• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

انجام لیزر صورت برای جای جوش

لیزر جای جوش فرکشنال یا فراکسل یک روش جدید جوان سازی پوست صورت است که در درمان لک صورت، بعنوان لیزر جای جوش با هدف از بین بردن جای جوش و رفع ترک پوست به کار می رود.

این روش لیزر صورت در تمام مراکز زیبایی درمانی دنیا در حال انجام است. به طور مثال کلینیک epionebh در بورلی هیلز آمریکا از لیزر فرکشنال استفاده می کند. نتیجه این لیزر قابل مقایسه با پیکسل ها در تصاویر دیجیتال است، چرا که در نقاط کوچک پوست تحت درمان، سلول های قدیمی نابود شده و با عناصر جدید و سالم جایگزین می شوند.

 

لیزر جای جوش

در لیزر فرکشنال co2 یا فراکسل ، نور لیزر به تعداد زیادی شعاعهای کوچکتر نور تقسیم می شود. این پرتو های کوچک نور به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کنند. سپس پوست بوسیله این پرتوهای کوچک نور، پوست جدید را جایگزین پوست آسیب دیده می کند. گرمای لیزر نیز سبب کاهش کلاژن موجود در پوست شده و درنتیجه باعث تولید کلاژن جدید در پوست می شود.

با استفاده از روش لیزر فرکشنال که بعنوان لیزر جای جوش شناخته می شود، می توان با شدت انرژی کمتر، ایمن تر و سریع تر از سایر لیزر های درمانی، پوست را درمان نمود. در نتیجه، بیماران می توانند روشی بدون ریسک و نگرانی را انجام داده و به جوانسازی پوست خود دست یابند. دستگاه لیزر فرکشنال این مرکز ۲۰۱۷ بوده و همچنین دارای تاییدیه FDA آمریکا است.

لیزر فرکشنال در درمان چروک های اطراف چشم، ملسما (لک بارداری)، کراتولین ها، لکه های سنی، زخم های آکنه ناشی از آکنه کیستیک و چسبندگی پوست استفاده می شود.

 

انجام لیزر صورت برای جای جوش چند دقیقه طول می کشد؟

لیزر فرکشنال ، فرایند تقریبا سریعی است و اغلب بیشتر از ۳۰ دقیقه طول نمی کشد.

 

نتایج لیزر فرکشنال به چه صورت است؟

بهبودی بعد از درمان با لیزر فرکشنال معمولا در حدود ۲ تا ۳ ماه بعد دیده می شود. این نتایج به مدت طولانی پایدارند و اکثرا دائمی هستند، درنتیجه درمان هایی همراه با این روش مورد نیاز است. در نظر داشته باشید اگر پوست شما به هر دلیلی دچار آسیب شده می بایست از پوست خود مراقبت کنید. در صورت عدم مراقبت ممکن است ضایعات پوستی مجددا باز گردد.(به طور مثال ضایعات ناشی از عدم استفاده از ضد آفتاب)

 

مدت زمان لیزر co2 برای جای جوش چقدر است؟

بر خلاف دیگر درمان های لیزری پیشرفته، هیچ زمان بهبودی در روش درمان با لیزر فرکشنال وجود ندارد. با این حال، برای هفته اول، پوست شما اغلب متورم و قرمز به نظر می رسد.

 

آیا لیزر فرکشنال درد دارد؟

بیماران درد کمی را حین لیزر توصیف می کنند. در این روش درمان، موضع مورد لیزر کاملا گرم می شود، لذا پماد های بی حس کننده موضعی و هوای سرد احساس درد و ناراحتی را تقریبا از بین می برد.

 

مدت زمان ماندگاری لیزر co2 برای جای جوش چقدر است؟

پاسخ این سوال بستگی به این دارد که شما چطور پوست خود را از خورشید و سایر عواملی که موجب پیر شدن پوست می شوند مانند سلامت عمومی، سیگار کشیدن، تغییر در وزن و غیره محافظت می کنید. اگر کرم ضد آفتاب و کلاه های نقاب دار استفاده کنید، می توانید اثرات درمانی لیزر خود را برای چندین سال حفظ کنید.

 

لیزر فرکشنال چطور انجام می شود؟

شما باید نیم ساعت قبل از درمان خود وارد مرکز شوید. شما یا تکنسین، منطقه درمان را تمیز می کنید و سپس یک کرم به محل درمان زده می شود. پس از آن فقط ریلکس باشید. خواندن و گوش دادن به موسیقی، در زمانی که منتظر تاثیر گذاری کرم هستید نیز برای آرامش شما مفید است.

بعد از حدود نیم ساعت، کرم برداشته میشود. درمان حدود یک ساعت برای کل صورت طول می کشد و کمی احساس فرو رفتن سوزن خواهید کرد. یک جریان هوای سرد در طول درمان در منطقه تحت فشار قرار می گیرد تا شما احساس راحتی کنید.

 

مراقبت بعد از لیزر صورت برای جای جوش

در طول ۲۴ ساعت اول پس از درمان، پوست شما ممکن است به نظر مانند آفتاب سوختگی برسد. بسته یخ ۵ تا ۱۰ دقیقه در ۵-۶ ساعت اول پس از درمان استفاده شود.

پوست شما ۲-۷ روز پس از درمان لایه لایه شده و برای ۳ تا ۶ هفته صورتی رنگ خواهد بود. این روند بهبود به اینکه عمق درمان شما چقدر بوده است، بستگی دارد. برای یک هفته یا بیشتر، می توانید از مواد آرایشی برای پوشش پوست صورتی خود استفاده کنید. به ندرت ممکن است بعد از درمان کبودی ایجاد شود، که میتواند تا دو هفته طول بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *