• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

محبوب‌ترین ماساژ‌های ریلکسی

محبوب‌ترین ماساژ‌های ریلکسی

در جلسه ماساژ ریلکسیشن، ماساژدرمانگر از تکنیک‌های ملایم تا متوسط در لایه‌های سطحی بافت بدن استفاده می‌کند. بر خلاف بافت عمیق یا ماساژ نقطه ماشه‌ای، این ماساژ به بافت همبند ماهیچه‌ها نمی‌پردازد و درمانگر با حرکات ورز دادن ملایم و ضربات طولانی، پشت، گردن، بازوها و پاهای فرد را ماساژ می‌هد. علاوه‌بر تکنیک‌ ورز دادن ملایم و ضربات طولانی، ماساژدرمانگر از درمان‌های دیگری نیز ممکن است استفاده کند.

معمولا ماساژ سوئدی، ماساژ سنگ داغ و آروماتراپی ، به عنوان محبوب‌ترین ماساژهای ریلکسیشن توصیه می‌شوند. ماساژ چینی نیز به عنوان ماساژ ریلکسی بسیار محبوب است. در زیر در مورد هر یکی از این ماساژها بیشتر صحبت کرده‌ایم.

1. ماساژ سوئدی

معمولا وقتی صحبت از ماساژ ریلکسی می‌شود، بیشتر مردم ماساژ سوئدی به ذهن‌شان خطور می‌کند. ماساژ سوئدی رایج‌ترین نوع ماساژی است که در تمامی مراکز ماساژدرمانی انجام می‌شود. این ماساژ ترکیبی از تکنیک‌های ورز دادن ملایم و ضربه‌زدن را به منظور بهبود گردش خون و جریان لنفاوی بر روی کل بدن اجرا می‌کند.

معمولا این نوع ماساژ با ضربات و مالش‌های آرام و طولانی شروع می‌شود و دوباره با همین حرکات به پایان می‌رسد. در این نوع ماساژ که یک ماساژ ریلکسی خوب محسوب می‌شود، درمانگر معمولا با استفاده از انگشتان خود نقاط مختلف بدن را مورد ماساژ قرار داده و عضلات و ماهیچه‌ها را به چالش می‌کشد تا بتواند تنش‌ها را از آن‌ها دور کند.

این نوع ماساژ برای افرادی که برای اولین بار قصد تجربه ماساژ را دارند یا می‌خواهند سطح استرس خود را بعد از یک‌روز طولانی و خسته‌کننده کاهش دهند، توصیه می‌شود.

2. ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ نیز می‌تواند به عنوان ماساژ ریلکسیشن بکار برده شود. ماساژ سنگ داغ شامل قراردادن سنگ‌های گرم بر روی قسمت‌های خاصی از بدن مانند پشت، شانه‌ها و پاها است تا ماهیچه‎ها گرم و شل شوند.

هنگامی که عضلات بدن به اندازه کافی گرم شدند، ماساژ درمانگر شروع به اعمال ضربات آرام بر روی بدن فرد می‌کند. ماساژدرمانگر همچنین ممکن است سنگ‎های گرم شده را به پشت، شانه‌ها و پاها بمالد تا درد، استرس و همچنین سموم ذخیره شده در بدن تسکین یابند.

دلیل استفاده از سنگ‌های گرم در این ماساژ القا کردن حس آرامش به بدن است. گرما کمک خواهد کرد که تنش‌ها از روی شانه و کمر شما دور شده و شما سریعا به احساس آرامش و راحتی برسید.

3. ماساژ آروماتراپی

ماساژ آروماتراپی یکی دیگر از رایج‌ترین انواع ماساژ ریلکسیشن است که می‌تواند به تقویت افکار و احساسات مثبت فرد کمک کند. این ماساژ می‌تواند به‌طورهمزمان برای بدن و احساسات مفید باشد. در طول ماساژ آروماتراپی، درمانگر از تکنیک‌های ماساژ ملایم سوئدی روی بافت نرم بدن فرد استفاده می‌کند.

این‌درحالی است که به‌طورهمزمان رایحه آرام‌بخش اسانس‌ها در هوا پخش می‌شود. همینطور درصورتی که فرد مایل باشد، ماساژدرمانگر از روغن‌ ماساژ بر روی بدن فرد استفاده خواهد کرد.

ماساژ آروماتراپی می‌تواند برای کسانی که با اختلالات گوارشی، علائم قبل از قاعدگی، درد پشت، سردرد و یا بی‌خوابی مواجه هستند، بسیار مفید  باشد. ماساژ آروماتراپی گزینه‌ی بسیار مناسبی است اما باید اطمینان حاصل کنید که به روغن‌ها و اسانس‌ها آلرژی ندارید.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

ماساژ ریلکسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *