• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

چگونه ماندگاری بوتاکس طولانی میشود

چگونه ماندگاری بوتاکس طولانی میشود

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

در ارتباط با ماندگاری بوتاکس باید متذکر شویم، مانند بسیاری از روشهای دیگر جوانسازی، در افراد مختلف، ماندگاری بوتاکس نیز متفاوت است؛ ولی به طور متوسط بین 4 الی 6 ماه تاثیر بوتاکس باقی خواهد ماند و پس از آن نیاز به تزریق مجدد وجود دارد.

عوامل مؤثر در افزایش ماندگاری بوتاکس

با اینکه تزریق بوتاکس روشی غیر دائمی و موقتی است، ولی می‌توان با اقداماتی ماندگاری آن را افزایش داد. این اقدامات عبارتند از:

پرهیز از استرس و تنش‌های روانی

یکی از مؤثرترین عوامل در ماندگاری بوتاکس، استرس و فشارهای روحی است. اگر به لحاظ روحی آرامش نداشته باشید و حتی پس از تزریق بوتاکس، برای تخلیه این تنش‌ها مرتب عضلات صورت خود را منقبض کنید، با اینکه امکان انقباض عضله وجود ندارد، ولی از ماندگاری بوتاکس کاسته خواهد شد.

استعمال دخانیات

کشیدن دخانیاتی مانند سیگار، همانطور که روی بسیاری از ارگانهای بدن تأثیر منفی دارد، بر روی پوست هم نتایج بسیار بدی خواهد داشت. استفاده از این مواد همچنین می‌تواند ماندگاری بوتاکس و تزریق ژل را نیز کاهش دهد.

محافظت در برابر نور خورشید

در ارتباط با مضرات اشعه خورشید برای پوست بسیار گفته شده. قرارگیری در برابر تابش نور خورشید، بدون ضد آفتاب و پوشش مناسب (عینک و کلاه لبه دار) در کاهش تاثیر بوتاکس نیز نقش دارد.

ترمیم به موقع تزریق بوتاکس

طبق برنامه تعیین شده، برای تمدید تزریق بوتاکس به پزشک خود مراجعه نمایید؛ زیرا تکرار تزریق بوتاکس به مرور زمان توانایی ماهیچه را کاهش می‌دهد و تاثیر بوتاکس را به مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند. پس لازم است یک برنامه طولانی مدت داشته باشید تا ماندگاری بوتاکس را بیشتر حفظ نمایید. اگر فواصل جلسات درمانی کوتاه باشد ماهیچه پاسخی به بوتاکس نمی‌دهد و اگر فواصل تزریق طولانی باشد مابین جلسات چین و چروک‌ها مجدد پدیدار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *