• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

انواع سابسیژن صورت

انواع سابسیژن صورت کدام است؟

سابسیژن صورت در واقع شامل دسته‌بندی خاصی نمی‌شود و یک تکنیک مشخص در همه موارد انجام می‌شود. با این همه، سابسیژن با توجه به لایه پوستی که مورد درمان قرار می‌گیرد، متفاوت خواهد بود که در ادامه به شرح این موارد می‌پردازیم.

سابسیژن لایه سطحی پوست:

این شیوه از سابسیژن به منظور درمان آکنه‌ها و مشکلات سطحی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و عمقی که سوزن وارد پوست می‌شود کم است. در این نوع، متخصص یک سوزن 25 گیج را به زیر اپیدرم وارد می‌کند.

سابسیژن لایه میانی پوست:

ورود سوزن به پوست در این حالت به بافت‌های عمیق‌تر خواهد بود که لایه میانی نام دارد. در سابسیژن میانی یک کانول بلانت (کانول گیج 22 با قطری بیشتر از سوزن گیج 25) به ناحیه درم پوست وارد می‌شود.

سابسیژن لایه عمیق پوست:

در سابسیژن لایه عمیق، یک ابزار فلزی به نام Taylor Liberator به کار می‌رود که وارد عمیق‌ترین قسمت‌های درم شده و سخت‌ترین اسکارها را از بافت زیرشان جدا می‌کند. این روش و متد لایه میانی از سابسیژن سطحی تهاجمی‌تر هستند لذا ابتدا یک سوزن وارد پوست می‌شود تا سوراخ کوچکی برای ورود کانولا یا Taylor Liberator ایجاد کند.

سابسیژن کانولا (نواحی کوچک پوست):

از سابسیژن کانولا برای درمان نواحی کوچکی که نیاز به سابسیژن دارند، استفاده می‌کنند. ابتدا سوراخ کوچکی توسط سوزن روی پوست ایجاد می‌شود. سپس یک کانولا از طریق این سوراخ وارد زیر پوست می‌شود و به کمک آن نوارهای بافت اسکار که اسکار را به سمت پایین می‌کشند، جدا خواهند شد. بر اساس نیاز بیمار از کانول‌هایی در سایزها و طول‌های مختلف استفاده می‌شود.

سابسیژن نوکور (جای زخم):

در سابسیژن نوکور از سوزن‌های نوکور استفاده می‌شود و بیشتر در مواردی که جای زخم بسیار سفت و فیبروتیک است، استفاده می‌شود، زیرا برای شکستن این پیوندها نیاز به یک دستگاه بسیار تیز است.

ترکیب سابسیژن و تزریق ژل و فیلر:

در این روش برای اثربخشی بیشتر، سابسیژن را با تزریق ژل یا فیلر ترکیب می‌کنند. پزشک بعد از انجام سابسیژن صورت، فیلرها را به زیر پوست تزریق می‌کند تا باعث پر شدن بخش زیر اسکار و کاهش فرورفتگی‌های آن شود. البته ژل و فیلر می‌توانند تحریک ساخت کلاژن‌ را انجام دهند.

ترکیب سابسیژن با اندولیفت:

ترکیب سابسیژن صورت با لیزر اندولیفت نیز از روش‌های موثر برای درمان اسکار آکنه است. این روش نیز در تحریک ساخت کلاژن بسیار موثر است لذا منجر به بهبود سریع اسکار آکنه‌ها می‌شود.

مزایای سابسیژن چیست؟

همانطور که اشاره شد از این روش برای بهبود و درمان جای اسکار و زخم استفاده می‌شود. با اینکه سابسیژن صورت، یک روش جراحی است؛ اما کم تهاجمی بوده و درد بسیار کمی دارد و نیاز به بستری شدن هم ندارد.

از این روش درمانی می‌توان برای انواع پوست صورت استفاده کرد و نتایج ایده‌آل، موثر و طولانی‌مدتی نیز کسب کرد. این روش علاوه بر بهبود اسکارها، با تحریک کلاژن سازی منجر به کاهش یا رفع چین و چروک پوست صورت نیز خواهد شد. به صورت خلاصه، مزایای سابسیژن به شرح زیر می باشد:

  • نتایج آن ماندگار است.
  • دوره نقاهت کوتاهی دارد.
  • بدون نیاز به جراحی است.
  • بافت پوست را بهبود می بخشد.
  • خطر و عوارض جدی ندارد.
  • با سایر خدمات زیبایی سازگاری دارد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

انواع سابسیژن صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *