• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لاغری بازو و شکم با دستگاه آر اف رافوس

ار اف رافوس دستگاهی جدید و موثر برای فرم‌دهی غیرجراحی بدن و لاغری موضعی است. با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های کنونی RF انتظار می‌رود که اکثر بیماران دست‌کم بهبودی جزئی را در تون پوست تجربه کنند و با تحمل حداقل عوارض جانبی و پشت سر گذاشتن دوران بهبودی کوتاه از مزایایی مانند کاهش موقتی سلولیت و کم شدن سایز بدن برخوردار گردند.

چگونگی لاغری با دستگاه RF

قبل از هر چیز لازم است کمی درباره دستگاه RF بدانید.کاهش وزن از طریق RFیک روش درمان غیر تهاجمی برای تغییر شکل لایه‌های زیر سطح پوست است. در روش آر.اف لاغری از یک دستگاه پیشرفته که به‌طور خاص برای از بین بردن بافت‌های چربی اضافی در بدن مردان و زنان طراحی شده استفاده می‌شود. در واقع این امواج از لایه‌های چربی پوست عبور کرده و باعث تجزیه این بافت‌ها می‌شوند. به این ترتیب سلول‌های چربی در محل تحت درمان آزاد و توسط سیستم لنفاوی جذب شده و در ادامه این چربی‌ها از طریق عملکرد کبد از بدن دفع می‌شوند.

لاغری با دستگاه RF روشی است که به گفته بسیاری از کلینیک‌های زیبایی، راهکاری غیرتهاجمی برای کاهش وزن است. اما بررسی‌های علمی نشان می‌دهد، این روش همیشه هم بدون مشکل و عوارض جانبی نیست. یکی از مشکلات اصلی استفاده از این دستگاه، نتایج متفاوت آن بر روی بدن متقاضی لاغری است! با وجود اینکه گفته می‌شود استفاده از RF بدون عوارض جانبی است، اما بسیاری از افراد بعد از استفاده از آن دچار عوارض متعددی نظیر تورم، قرمزی پوست، التهاب و… شده‌اند.

لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه آراف رافوس

شکم و پهلو پرکاربرد ترین ناحیه برای لاغری موضعی با دستگاه RF است. آب کردن چربی های شکم و پهلو و کوچک کردن این نواحی سخت تر از سایر نقاط بدن می باشد و بیشترین تاثیر را در زیبایی اندام دارد تا زمانی که چربی های شکم و پهلو از بین نرود زیبایی اندام معنی نمی دهد و اولین مرحله تناسب اندام داشتن شکم و پهلو صاف است. اولین قسمت از بدن که چربی در آن جمع می شود شکم و پهلو است و در عین حال دیرترین ناحیه از بدن است که لاغر می شود. برای آب کردن چربی های شکم و پهلو به روش های طبیعی وقت و انرژی زیادی لازم است اما با استفاده از دستگاه RF لاغری شکم سریع تر و بدون دردسر انجام می شود.

لاغری موضعی بازو با دستگاه آراف رافوس

تقریبا تمام خانوم ها با مشکلاتی مانند افتادگی و شل شدن بازو، چروک شدن پوست بازو و بد فرم شدن آن روبه رو می شوند. حتی افراد لاغر نیز ممکن است به این مشکلات دچار شوند. با افزایش سن رطوبت و ارتجاعی بودن پوست کم می شود که باعث شل شدن و چروک روی پوست می شود.چاقی و انباشت چربی در بازو نیز یکی از مشکلاتی است که روی زیبایی اندام افراد تاثیر زیادی می گذارد. دستگاه RF با اثری که روی لایه های زیرین پوست می گذارد باعث کشیدگی پوست بازو و از بین بردن افتادگی و چربی بازو می شود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

ار اف رافوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *