• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

جوانسازی و پاکسازی پوست

 

استفاده از دستگاه های پاورپرفکت

جوش های سرسیاه و سرسفید به قدر کافی موجب ناراحتی شما برای حضور در انظار عمومی می شود. آکنه بیماری است که برای بسیاری از افراد شایع است و همه دوست دارند که هرچه زودتر از شر آن خلاص شوند.

به غیر از تغییرات هورمونی، علت دیگر این وضعیت، انباشت خاک از محیط زیست بر روی پوست شما است. در صورتی که در حومه شهر زندگی کنید، تقریبا غیر ممکن است بتوانید از خاک و آلودگی فرار کنید. لذا کلید حل این مشکل تمیز کردن مرتب پوست صورت است.

پاورپرفکت، شرکتی است که سیستم هایی برای محافظت از پوست ارائه می کند و ادعا می کند پاورپرفکت یک راه حل مناسب برای درمان آکنه، به ویژه برای کسانی است که نمی توانند زمانی را برای تنظیم وقت ملاقات با متخصص پوست تعیین کنند.

پاکسازی پوست با پاورپرفکت

بنا به گفته های این شرکت، این دستگاه ها می تواند به شما کمک کند تا پوستی تمیز، سالم و درخشان بدون جوش های سرسیاه و سفید داشته باشید. این راز عملکرد این دستگاه در مکش عمیق آن است، که می تواند به طور عمیق تری سطح پوست را پاکسازی کند تا به طور موثری از شیوع جوش ها جلوگیری کند. پس از چند هفته استفاده از این دستگاه، می توانید نتایج حاصل از آن را ببینید.

دستگاه های پاورپرفکت از امواج سونیک و التراسونیک استفاده می کنند و معمولا شارژی هستند. همچنین همراه با یونیت اصلی معمولا برس های تراش، اسفنج های تمیزکننده، ساکشن فنجانی صورت، ماساژور کانتور و یک پایه نگهدارنده هم ارائه می شود.
استفاده از لیزر برای پاکسازی و جوانسازی پوست

لایه برداری پوست با لیزر، روشی است که در آن پوست را لایه به لایه با دقت بر می دارند. سلول های جدید پوستی که در طول درمان ایجاد می شوند، پوست را به صورت سطحی سفت تر و جوان تر نشان می دهند.

پزشک ممکن است چروک های اطراف چشم ها، دهان یا پیشانی را به صورت جداگانه یا کل صورت را درمان کند. برای مناطق کوچک صورت، پزشک مناطق تحت درمان را با بیهوشی محلی درمان می کند. اگر کل صورتتان در حال درمان باشد، ممکن است بیهوشی عمومی انجام شود.

پاکسازی پوست

درمان قسمت های کوچک صورت حدود 30 الی 45 دقیقه طول می کشد و کل صورت حدود 2 ساعت ممکن است زمان ببرد. به دنبال این روش، پزشک محل های درمان شده را بانداژ می کند. پس از 24 ساعت، شما باید چهار یا پنج بار در روز منطقه درمان شده را تمیز کنید و سپس پمادی بر روی آن بزنید تا از تشکیل زخم پوستی جلوگیری نماید.

تورم پس از لایه برداری با لیزر طبیعی است. پزشک شما ممکن است استروئیدهایی برای کاهش تورم دور چشم برای شما تجویز کند. همچنین ممکن است لازم باشد که هنگام خواب از بالش اضافه استفاده نمایید.

آیا می خواهید با روش های خانگی پاکسازی پوست هم آشنا شوید؟ این مقاله را از دست ندهید.

جوانسازی پوست با استفاده از امواج رادیویی

در این روش ابتدا صورت خود را با آب و صابون می شویید و تمام آرایش ها و روغن های روی پوست را پاک می کنید. سپس پزشک کرم های بی حس کننده را کمی قبل از شروع درمان، بر پوست شما اعمال می کند تا آن را بی حس کند.

بسته به دستگاه مورد استفاده شما، یک شبکه درمانی جوهری روی صورت شما قرار داده می شود تا اپراتور بتواند به خوبی دستگاه را هدایت کرده و انرژی موج های رادیویی را به صورت شما برساند. این کار علاوه بر این، کمک می کند تا مناطق درمانی دوبار تحت انرژی قرار نگیرند.

مجددا بسته به وسیله ای که برای درمان شما استفاده می شود، ممکن است یک پد بازگشتی چسبنده یک بار مصرف به شکم یا پشت شما متصل شود تا شما را با دستگاه های تک قطبی به زمین متصل کند. همچنین یک ژل اتصالی می تواند روی صورت شما اعمال شود تا به عنوان یک مانع اضافی بین لایه های سطح پوست و دستگیره دستگاه عمل می کند.

پزشک شما پس از آن درمان RF را که در تمام چهره شما آغاز خواهد کرد. پس از درمان ممکن است یک ژل یا پماد آرام بخش هم برای شما تجویز نماید.

از این روش برای درمان افتادگی پوست و سفت شدن پوست صورت استفاده می شود و معمولا برای درمان قسمت های مختلف صورت از جمله پیشانی، زیر چشم ها، گونه ها، وسط صورت، خط فک و گردن کاربرد دارد.
پاکسازی و جوانسازی پوست با استفاده از پیلینگ

در این روش درمانی، داروهای شیمیایی بر روی پوست به کار می رود، که باعث می شود پوست تاول بزند و در نهایت بیفتد. پوست جدید جایگزین معمولا پوستی صاف و کم چروک تر است.

شما می توانید درمان پیلینگ با داروهای شیمیایی را در مطب پزشک انجام دهید. این روش درمانی سرپایی بوده و به سرعت مرخص می شوید.

پاکسازی صورت با دستگاه

پزشک ابتدا صورت شما را کامل تمیز می کند. سپس یک یا چند داروی شیمیایی مانند اسید گلیکولیک، اسید تری کلروائو، اسید سالیسیلیک، اسید لاکتیک یا اسید کاربولیک (فنول) را به قسمت های کوچکی از پوست تان اعمال می کند. این کار یک زخم کنترل شده ایجاد می کند که موجب می شود پوست جدید سر جای خود بنشیند.

در طول یک درمان، اکثر افراد احساس سوزش می کنند که حدود پنج تا ده دقیقه طول می کشد، و بعد احساس گزیدگی می کند.

قرار دادن کمپرس سرد روی پوست باعث کاهش این حس می شود.
پاکسازی عمیق پوستی

پاکسازی عمیق پوستی صورت یک روش لایه برداری است که به شما کمک می کند تا از شر سلول های مرده پوست و دیگر ناخالصی ها خلاص شوید. این فرایند شامل پاکسازی، بخور، لایه برداری، ماساژ صورت و ماسک صورت است. پاکسازی و جوانسازی پوست گردش خون را درون پوست افزایش می دهد که به ترمیم سلول های آسیب دیده پوست، تون سازی، تقویت و سفت شدن سلول های پوست کمک می کند.

این روش ابتدا با یک اسکراب صورت یا استفاده از یک پاک کننده ملایم حاوی لایه بردار پوستی برای حذف خاک و سایر ناخالصی ها از سطح پوست شروع می شود. زمانی که پاکسازی و جوانسازی پوست تمام شد، سپس فرایند لایه برداری شروع می شود. بعد از آن به صورت شما بخار داده می شود تا منافذ بسته آن باز شود.

بعد از آن فرایند استخراج برای حذف دانه های سرسیاه و سفید شروع می شود. بعد از آن ماساژ صورت انجام شده و ماسک صورت بسته به شرایط صورتتان بر روی پوست شما اعمال می شود.

این ماسک 10 دقیقه روی صورت می ماند و سپس با یک حوله گرم از صورت برداشته می شود. در انتهای درمان، از یک مرطوب کننده برای هیدراته نگه داشتن پوست استفاده می شود.