• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

ماساژ ریلکسی کل بدن

  • ۱۹ خرداد, ۱۴۰۳
  • دیدگاه: ۰
  • ماساژ

ماساژ ریلکسی کل بدن

ماساژ ریلکسی کل بدن ، همانطور که از نام این ماساژ پیداست، بیشتر برای ایجاد احساس آرامش جسمی و روحی کاربرد دارد. این ماساژ فوق العاده، استرس و تنش عضلات را کاهش می دهد و باعث می شود احساس خوبی سر تا سر بدنتان را فرا گیرد. ماساژ از هر نوعی که باشد، باعث بهبود و افزایش گردش خون می شود و ماساژ ریلکسی هم از این قاعده مستثنا نمی باشد.

با انجام ماساژ اجزای بدن و پوست اکسیژن بیشتری دریافت می کنند همین امر منجر به رفع تنش و ایجاد آرامش برای بدن می شود. همچنین ماساژ منجر به بهبود عملکرد سیستم لنفاوی بدن می شود و به هضم غذا کمک می کند. علاوه بر مزایای ذکر شده، با انجام ماساژ ریلکسی می توانید سموم را از بدن دفع کنید و کیفیت خوابتان را افزایش دهید. هدفی که از ماساژ دارید باید مشخص شود تا بتوانید یک ماساژ مناسب را انتخاب کنید. اقدام برای ماساژ در واقع گامی در راستای داشتن بدنی سالم تر و ذهنی آرام تر می باشد.

فواید ماساژ ریلکسیشن چیست؟

فواید ماساژ ریلکسیشن چیست ؟ ماساژ ریلکسیشن یا ماساژ ریلکسی در واقع نوعی درمان کامل برای بدن است. در ماساژ ریلکسی کل بدن ماساژور با استفاده از فشار، ضربه و مالش دست بر روی پوست منجر به ایجاد آرامش و بهبود سلامتی اندام های بدن می شود. سلامتی اندام های بدن و عملکرد آن ها برای حفظ سلامتی و داشتن آرامش بسیار مهم است. به همین دلیل توصیه می کنیم از رسیدگی به بدن غافل نشوید از تکنیک های درمانی را برای جلوگیری از بروز آسیب ها و داشتن احساس بهتر استفاده کنید. انجام ماساژ هیچ گونه آسیبی به بدن نمی رساند و تنها منجر به افزایش سلامتی می شود و مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد.هدف اصلی این تکنیک درمانی، داشتن احساس آرامش است و با هدف ریلکسیشن بدن مشتری انجام می شود. به همین دلیل ماساژ ریلکسی کل بدن یکی از محبوبترین و کامل ترین ماساژ هایی است که تجربه خواهید کرد.

از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش استرس
  • خواب راحت و بهبود کیفیت آن
  • کاهش درد و تنش عضلانی
  • بهبود عملکرد سیستم لنفاوی
  • هضم آسان غذا
  • دفع سموم از بدن
  • التیام زخم‌های کوچک

چند توصیه مهم

قبل از هر گونه ماساژ درمانی مقدار زیادی آب بنوشید که دفع سموم از بدن کمک می‌کند. برخلاف سایر درمان‌ها، مانند ماساژ ورزشی، فیزیوتراپی و رفلکسولوژی، ماساژ ریلکسی به طور معمول موارد  احتیاط خاصی ندارد. با این حال، اگر مشکل جسمی خاصی دارید یا هر گونه درمان پزشکی دیگری دریافت می‌کنید، به اطلاع تراپیست خود برسانید. توصیه ما این است که بلافاصله پس از انجام ماساژ ریلکسی برای فعالیتهای شدید برنامه‌ریزی نکنید. در پایان، در یک مرکز معتبر برای بهره بردن از آثار معجزه آسای ماساژ ریلکسی وقت بگیرید.

تعابیر مختلف از ماساژ ریلکسی

تعابیر مختلفی از «ماساژ آرامش بخش» یا ماساژ ریلکسی وجود دارد. در برخی از مناطق ماساژ ریلکسیشن مترادف با انجام ماساژ سوئدی است. اما به طور کلی تفاوت ماساژ سوئدی و ریلکسی بسیار نامحسوس  است. ماساژ ریلکسیشن با استفاده از تکنیک های ماساژ سوئدی شامل ضربات ریتمیک طولانی و حرکات دایره‌ای کوچک انجام می‌شود. برخلاف ماساژ بافت عمیق، ماساژ ریلکسیشن به کار روی بافت همبند ماهیچه‌ها نمی‌پردازد.

ماساژ ریلکسیشن را برای درمان آسیب‌های ورزشی یا دیگر ناراحتی‌ها در نظر نگیرید و در عوض برای کاهش تنش عضلانی و ایجاد آرامش در بدن استفاده می‌شود. بسیاری از افراد پس از یک هفته طولانی در محل کار یا برای کمک به بهبود سلامت روان خود به دنبال ماساژهای آرامش بخش هستند. همچنین ماساژ آیورودا – بر اساس شیوه مراقبت‌های باستانی هندو – هم می‌تواند به عنوان یک ماساژ ریلکسی نیز توصیف شود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

ماساژ ریلکسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *