• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد دست و پا

لیزر موهای پا چگونه است؟

لیزر موهای زائد پاها بسیار محبوب است؛ بعد از سال‌ها تکرار تراشیدن و موم گذاشتن، زنان و مردان نمی‌توانند تنها چند جلسه لیزر موهای زائد برای خلاص شدن از شر این فرآیند وقت گیر و هزینه بر که با درد همراه است را از دست بدهند. بعد از ۴ تا ۶ جلسه درمان بیش از ۹۰ درصد موی زائد به صورت دائم از بین میرود و اگر کمی مو بعد از جلسه اول درمان مجدداً در بدن رشد کرد، احتمالاً تنک و نازک خواهد بود که آن هم زیاد به چشم نمی آید. احتمالا نیاز به تراشیدن مو بعد از گذشتن چند جلسه لیزر درمانی دیگر از بین خواهند رفت.

رنگدانه مو انرژی نور تابیده شده را جذب میکند و همین نور باعث گرمایش کل ساختار و نهایتاً تخریب آن می شود. اندازه حفره نیز کاهش می یابد و پوستی هموارتر و بدون خلل و فرج ایجاد می شود. این مسئله به خصوص برای زنانی که بعد از تراشیدن مو، با ریشه تراشیده نشده مو مواجه می شوند بسیار کارآمد است. پاسخ و واکنش پاها به لیزردرمانی معمولاً بسیار خوب خواهد بود؛ موی پا معمولاً ضخیم تر و تیره تر از موی قسمتهای دیگر بدن است، به همین دلیل اصولاً در تعداد جلسات کمتر به نتایج چشمگیرتری دست خواهید یافت.

لیزر موهای زائد تصمیمی بسیار شخصی است،یعنی می‌توانید ناحیه ای از بدن که میخواهید از شر موی آن راحت شوید را انتخاب کنید. بسته به ترجیحات شما شاید بخواهید تنها موی ساق یا ماهیچه های پایتان را و یا کل پارا تحت لیزر درمانی قرار دهید.

لیزر موهای دست چگونه است؟

بعضی افراد با رشد موی ساعد دست مشکلی ندارند اما از رشد مو روی بازو که ظاهری نامطلوب به این عضو بدن می دهد خوششان می آید. آنها نمی‌توانند بهترین راه رفع این مشکل را پیدا کنند و به همین دلیل سعی می کنند که به صورت مداوم آن را بتراشند. خوشبختانه فناوری لیزر یک راه حل دائمی برای این مشکل فراهم نموده است؛ با اعمال طول موجی به‌خصوص بر روی موهای بازو قادر خواهیم بود تا موهای ناخواسته این قسمت ها را از بین برده و با تخریب فولیکل مو از رویش مجدد آن جلوگیری کنیم.

زنان و مردان دارای موی زیاد یا تیره در دستانشان، گزینه بسیار خوبی برای لیزر موی زائد هستند. هر کسی که از رویش مو بر روی دستانشان احساس ناخوشایندی دارد می‌تواند از مزایای لیزر موهای زائد بهره‌مند شود و این مشکل را برطرف کند. افرادی که به دنبال دستیابی به بهترین نتایج هستند، باید چند جلسه درمانی را پشت سر بگذارند.

لیزر رفع موهای زائد دست و پا : عوارض، هزینه+ عکس قبل و بعد - مجتمع  درمانگاهی خیریه ولی عصر

مزایا و معایب  لیزر دست و پا


لیزر موهای زائد دست و پا بخصوص اگر در قیاس با روش‌های دیگر حذف موی زائد قرار بگیرد، دارای مزایای تایید شده علمی است. در اینجا فهرستی از مهمترین مزایای که با لیزر موهای زائد به آن دست پیدا می کنید آورده شده است:

  • لیزر موهای زائد بسیار سریع است
  • نتایج این روش طولانی مدت است
  • درد همراه با بند انداختن یا مورد گذاشتن در این روش دیده نمی شود
  • آزادی پوشیدن هر چیزی که دلتان می خواهد
  • پوستی هموارتر
  • آثار جانبی حداقلی

معایب لیزر دست و پا شامل موارد زیر می باشد:

  • لیزر موهای دست و پا فرایند وقت گیری است
  • لازم است تا در تمامی جلسات لیزر درمانی شرکت کنید: برای آنکه به بهترین نتایج دست پیدا کنید، باید انسجام این فرایند را حفظ کنید.
  • پارامتر هزینه: لیزر موهای زائد هزینه نسبتاً بالایی دارد.
  • سوختگی پوست: اگر این فرایند توسط فرد غیرمجرب و آماتور انجام شود، می تواند باعث سوختگی و ماندن جای زخم روی پوست شود.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟ - دکتر مرجان حداد

مراقبت های بعد از لیزر


لیزر موهای زائد دست و پا به دوره نقاهت ریکاوری نیازی ندارد، یعنی مراقبت های بعد از آن ساده است. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب تا یک هفته بعد از جلسه لیزر درمانی خودداری کنید و همچنین پوستتان را برنزه نکنید (چه با تخت برنزه، چه با خوابیدن در مقابل آفتاب). اگر پوستتان احساس سوزش یا تورم داشت، از ژل آلوئه ورا برای آرام کردن پوست و تغذیه آن استفاده کنید.

شاید لیزر درمانی نتواند همه موهای زائدتان را از بین ببرد اما نتیجه این فرآیند رویش موهایی خواهد بود که به سادگی با چشم قابل دیدن نیست. رنگدانه های موجود در موهای شما انرژی تابیده شده توسط دستگاه لیزر را جذب میکند و به همین دلیل است که توصیه می شود اگر قصد لیزر موهای‌ زائدتان را دارید از برنزه کردن پوست‌تان خودداری کنید، چراکه در این صورت پوستتان نیز بخشی از این انرژی تابشی را جذب خواهد کرد. موی تیره در زمینه پوست روشن می‌تواند با جذب حداکثری انرژی تابشی، تخریب حداکثری و نتیجه بهینه را به همراه بیاورد. این فرایند همچنین باعث می‌شود که از رویش موی جدید جلوگیری شود، چراکه لیزردرمانی فولیکل مو را برای مدت زمان طولانی – یعنی بسیار بیشتر از تراشیدن و موم گذاشتن – وارد یک دوره عدم فعالیت می کند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *