• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست ؟

فیلر لب چیست؟

فیلر لب که به عنوان تزریق ژل لب نیز شناخته می شود، یک گزینه درمانی غیرجراحی برای بیمارانی است که به دنبال حجم دادن به لب ها، بهبود شکل طبیعی لب، مشخص کردن خط لب، صاف کردن خطوط لب یا اصلاح عدم تقارن در لب ها هستند.

نحوه کار کردن فیلر لب

ژل، چربی، بوتاکس سه گزینه از فیلر های لب هستند که ما در کلینیک زیبایی دکتر جعفری ارائه می دهیم. این پرکننده‌های لب، فرمول‌های ژل مانندی هستند که از اسید هیالورونیک، یک ترکیب مولکولی موجود در ساختار پوست، تشکیل شده‌اند. هنگامی که این فیلر های لب، به لب تزریق می شوند، حجم خوبی ایجاد می کنند تا موادی مانند عدم تقارن را اصلاح کنند و ظاهری هیدراته به لب ها دهند.

توجه: نتیجه تزریق فیلر لب برای هر شخص متفاوت خواهد بود. لطفاً به یاد داشته باشید که اطلاعات ارائه شده واجد شرایط بودن شما برای درمان پرکننده لب را تضمین نمی کند. قبل از تایید تزریق فیلر لب، مشاوره و معاینه پزشکی باید تکمیل شود.

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب است. در واقع امروزه زیبایی برای تمام افراد به یکی از مهم ترین معیارها تبدیل شده است و از این رو به دنبال راه هایی برای افزایش زیبایی خود هستند. یکی از رایج ترین روش های زیبایی تزریق ژل به لب و سایر بخش های صورت است. ماده ای که امروزه برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرد یا ماده ژلاتینی است و یا فیلر. به همین دلیل افرادی که خواهان این عمل زیبایی هستند می خواهند بدانند تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست ؟

تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

قبل از اینکه تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب را توضیح دهیم ابتدا کمی در مورد پرکننده های پوستی تزریقی صحبت می کنیم. همان طور که می دانید گذشت و زمان و پیری پوست سبب می شود تغییرات سلولی در افراد به وجود ﺁید که به تبع آن حجم بافت ها در بدن کم شود و در چهره افراد بسیار تاثیر می گذارد. لذا یکی از بهترین راه ها برای اصلاح این تغییرات و درمان این مشکل، تزریق ژل یا فیلر است. اما مشکل کار اینجاست که اکثر افراد خواهان این روش با تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب آشنا نیستند.

در واقع امروزه برای تزریق و اصلاح تغییرات از پرکننده هایی استفاده می شود که پرکننده ها، مواد مصنوعی و طبیعی هستند. امروزه از این پرکننده ها برای تزریق به بافت چهره و لب استفاده می شود تا تغییرات حاصله را اصلاح کنند. هدف از استفاده این مواد، جبران کمبود حجم بافت در سراسر بدن است. مواد پرکننده ای که برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرد یا ژل است و یا فیلر. حال فیلر چیست و تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

اهمیت جذب ژل های تزریق شده به لب

یکی از مهمترین ویژگی های که باید ژل حجم دهنده لقب داشته باشد جذب شوندگی در لب به صورت یکپارچه و یک نواخت است. اگر جذب ژل در لب به صورت یک نواخت صورت نگیرد در نتیجه عمل تاثیر گذار خواهد بود وسبب نا رضایتی خواهد شد. حتما برای تزریق ژل  حجم دهنده لب به کلینیک های پوست و موی معتبر مراجعه نمایید و اطمینان حاصل کنید که تجربه وتخصص کافی را داشته باشند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *