• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کربن تراپی یا کربن درمانی چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟

کربن تراپی یا کربن درمانی چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟

کربن درمانی چیست با بالا رفتن سن، پوست صورت به تدریج دچار چین و چروک شده و این شرایط به خاطر عوامل ژنتیک، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، یا سیگار کشیدن ایجاد می‌شود. در واقع تشکیل چین و چروک با ایجاد تغییر در لایه‌های عمیق‌تر پوست و لایه درم، ضعیف شدن ساختارهای نگهدارنده و کاهش سطح کلاژن پوست ارتباط دارد. هر چند استفاده از کرم‌های موضعی، داروهای خوراکی و انتخاب رژیم غذایی سالم می‌تواند به آهسته شدن این فرآیند کمک کند، افراد دچار این مشکل می‌توانند از روش‌های مختلف برای درمان چین و چروک پوست همچون کربن تراپی با لیزر برای بازیابی ظاهر جوان و جذاب پوست خود استفاده نمایند. لیزر یک پرتوی نوری قوی است که از انرژی نوری خالص تشکیل شده و می‌تواند به دقت نواحی آسیب‌دیده پوست را لایه‌برداری کند. لیزر کربن پیل با انفجاری که روی پوست و در داخل منافذ باز پوست ایجاد می‌کند علاوه بر لایه برداری، سبب تحریک کلاژن سازی و ترمیم منفذها در پوست هم می‌گردد؛ بنابراین فرایند جذب لیزر در لایه‌های پوست منجر به تسریع در روند بازسازی ساختار پوست می‌شود.

کربن تراپی یا کربن درمانی چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟

کربن تراپی صورت

کربن تراپی یا پیلینگ نرم، نوعی روش پاکسازی پوست است که کاملاً بدون درد می‌باشد. اگر به دنبال روشی هستید که به سرعت ظاهر پوست خود را بهبود بخشید، کربن تراپی می‌تواند گزینه مناسبی باشد زیرا نتایج مطلوب این روش بلافاصله پس از انجام قابل مشاهده است. این روش درمانی به‌ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست ، آکنه و کدورت پوست شکایت دارند، مفید واقع می‌شود.

کربن تراپی با لیزر

کربن تراپی با لیزر نوعی روش درمانی لیزری انقلابی است که کاملاً بدون درد بوده و تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. در این نوع کربن تراپی لایه‌ای از کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست مالیده می‌شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند. نور لیزر به شدت جذب ذرات کربن می‌شود و وقتی اشعه لیزر از روی منطقه‌ای کربنی عبور داده می‌شود، کربن را تخریب می‌کند و همراه با از بین بردن آن سلول‌های مرده پوست، مواد زائد و چربی پوست را هم نابود می‌کند.

کربن تراپی برای لک صورت

کربن تراپی،روش درمانی است که با حذف لایه‌های سطحی و فرسوده و سلول‌های مرده پوست، سطح پوست را از نظر لک ‌های ناشی از آفتاب و عوامل محیطی دیگر هموار تر و یکنواخت ‌تر می نماید.

کربن تراپی بیکینی چیست؟

یکی از اقداماتی که برای روشن کردن بیشتر واژن خانم ها انجام می شود کربن تراپی است.

خواص کربن تراپی صورت

کربن تراپی با لیزر چهار عمل اصلی انجام می‌دهد:

1- پاکسازی

کربن می‌تواند چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست را جذب کرده و سپس لیزر ذرات کربن را نابود می‌کند و پوست تمیز می‌شود.

2- لایه‌برداری

با هدف قرار دادن کربن توسط لیزر، سلول‌های مرده پوست و جوش‌های سرسیاه هم از سطح پوست برداشته شده و لایه‌برداری انجام می‌شود. در این حالت پوست، شفاف‌تر شده و منافذ آن بسته می‌شوند.

3- از بین بردن جوش‌ها و کاهش چربی پوست

گرمایی که توسط پیلینگ کربن ایجاد می‌شود، باکتری‌های مولد جوش را از بین برده و سبب جمع شدن غدد چربی می‌شود. در نتیجه تولید چربی پوست را کاهش می‌دهد.

4- جوانسازی

در پیلینگ کربن، لایه‌های عمقی پوست نیز هدف قرار می‌گیرد و تولید کلاژن تحریک می‌شود.

مزایای کربن تراپی با لیزر

  • سرعت بالای این روش
  • بدون درد
  • بدون ایجاد عوارض و اینکه هیچ التهاب، قرمزی، یا تورم و مراقبت خاصی، به جز پرهیز از آفتاب، نیاز ندارد.
  • مشاهده نتایج بلافاصله پس از انجام کربن تراپی با لیزر
  • با یک بار انجام کربن تراپی با لیزر، نتایجی معادل انجام 10 جلسه پاکسازی پوست یا فیشیال را می‌توانید شاهد باشید. در این روش، شفافیت و جلای صورت از همان لحظه انجام به‌خوبی قابل مشاهده است.
  • کربن تراپی با لیزر و با در نظر گرفتن ویژگی‌های انواع پوست، با یک طیف نرم به لایه‌برداری پوست می‌پردازد و هیچ عوارض و خطری در بر ندارد و شما می‌توانید پس از انجام کربن تراپی به فعالیت روزانه خویش برگردید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *