• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

درمان تعریق با بوتاکس

گاهی افراد در هر زمانی از روز و بدون آن که فعالیت فیزیکی داشته باشند عرق می کنند. آن هم به این دلیل است که عصب هایی که وظیفه تحریک غدد عرقی را بر عهده دارند بیش از پیش فعال شده و در زمان های غیر ضروری عرق ترشح می نمایند. حال افرادی که با این مشکل دست و پنچه نرم می کنند و از آن رنج می برند می توانند با استفاده از روش های نوین همچون درمان عرق با بوتاکس به رنج خود پایان دهند.

نحوه درمان عرق با بوتاکس

با تزریق بوتاکس ارتباط ی که بین اعصاب محرک سمپاتیک و غدد عرق وجود دارد ، قطع می شود. اینکار در صورتی که درست انجام شود  آنقدر مؤثر است که باعث خشک شدن کامل ناحیه درمان و عدم ترشح عرق مى‌شود؛

نتایج درمان تعریق زیر بغل ، درمان عرق کف دست و پا با بوتاکس بسیار رضایت‌بخش است. برای دریافت بهترین نتیجه ممکن،  بوتاکس باید توسط متخصص در قسمت عمیق درم، جایى که غدد عرق قرار دارند، تزریق شود.

دوز تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیر بغل و درمان عرق کف دست و پا بستگى به وسعت ناحیه مورد نظر دارد، بطور متوسط در هر سانتى ‌متر مربع از پوست مبتلا به عرق بیش از حد یک واحد تزریق انجام مى‌شود؛

این ماده را می توان بصورت دستی تزریق کرد ، اما تزریق با گان مزوتراپى بهترین روش برای تزریق مقدار مناسب دارو در عمق پوست است. انجام تزریق با گان مزوترائی درد ناشى از تزریق را هم، به حداقل می رساند. درمان تعرق با بوتاکس معمولاً بدون درد است ولی درصورت نیاز، پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند.

با تزریق بوتاکس ، که روشی کاملاً بی خطر، غیر تهاجمی و موثر برای درمان عرق زیر بغل ، کف دست و پا است، تمامی سیگنال های عصبی که از سوی غدد عرقی ارسال می شوند مسدود شده و در نهایت از ترشح عرق زیاد بدن جلوگیری می شود.

جهت درمان عرق با بوتاکس ابتدا پزشک متخصص از بی حسی موضعی استفاده می کند تا درد و رنج ناشی از تزریق را به حداقل ممکن برساند. سپس تزریق بوتاکس را در پوست و در نزدیکی غدد عرق به وسیله سوزن های ریز شروع می کند.

با توجه به سایز محل تزریق، حدود ۱۰ تا ۳۰ دقیقه زمان لازم است تا عمل بوتاکس انجام شود. فردی که عمل درمان عرق با بوتاکس را انجام داده است بعد از گذشت حدود ۷ تا ۱۴ روز می تواند نتایج آن را می بینند. بهبودی کامل نیز بعد از ۳ روز حاصل خواهد شد که البته می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

نتایج درمان عرق با بوتاکس به مدت ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. با کاهش اثرات آن ، باید مجدداً درمان را تکرار نماید. همچنین درمان عرق با بوتاکس همزمان با عمل هایی مانند لیزر موهای زائد انجام نمی شود.

درمان عرق زیر بغل با بوتاکس

عرق بیش از اندازه در ناحیه زیر بغل می تواند بیشتر به دلیل بیش فعالی سمپاتیک باشد که سبب می شود کارکرد و ترشحات این غدد افزایش یابد. البته عرق بیش از اندازه می تواند در گرما و در برخی مواقع که فرد در وضعیت های عاطفی قرار می گیرد تشدید پیدا کند که در اصطلاح به آن هایپر هیدروز می گویند.

اقدامات قبل از درمان عرق زیر بغل با بوتاکس

بهتر است که عمل تزریق بوتاکس زیر بغل در مطب پزشک انجام شود. معمولا پزشکان از فردی که خواهان درمان تعریق زیر بغل با بوتاکس هستند ، می خواهند که به مدت ۲ یا ۳ روز قبل از تزریق بوتاکس، از تراشیدن زیر بغل خود اجتناب کند. افزون بر این باید پزشک خود را در جریان مصرف داروهایی که در طول شبانه روز استفاده می کند، بگذارید و مصرف هیچ یک از این داروها را متوقف نکنید مگر در مواقعی که پزشک بگوید.

درمان عرق کف دست با بوتاکس

غدد عرق ساز یا همان غدد آکرین در ناحیه کف دست و پا بیشتر از سایر نقاط بدن مشاهده می شود. بنابراین این نواحی بیشتر از سایر نواحی دیگر بدن دچار عرق شده و در برخی موارد زندگی فرد را مختل می سازند. افرادی که به دنبال راهکارهایی برای درمان عرق دست هستند، می توانند بوتاکس را امتحان کنند.

مزایای درمان عرق کف دست با بوتاکس

هر چند که روش های بسیاری برای درمان عرق کف دست وجود دارد اما تزریق بوتاکس به دلایل زیر نسبت به هر یک از آنها برتری دارد :
• علاوه بر آن که عرق شدید کف دست را کنترل می نماید منجر به جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری آن می شود.
• حالت کشسانی پوست را دوباره بازگردانده و چین و چروک های پوست را کاهش می دهد.
• با تحریک کلاژن سازی از پیری جلوگیری می کند.
• و در نهایت درمان عرق دست با بوتاکس نسبت به سایر روش های دیگر ماندگاری بالایی دارد.

درمان عرق کف پا با بوتاکس

بهره گیری از بوتاکس می تواند برای درمان عرق کف پا هم مورد استفاده قرار بگیرد. با این که عرق بیش از اندازه در کف پا شاید مشکلاتی زیادی به همراه نداشته باشد اما با این حال ممکن است فرد نتواند هنگام انجام کارهای روزانه خود تمرکز کافی داشته باشد. از این رو این افراد می توانند با تزریق بوتاکس به کف پاهای خود حدود ۸۷ درصد از مشکل عرق بیش از حد کف پای خود را رفع کنند.

ماندگاری درمان عرق با بوتاکس

نتایج درمان عرق با بوتاکس ٢۴ تا ۴٨ ساعت بعد از تزریق، دیده می شود و تا یک هفته الی ۱۴ روز کامل مى گردد. دو هفته ب از تزریق ، پوست ناحیه مبتلا، بررسی و معاینه می شود و در صورتی که ترشح عرق در نقاطی قطع نشده باشد ، در این نقاط تزریق انجام می شود.

هدف از درمان عرق با بوتاکس توقع ترشح عرق و خشک شدن پوست است. ماندگاری نتایج بوتاکس ۶ تا ١٢می باشد و اگر درمان تکرار شود (تقریبا سالی یکبار)، ترشح عرق تا حد زیادى کاهش خواهد یافت، و اگر به میزان کمی ترشح عرق باقی مانده باشد براحتی با درمان های دارویى موضعى درمان خواهد شد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *