• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف فرکشنال اسکارلت چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

آر اف فرکشنال اسکارلت چیست و چه مزایای و کاربردهایی را دارد؟

آر اف فرکشنال یکی از بهترین و جدیدترین روش‌‌های جوانسازی پوست می‌‌باشد و این روش از مزایای فراوانی نسبت به سایر روش‌های زیبایی برخوردار است.

آر اف فرکشنال اسکارلت چیست؟

آر اف فرکشنال اسکارلت بهترین دستگاه فرکشنال می‌باشد و برای جوانسازی پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن استفاده می‌شود. در این روش، تعدادی سوزن با قطرهای بسیار ناچیز در عمق ۰.۵ تا ۳.۵ میلی‌متری پوست وارد می‌شوند و با ایجاد امواجی در فرکانس‌‌های رادیویی موجب تحریک تولید پروتئین‌های کلاژن و الاستین و در نتیجه بازسازی پوست می‌گردند. در واقع، امواج رادیویی ایجاد شده توسّط سوزن‌های آر اف فرکشنال اسکارلت به دلیل مقاومت ایجاد شده در بافت‌های مختلف پوست در برابر عبور امواج رادیویی به گرما تبدیل می‌شوند و از این طریق موجب جوان‌سازی پوست می‌گردند. این روش بهترین روش جوان‌سازی پوست محسوب می‌شود زیرا ضمن برخورداری از بازده بالاتر نسبت به سایر روش‌‌ها از عوارض جانبی بسیار ناچیزی نیز برخوردار است و این ویژگی‌ها موجب شده‌اند تا جوانسازی با آر اف فرکشنال اسکارلت به یکی از گسترده‌ترین و محبوب‌ترین فرایند‌های زیبایی در سطح جهان تبدیل شود.

کاربردها و مزایای آر اف فرکشنال اسکارلت:

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، این روش از مزایای فراوانی نسبت به سایر روش‌های زیبایی برخوردار است و این ویژگی موجب شده است تا امروزه از آن برای رسیدن به اهداف مختلفی در زمینه‌ی زیبایی استفاده شود. در ادامه می‌توانید با مزایای این روش نسبت به سایر فرایند‌های زیبایی آشنا شوید.

کوتاه بودن فرایند انجام این تکنیک:

آر اف فرکشنال اسکارلت از نظر زمانی برتری‌های بسیاری را نسبت به سایر روش‌ها دارا می‌باشد زیرا این تکنیک تنها در حدود ۱ ساعت زمان برای پیاده‌سازی نیاز دارد و این ویژگی موجب برتری آن شده است.

امکان انجام آر اف فرکشنال بر روی تیپ‌های مختلف پوستی:

این تکنیک قابلیت انجام بر روی تمامی تیپ‌های پوستی را دارا می‌باشد و می‌توان آن را در هر فصلی از سال انجام داد و از مزایای آن بهره‌مند شد.

عدم ایجاد آسیب در قسمت اپیدرم پوست:

آر اف فرکشنال اسکارلت به هیچ عنوان آسیبی را به اپیدرم پوست وارد نمی‌کند و به همین دلیل است که از دوره‌ی نقاهت بسیار کوتاهی برخوردار است و قرمزی و تورّم ایجاد شده در پوست با استفاده از این روش بسیار ناچیز است.

عدم تجزیه چربی‌های پوست صورت:

این تکنیک تنها سلول‌های پوششی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد زیرا امواج ساطع شده از این دستگاه تنها بر روی سلول‌های اپیتلیال پوست اثر گذار هستند و به همین دلیل، آر اف فرکشنال اسکارلت موجب از بین رفت چربی‌های پوستی نمی‌شود و سفتی و قوام مناسبی را برای پوست شما به همراه خواهد داشت.

مراقبت‌های قبل و بعد از درمان با آر اف فرکشنال اسکارلت:

این روش به مراقبت‌های خاصی قبل از انجام نیاز ندارد و تنها نکته‌ی مهم در این زمینه عدم استفاده از مواد آرایشی بر روی پوست صورت قبل از انجام این کار می‌باشد. پس از انجام این فرایند زیبایی شما باید به مدّت ۴۸ ساعت از کرم‌های ضد آفتاب فاقد رنگ استفاده نمایید و این فرایند باید هر ۸ ساعت یک بار تکرار شود. پس از گذشت ۲۴ ساعت از انجام این تکنیک شما می‌توانید پوست صورت را با آب ولرم شستشو دهید ولی نباید تا مدّت ۴۸ ساعت از هیچ گونه مادّه‌ی پاک کننده‌ای بر روی پوست خود استفاده نمایید. همچنین، قرمزی و تورّم ناشی از انجام این تکنیک بسیار ناچیز است و پس از گذشت ۲۴ ساعت از بین خواهد رفت. با این حال، می‌توان با استفاده از کمپرس آب سرد این تورّم و قرمزی را به میزان قابل توجّهی کاهش داد. همچنین، برای افزایش بازده ناشی از آر اف فرکشنال اسکارلت توصیه شده است که از کرم‌های ترمیمی پوست به مدّت ۱ هفته در هنگام خواب استفاده شود تا اثرات ناشی از این فرایند زیبایی بیش از پیش نمایان گردند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *