• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

درمان جای جوش با میکرونیدلینگ

درمان جای جوش با میکرونیدلینگ

آیا می دانید، درمان جای جوش با میکرونیدلینگ ، نسب به سایر تکنیک های درمانی، به صرفه تر و دارای ماندگاری طولانی تری ، می باشد؟

جای جوش

داشتن صورتی صاف و شفاف، از جمله ویژگی های خاص،  برای داشتن چهره ای زیبا و ایده آل می باشند. نگهداری و مراقبت از پوست به ویژه پوست صورت، سبب تقویت زیبایی صورت می شود. جوش های صورت و یا جای باقی مانده از آن بر صورت، ظاهر چهره را نامطلوب می کند. این عوارض سبب بدمنظری ، در چهره ی فرد و پایین آمدن اعتماد به نفس آن می شود. زیبایی چهره یکی از پارامتر های مهم در برقراری ارتباط با دیگران و روابط اجتماعی افراد، می باشد.

روش های از بین بردن جای جوش

راهکار های زیاد و متنوعی ، به منظور پاکسازی پوست از جوش و یا جای باقی مانده از آن ، وجود دارد. اما در میان این راهکار ها، استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ، محبوبیت و اهمیت بیشتری ،در میان افراد  دارد. طبق تحقیقات انجام شده، افرادی که درمان جای جوش با میکرونیدلینگ ، را انتخاب کرده اند، نتایج مثبت و رضایت بخشی را دریافت کرده اند.

دستگاه میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلینگ پوستی، دستگاهی برقی می باشد که در آن حدود ۱۲ سوزن نازک و ظریف تعبیه شده است. با بکار بردن این دستگاه، می توان بافت اسکار ، جای جوش و زخم های قدیمی و… را از میان برداشت. با تحریک ناحیه ی درمی پوست،تعداد مویرگ های جدید در پوست ، زیاد می شود که با این اتفاق جریان خون پوستی ، بهبود پیدا می کند. همچنین با تحریک این لایه ی پوستی، تقسیم سلولی در این لایه افزایش می یابد و ازین طریق لایه های جدید و جوان ساخته می شود و سلول های پوستی ، جوان تر و شاداب تر می شوند. همچنین با تحریک این لایه، تولید کلاژن و الاستین نیز تحریک می یابد و زیاد می شود.

بیماری هایی که با تکنیک میکرونیدلینگ درمان می شوند

  1. جای زخم های ناشی از جوش ( جای زخم های جدید ویا قدیمی)
  2. چین و چروک (خطوط باریک)
  3. پوست شل و افتاده ونرم
  4. تغییرات موجود در بافت پوستی و یا تغییر در اندازه ی روزنه های پستی
  5. ترک های موجود در پوست

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *