• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل به لب

تزریق ژل لب چیست و چگونه انجام می شود؟

برای کسانی که لب هایشان به علت فرایند بالا رفتن سن و یا دلایل ژنتیکی نازک و کم حجم شده اند و با لب های بد فرم خود مشکل دارند تزریق ژل لب یکی از بهترین راهکار برای رفع این مشکل است.

از این روش که به فیلر یا پرکننده پوستی نیز شهرت دارد توسط پزشک متخصص در کلینیک پوست و زیبایی برای افزایش حجم در لب ها و برجسته کردن آن ها به طرز ویژه ای استفاده می شود. کسانی که به انجام تزریق ژل به لب هایشان علاقه بسیاری دارند و یا حتی یک بار در طول عمر خود یکبار آن را امتحان کرده اند حتما با انواع مدل های متنوع آن آشنا هستند.

آیا می‌توان از تزریق چربی برای لب استفاده کرد؟

یکی از سوالاتی که همیشه برای افراد فعال در حوزه زیبایی پیش می آید این مورد است که آیا می‌توان از تزریق چربی برای لب استفاده کرد؟ چطور می توان این کار را انجام داد؟ آیا این روند درمانی با استاندارد های زیبایی مطابقت دارد؟

همانطور که می‌دانید استفاده از تزریق چربی باعث می شود که ماندگاری روند درمانی بسیار بیشتر از همیشه افزایش یابد و همین مورد باعث شده است که بسیاری از افراد به فکر استفاده از چربی برای لب باشند اما قابل توجه است که این مورد شدنی نیست.

به صورت کلی باید گفت که استفاده از چربی برای تزریق به لب مناسب نیست، علت این موضوع نیز مشخص است چرا که تزریق چربی در بیشتر مواقع برای جبران مشکلاتی نظیر فرو رفتگی صورت و یا حجم دهی استفاده می شود. لذا اگر از این ماده برای لب استفاده کنیم، نتیجه نهایی شکلی غیر طبیعی خواهد بود.

تزریق ژل به لب چقدر هزینه دارد؟

یکی از معیار های اصلی که همیشه افراد در زمان انتخاب یک روش درمانی به آن توجه ویژه ای داشتند را می توان هزینه نهایی روند درمانی دانست که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

هزینه تزریق ژل نیز یکی از معیار های تعیین می باشد که برای مشخص کردن آن باید موارد زیادی را مورد بررسی قرار داد. از مهمترین مواردی که در تعیین قیمت و هزینه نهایی ژل تأثیر گذار هستند می توان به برند مورد استفاده و شرکت سازنده، میزان ژل مورد نیاز برای روند درمانی، و نوع ژل نظیر موقت، دائمی و یا نیمه دائمی اشاره داشت.

به صورت کلی باید مواردی را در رابطه با هزینه ژل ها در نظر داشته باشید. ماندگاری اغلب ژل ها بین ۶ تا ۹ ماه می باشد و لذا شما پس از گذران این مدت نیازمند هزینه دوباره برای تزریق خواهید بود. موارد دیگری نظیر تخصص فرد تزریق کننده و کلینیک درمانی نیز بر روی هزینه نهایی تأثیر گذار هستند ولی این تفاوت نباید به مقدار زیادی باشد.

مزایای تزریق مجدد ژل به لب چیست؟

همانطور که می‌دانید، شما برای اینکه بتوانید روند درمانی خود را به صورت کامل انجام دهید نیازمند این هستید که به صورت مجدد به تزریق ژل به لب های خود بپردازید. به صورت کلی استفاده از ژل برای لب دارای دو مورد مزایای اصلی می باشد که در بخش زیر به ذکر آن ها می پردازیم:

افزایش ماندگاری به علت اضافه شدن فیلر جدید

اولین ویژگی تزریق مجدد ژل افزایش ماندگاری می باشد. قابل توجه است که اگر به فکر تزریق دوباره ژل هستید بهتر است که این کار را زمانی انجام دهید که هنوز یک چهارم از ژل قبلی بر روی لب شما باقی مانده است.

به علت تزریق مجدد، ژل کندتر جذب خواهد شد

یکی دیگر از فواید تزریق دوباره ژل این مورد است که باعث می شود ژل کندتر جذب شود و در اصل ژل های جدید با واکنش کمتری از سمت بدن جذب خواهند شد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *