• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف اسکارلت

جوانسازی صورت با RF اسکارلت

اسـکارلت یک تکنــولوژی رادیــو فرکوئنــسی فرکشنـال بـرای رفـع چیـن و چـروک و سـفت شدن پوست صورت است. اسکارلت سوزن هایی از جنس طلا دارد که که به دلیـل رسانایی بالا و نفـوذ به لایـــه های عمقــی پـوست رونـــد درمـان را تسریـع و تاثیـر بیشتری می گـذارد.

این دستگاه دارای تاییدیه ثبـت اختراع جهانی بوده و به واسطه تکنولوژی خاص خود یک متد غیر تهاجمی، بدون درد و عارضه می باشد.

ویژگی ها:

  • دارای تاییدیه FDA آمریکا
  • جوانسازی صورت و کاهش چین و چروک
  • سفتی و کاهش افتادگی پوست
  • کاهش عمق منافذ پوست
  • درمان اسکار آکنه
  • تاثیر سریع و آنی
بیشترین تاثیر RF فرکشنال بر پوست چیست؟

آر اف فرکشنال به سبب تحریک کلاژن سازی در لایه میانی پوست بیشترین تاثیر را در رفع افتادگی و چین و چروک های ریز پوست دارد در عین حال برطرف کردن ترک های پوستی، اسکارهای آکنه و جوش، درمان منافذ باز پوست، درمان ترشح بیش از حد چربی پوست، سفت کردن پوست، درمان تعریق بیش از حد پوست نیز از مزایای درمانی RF فرکشنال می باشد.

تعداد جلسات درمانی و فواصل بین درمان چگونه است؟

تعداد جلسات RF بستگی به هدف درمان، نوع و شدت مشکل پوستی دارد و با صلاحدید پزشک ۳ تا ۴ جلسه درمان با فواصل یک ماه لازم است.

با توجه به اینکه نمی توان از روند پیری جلوگیری نمود بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که تا آخر عمر به درمان مجدد احتیاج نباشد از این رو پیشنهاد می شود هر ۶ ماه تا یکسال یک بار بیمار جهت درمان نگهدارنده به پزشک مراجعه نماید.

RF برای چه پوستی مناسب است؟

RF فرکشنال اسکارلت برای کسانی که چین و چروک و خطوط زیادی بر روی پوست خود دارند و می خواهند پوست جوان و شاداب قبلی خود را به دست آورند گزینه مناسبی است. این روش درمانی بر روی بیماران بالای ۱۸ سال انجام می شود و برای افرادی با پوست های مختلف مناسب است.

این روش درمانی برای حل مشکلاتی از قبیل کاهش عمق خطوط خنده، چین و چروک های پوست و خطوط بین ابروها کاربرد دارد. با داشتن انتظارات معقولانه، اکثر بیماران معمولا نتایجی مناسب و راضی کننده را مشاهده می کنند. این روش درمانی معمولا به کسانی پیشنهاد می شود که علاقه ای به انجام عمل جراحی بر روی صورت خود نشان نمی دهند و زمان کافی برای استراحت و در خانه ماندن جهت بهبود را در اختیار ندارند.

پزشک شما به خوبی می تواند تشخیص دهد که آیا گزینه مناسبی برای این روش درمانی هستید یا خیر. تصمیم گیری وی پس از جلسه مشاوره و بررسی اهداف شما انجام می شود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *