• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

رفع تیرگی زیر بغل و بیکینی

رفع تیرگی زیر بغل و بیکینی

ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد، از تیرگی زیر بغل خود خجالت بکشید و این مساله باعث شود از پوشیدن تاپ های بدون آستین، مایو و شرکت در ورزش های جمعی خودداری کرده و این موضوع سبب ناراحتی شما شود. همچنین به دلایل مختلف، بدن برخی از افراد در ناحیه بیکینی، رنگدانه بیشتری تولید می کند که معمولاً امری طبیعی می باشد.

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر :

استفاده از لیزر یکی از روش های درمانی جدید و تقریبا پرهزینه است که در سال های اخیر در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این روش طیف مشخصی از لیزر بر ناحیه زیربغل یا هر قسمتی از پوست که دچار تیرگی شده است تابیده می شود. نور لیزر سلول های مرده پوست را پاک کرده و لکه های تیزه پوست را از بین میبرد.

 

5 راهکار برای رفع تیرگی زیر بغل:

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که راهکارهای متفاوتی برای رفع تیرگی زیر بغل وجود دارد که هر کدام از آن ها می تواند تاثیر بسزایی بر روی رفع تیرگی داشته باشد. قابل ذکر است که برای رفع تیرگی زیر بغل باید قبل از استفاده از هر روش درمانی دیگر، بعضی از اقدامات ضروری را انجام دهید. اقدامات ضروری که در زیر به آن ها اشاره می کنیم سبب می شود که از تیرگی زیر بغل جلوگیری شود و هم چنین رعایت کردن آن ها در زمان درمان تیرگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

1.تغییر برند خوشبو کننده ها و ضد تعریق ها

بهتر است که برند خوشبو کننده و ضد تعریق خود را تغییر دهید. برخی از افراد به استفاده از یک ماده طبیعی برای ضد تعریق های خود روی می اورند که البته این موضوع نیز می تواند خطراتی داشته باشد. به عنوان مثال موادی مانند سنگ مرداب و زاج سفید برای جلوگیری از تعریق مناسب نبوده و می تواند خطراتی را برای شما عزیزان به وجود آورد.

2.شیو نکنید!‍

بله درست شنیدید! بهتر است برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه، از تیغ استفاده نکنید. راهکارهای بسیاری مناسب تری برای از بین بردن موهای این ناحیه وجود دارد که لیزر کردن یکی از آن ها می باشد.

3.استفاده از اسکراب ها

لایه برداری و از بین بردن پوست های مرده بسیار مهم است. باید اشاره شود که بسیاری از افراد، هفته ای دو تا سه بار از اسکراب بدن یا لایه بردار صورت استفاده می نمایند و همین موضوع می تواند در جلوگیری از تجمع پوست های مرده جلوگیری کند.

4.لباس های تنگ نپوشید

لباس های گشاد بپوشید به دلیل آن که این نوع از لباس ها می تواند از اصطکاک جلوگیری کند و سبب سفید تر شدن ناحیه مورد نظر شود.

5.ترک کردن مصرف سیگار

 

روش های رفع سیاهی زیر بغل با درمان های پزشکی:‌

روش های رفع تیرگی زیر بغل و بیکینی ، روش هایی که در فوق به آن ها اشاره شد، روش های طبیعی بود و اما به جزء این روش های طبیعی راه های دیگری نیز وجود دارد که به آن ها روش های پزشکی می گویند. می توان اذعان داشت که با توجه به نوع تشخیص، پزشک یا متخصص پوست ممکن است روش هایی برای رفع سیاهی زیر بغل برایتان تجویز کند و این درمان ها شامل موارد زیر می باشد:

  • استفاده از کرم ها یا لوسیون های موضعی حاوی هیدروکینون، ترتینوئین، کورتیکواستروئیدها، اسید آزلائیک یا اسید کوجیک
  • رفع تیرگی زیر بغل با لیزر زیربغل برای از بین بردن رنگدانه ها
  • لایه برداری شیمیایی با اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی
  • درمان سیاهی زیر بغل با درمابراسیون (خراشاندن سطح پوست توسط مایع سوزان یا تیغ به منظور زدودن جای زخم، جوش و غیره) یا میکرودرم برای تمیز کردن کامل پوست

 

5راهکار پزشکی برای از بین بردن تیرگی ناحیه بیکینی:‌

رفع تیرگی زیر بغل و بیکینی ، راهکارهای پزشکی بسیار مناسبی برای از بین بردن تیرگی های بیکینی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می شود. لازم به ذکر است که برای بهره گیری از این روش ها بهتر است در ابتدا با پزشک مشورت نمایید.

1.استفاده از کرم های روشن کننده

برخی از کرم های روشن کننده بسیار قوی هستند و ممکن است حاوی هیدروکینون باشند. در مورد استفاده از کرم های روشن کننده حاوی هیدروکینون، با پزشک مشورت کنید. این کرم ها، اثر خود را با جلوگیری از تولید ملانین در پوست اعمال می نمایند و یکی از محبوب ترین درمان های روشن کننده هستند. با این حال، اگر غلظتشان بیش از حد زیاد باشد یا به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرند، می تواند باعث تیرگی بیشتر شوند. همچنین ممکن است مشکلات دیگری برای سلامتی ایجاد نمایند.

2.استفاده از کرم های روشن کننده حاوی اسید آزلائیک، اسید کوجیک و کرم ۲ درصد هیدروکینون

شایان به ذکر می باشد که برخی از کرم های جایگزین و محو شونده که عوارض جانبی کمتری دارند، عبارتند از: اسید آزلائیک، اسید کوجیک و کرم ۲ درصد هیدروکینون. این محصولات، به درمان تغییر رنگ مقاوم و باقی مانده پوست کمک می کنند و با جلوگیری از تولید کراتین در پوست، اثر خود را اعمال می کنند.

3.استفاده از مواد روشن کننده مانند کلرین

یکی دیگر از مواد روشن کننده پوست ماده ای به نام کلرین می باشد. بهتر است که از پزشکتان بپرسید که آیا می توانید از مواد روشن کننده ای مانند کلرین، برای رفع این تیرگی ها استفاده نمایید یا خیر. این ترکیبی ست که توسط متخصصی که درمان را انجام می دهد، تهیه می گردد. به دلیل غلظت بالای این ماده سفید کننده، متخصصین پوست و پزشکان، تنها افرادی هستند که مجاز به استفاده از آن می باشند.

4.استفاده از لیزر موهای زائد

یکی از روش های رفع تیرگی زیر بغل و بیکینی ، حذف موهای زائد با لیزر بیکینی نیز یکی دیگر از روش های مناسب برای روشن کردن نواحی تیره و رفع موهای زائد افراد می باشد. اگر تیرگی، ناشی از اپیلاسیون، اصلاح با تیغ و یا رشد مجدد موها باشد، می توانید ریشه های تیره مو را ببینید. در این صورت لیزر موهای زائد، راه حل خوبی برای شماست. گرچه لیزر، یک راهکار نیمه دائمی محسوب می شود، اما به صورت معمول موها برنمی گردند. با این حال، باید حتما تمامی جلسات توصیه شده و گاه به گاه درمان خود را تکمیل نمایید.

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یکی از روش های جدید برای رفع تیرگی نواحی مختلف پوست مانند کشاله ران ، زیربغل ، آرنج و .. می باشد. در این روش یک لایه نازک از سطح پوست شما با ساییده شدن توسط الماس های طبیعی و ریز برداشته می شود. این کار باعث می شود تا سلول های مرده پوست شما از بین برود و پوست شما مجبور به ترمیم خود شود که این روش یکی از سریع ترین روش ها برای سفید شدن زیر بغل و بیکینی می باشد. پس شما ابتدا علت تیرگی زیربغل و بیکینی خود را متوجه شوید و سپس سفیدکننده های زیربغل و بیکینی را امتحان نمایید.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

رفع تیرگی زیر بغل و بیکینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *