• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هیدرودرم ابریژن و میکرودرم ابریژن

هیدرودرم  یک روش جدید است که باعث لایه برداری پوست نیز می شود و تفاوت میکرودرم و هیدروردم در نوع محلولی است که استفاده می شود. زیرا محلول نمک و اکسیژن را به جای میکروکریستال ها به کار می برد. در این روش برای لایه برداری و پاکسازی پوست آقایان و بانوان از اکسیژن و آب استفاده می شود و پوست را مرطوب و سالم می کند. در این روش مایعات فوق العاده آبرسان و سرم های مغذی در عمق پوست نفوذ می کنند و مواد فعال مغذی مورد نیاز برای بازسازی سلولها را تامین می کنند.

با استفاده از دستگاه هیدرودرم  ، قطرات آب با فشار سریعی روی پوست پاشیده می شود که لایه بالایی پوست را از بین می برد. نتایج حاصل از هیدرودرم مشابه میکرودرم  است ، اما علاوه بر این ، مزایای بهبود گردش خون و آبرسانی به پوست را نیز دارد. این روش همچنین تولید کلاژن را افزایش می دهد که اثر ضد پیری بر روی پوست دارد.

تفاوت های میکرودرم و هیدرودرم چیست ؟

  • در میکرودرم ابریژن، از کریستال های ریز یا پودر اکسید آلومینیوم برای لایه برداری پوست استفاده می شود. در هیدرودرم ابریژن، از محلول آبی حاوی مواد پاک کننده و لایه بردار برای لایه برداری پوست استفاده می شود.
  • میکرودرم ابریژن یک روش لایه برداری سطحی است. هیدرودرم ابریژن یک روش لایه برداری عمیق تر است.
  • میکرودرم ابریژن معمولاً برای افراد با پوست های روشن و متوسط مناسب است. هیدرودرم ابریژن برای افراد با پوست های مختلف مناسب است.

روش عملکرد میکرودرم ابریژن چیست ؟

میکرودرم ابریژن متشکل از روش های درمانی است که از ابزاری با سایندگی کم برای ساییدن سطح پوست استفاده می کند. این ابزار لایه ضخیم خارجی پوست شما را از بین می برد و تولید کلاژن را تحریک می کند. کلاژن برای داشتن ظاهری سالم کلیدی است و قدرت و خاصیت ارتجاعی ایجاد می کند تا پوست صاف به نظر برسد و نرم شود.

بسیاری از افراد طبیعت غیرتهاجمی هیدروفیشیال را مفید می دانند زیرا کمترین زمان برای بهبودی را لازم دارد. اگرچه برخی ممکن است قرمزی جزئی یا احساس گرفتگی داشته باشند ، اما این علائم به طور معمول بیش از یک ساعت طول نمی کشد و به شما امکان می دهد زندگی روزمره خود را طبق روال عادی ادامه دهید.

میکرودرم ابریژن یک روش کم تهاجمی در نظر گرفته می شود. بنابراین ، ممکن است عوارض جانبی بیشتری نسبت به هیدروفیشیال داشته باشد. اگر پوست حساسی دارید ، میکرودرم ممکن است قرمزی ایجاد کند  شبیه آفتاب سوختگی که بسته به عمق درمان شما ممکن است چند ساعت یا بیشتر طول بکشد. همچنین احتمال واکنش های دیگری مانند کبودی جزئی در اطراف چشم ، خشکی پوست و حساسیت به آفتاب وجود دارد.

در حالی که هر دو روش میکرودرم و هیدرودرم لایه برداری پوست را هدف قرار می دهند ، کسانی که به دنبال از بین بردن جوش های سرسیاه هستند متوجه می شوند که هیدروفیشیال در این مورد دقیق تر است.

مشکلات قابل درمان با هیدرودرم ابریژن و میکرودرم ابریژن

میکرودرم و هیدرودرم می توانند مشکلات زیر را بهبود بخشند:

  • رنگ و بافت ناهموار پوست
  • جای جوش
  • لکه های تیره و قهوه ای
  • خطوط جزئی و ریز
  • منافذ مسدود شده
  • جوش های سرسیاه

تفاوت میکرودرم و هیدرودرم خیلی زیاد نمی باشد اما هر دو روش برای گرفتن نتایج مطلوب باید در یک کلینیک زیبایی معتبر با کادر درمان متخصص انجام شود. اگر چه انجام این دو روش همزمان با روش های دیگر زیبایی روی پوست صورت توصیه نمی شود اما اگر در حال انجام عمل های زیبایی روی دیگر مناطق بدن خود مانند لیزر بیکینی هستید ، هیچ تداخلی با هم ندارند.

هیدرودرم ابریژن بهتر است یا میکرودرم ابریژن؟

استفاده از هیدرودرم و یا میکرودرم به مشکلات منحصر به فرد پوستی هر فرد بستگی دارد. افرادی که پوست حساس دارند ممکن است برایشان روش نرمتر هیدرودرم مناسب تر باشد.

همچنین ، برخی از شرایط پوستی مانند آکنه و لکه های پوستی می تواند با میکرودرم ابریژن بدتر شود ، در این صورت هیدرودرم ترجیح داده می شود. با این حال ، میکرودرم نیز درمانی بی خطر و بدون درد برای افرادی است که تمایل به داشتن پوستی صاف و شاداب دارند.

انتخاب روش هیدروفیشیال یا میکرودرم ابریژن به شرایط پوست ، اهداف مراقبت از پوست و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. مهم نیست که کدام گزینه را امتحان کنید ، متخصصی که درمان را انجام می دهد فشار ، مکش و جریان را متناسب با پوست شما تنظیم می کند.

مراقبت های بعد از میکرودرم و هیدرودرم

از آنجا که هر دو روش شامل مقداری سطح لایه برداری است ، پس از دریافت درمان باید از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. همچنین باید از پاک کننده ها و مرطوب کننده های ملایم استفاده کنید ، مقدار زیادی آب بنوشید و در صورت بروز قرمزی یا تحریک طولانی مدت مراقب باشید.

از انجام این عمل همزمان با دیگر روش های زیبایی مانند بوتاکس پیشانی و یا لیزر موهای زائد خودداری کنید. و اگر در حال انجام آنها هستید حتما یک فاصله زمانی بین آنها ایجاد کنید و نیز به پزشک خود اطلاع دهید.

برخی از افراد برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن است به چندین جلسه درمان احتیاج داشته باشند. اگر در تصمیم گیری بین این دو روش مردد هستید و تفاوت میکرودرم و هیدرودرم را نمی دانید، مشاوره با یک متخصص پوست به شما کمک می کند تا راه حل ایده آل برای نیازهای منحصر به فرد خود را شناسایی کنید.

 

 

کلینیک زیبایی میها واثع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

هیدرودرم ابریژن و میکرودرم ابریژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *