• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پاکسازی تخصصی پوست

پاکسازی تخصصی پوست

پاکسازی پوست به منظور لایه برداری و تخلیه ی جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومدون ها نیز گفته می شود. پاکسازی می تواند به بهترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد. البته امروزه با وجود محصولات پاکسازی پوست تالگو فرانسه و استفاده از دوره های آموزشی تخصصی بین المللی پاکسازی پوست به روش تالگو نیاز به استفاده از روش های مکانیکی و دستگاه کمتر شده است، چون این کار بدون تهاجم و حداقل آسیب به بهترین روش کار پاکسازی عمیق روی پوست انجام می گیرد.
با توجه به اینکه پوست شما از چه نوعی باشد در هر صورت پاکسازی پوست باید حداقل ماهی یکبار روی صورت انجام پذیرد. تا علاوه بر تمیز کردن منافذ پوست، لایه ی شاخی و مرده که بر اثر نشستن آلودگی ها روی صورت قرار گرفته را بزداید و شادابی و سلامت طبیعی پوست بازیابی شود. پاکسازی پوست در آرایشگاه ها یا پاکسازی پوست عروس خانم ها قبل از مراسم در لایه برداری و رفع لایه شاخی پوست خلاصه می شود. اما در پاکسازی به روش تالگو می تواند به همراه کرم ماسک های آبرسان، کرم پاکسازی صورت، اکسیژن رسان و مغذی همراه باشد که کمک بسیار زیادی در زیبا جلوه دادن پوست میتواند داشته باشد.
پاکسازی تخصصی صورت در منزل نیز می تواند به وسیله ی محصولات مربوطه آن مانند جلبک دریایی تالگو به راحتی انجام گیرد تا پوست آمادگی لازم برای دریافت پاکسازی کامل پوست و محصولات تخصصی تر همانند محصولات ضد پیری (کلاژن، هیالورونیک، سیلیسیوم و اکسپشنال) را داشته باشد.