیفیت پوست را تجربه کنید، باید پوست خود به بهترین شکل تغذیه کنید. محصولاتی که برای مرطوب کردن و بهبودی تمام پوست بدن شما عمل می کنند، همان اثری را که یک کرم دور چشم تخصصی می تواند داشته باشد، ندارند.

 

مزایای کرم دور چشم عبارتند از:

تیرگی را کاهش می دهند.
پوست را چاق می کنند تا با نازک شدن شدن طبیعی پوست به مرور زمان مقابله کنند.
آبرسانی و مرطوب کردن پوست
دایره های تیره پوست را کاهش می دهند.
پف دور چشم را کاهش می دهند.
خطوط ریز، چین وچروک ها و خطوط پنجه کلاغی را کاهش می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *