• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کربن تراپی چیست ؟

کربن تراپی چیست ؟

کربن تراپی چیست ؟کربن تراپی نوعی روش درمانی لیزری است که بالافاصله بعد از انجام تاثیراتش را مشاهده خواهید کرد و این روش تقریبا بدون درد است. در این نوع کربن تراپی لایه ای از کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست مالیده میشود. این لایه ی کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می کند. نور لیزر به شدت جذب ذرات کربن می شود و وقتی اشعه ی لیزر کیوسوئیچ از روی منطقه ای کربنی عبور داده می شود ، کربن را تخریب می کند و همراه با از بین بردن آن سلول های مرده ی پوست ، مواد زائد و چربی پوست را هم نابود می کند. لیزر کیوسوئیچ برای تمام انواع پوست مناسب بوده و برای کسانی که نگران شلی پوست ، آکنه ی فعال یا بدرنگی های بعد از آکنه هستند ایده آل است.

لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ نوعی لیزر منحصربفرد است که از پالس های بسیار کوتاه و شدید استفاده می کند. این ویژگی خاص لیزر کیوسوئیچ آن را درمانی ایده آل برای عوارض پوستی مرتبط با لکه ها کرده است. پالس های بسیار کوتاه  و قدرتمند منتقل شده با لیزر، سلول های دارای رنگدانه را در پوست تخریب کرده و موجب محو شدن و پاک شدن ناحیه ی تحت درمان می شود. این لیزر با طول موج خاص (1064 نانومتر) بر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه های پوست جذب می شود.

1- پاکسازی : کربن میتواند چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست را جذب کند و سپس لیزر ذرات کربن را نابود می کند و پوست تمیز می شود.
2- از بین بردن جوش ها و کاهش چربی پوست : گرمایی که توسط پیلینگ کربن ایجاد می شود ، باکتری های مولد جوش را از بین برده و سبب جمع شدن غدد چربی می شود. در نتیجه تولید چربی پوست را کاهش می دهد.
3- جوانسازی : در پیلینگ کربن لایه های عمقی پوست نیز هدف قرار می گیرند و تولید کلاژن تحریک می شود.
4- لایه برداری : با هدف قرار دادن کربن توسط لیزر ، سلول های مرده ی پوست و جوش های سرسیاه هم از سطح پوست برداشته شده و لایه برداری انجام می شود. دراین حالت پوست ، شفاف تر شده و منافذ آن بسته می شود.
کربن تراپی چیست ؟

مزایای کربن تراپی

– کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ و با در نظر گرفتن ویژگی های انواع پوست ، با یک طیف نرم به لایه برداری پوست می پردازد و هیچ عوارض و خطری در بر ندارد و شما می توانید پس از انجام کربن تراپی به فعالیت روزانه ی خویش برگردید.
– مشاهده ی نتایج بلافاصله پس از انجام کربن تراپی با لیزر
– بدون درد
– همچنین با یک بار انجام کربن تراپی با لیزر، نتایجی معادل انجام 10 جلسه پاکسازی پوست یا فیشیال را میتوانید شاهد باشید. در این روش ، شفافیت و جلای صورت از همان لحظه ی انجام به خوبی قابل مشاهده است.
– سرعت بالای این روش
– بدون ایجاد عوارض و اینکه هیچ التهاب ، قرمزی ، یا تورم و مراقبت خاصی ، به جز پرهیز از آفتاب ، نیاز ندارد.

برای چه کسانی کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ منع است ؟

– خانم های باردار و کسانی که سابقه ( کلوئید ) داشته ، و پس از ایجاد زخم ، دچار گوشت اضافی می شوند نباید از این دستگاه استفاده کنند.
– همچنین کسانی که در گذشته دچار تب خال یا بیماری ( هرپس سیمپلکس ) شدند نیز بهتر است از روش های جایگزین برای از بین بردن لک های صورت یا بدن بهره برده و یا با اطلاع پزشک و استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک از این دستگاه استفاده نمایند.
کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.
01341219506-7
09021453930
09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *