• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مراحل انجام فیشیال صورت

  • مراحل انجام فیشیال پوست
    فیشیال تخصصی و فیشیال پوست تحت نظر پزشک انجام می‌شود. این کار ۵ مرحله اصلی دارد که در این بخش توضیح می‌دهیم. این مراحل عبارت‌اند از:

۱. پاک‌سازی پوست

در این مرحله، پوست باید به‌خوبی تمیز شود و بعد، با کمک دستگاه بخور، بخاری گرم و سرد به‌صورت هم‌زمان روی پوست اعمال شود. بخور صورت جوش‌های سرسیاه و سرسفید را نرم می‌کند.

۲. لایه‌‌برداری پوست

لایه‌برداری سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و تمامی آلودگی‌های منافذ پوست را پاک می‌کند. نوع مواد شیمیایی و ابزارهای لایه‌برداری بر اساس نوع پوست شما متفاوت خواهند بود.

۳. تخلیه منافذ پوست

در این مرحله از فیشیال، تمامی منافذ پوست که با چربی یا سلول‌های مرده مسدود شده‌اند تخلیه می‌شوند. این‌ کار را با ابزار و دستگاه‌های مخصوص انجام می‌دهند. باید گفت این مرحله از فیشیال مهم‌ترین بخش محسوب می‌شود.

۴. ماساژ پوست

این مرحله برای کلاژن‌سازی، سم‌زدایی و بهینه‌کردن گردش خون روی سطح پوست بسیار ضروری است. ماساژ پوست صورت مشکلات پوستی را بهبود می‌بخشد.

۵. ماسک صورت

در مرحله آخر فیشیال، بر اساس نوع پوست و وضعیت پوست، ماسک مناسب روی پوست استفاده می‌شود. بعد از مدت‌زمان معین (۱۵ تا ۲۰ دقیقه)، ماسک از پوست برداشته شده و بر اساس نوع پوست، تونر و سرم پوستی و مرطوب‌کننده روی سطح پوست استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *