• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف برای چه سنی مناسب است؟

درمان با فرکانس رادیویی که آر اف نیز نامیده می‌شود، برای اهداف زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. آر اف یک روش غیرتهاجمی است که محتوای کلاژن پوستی را افزایش می‌دهد، پوست را سفت می‌کند و اثر ضدپیری بر از بین بردن چین و چروک‌های صورت دارد. همچنین، این دستگاه می‌تواند سایر قسمت‌های بدن را مورد هدف قرار دهد و بر کاهش سلولیت‌ها و سایز دور بدن موثر باشد. اما سوال مهم اینجاست که آر اف برای چه سنی مناسب است و در چه مواردی می‌توانید از این دستگاه جادویی استفاده کنید. در این مقاله هر آنچه را که باید درباره آر اف و اینکه آر اف برای چه سنی مناسب است؟ بدانید، در اختیار شما قرار می‌دهیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

آر اف برای چه سنی و چه کسانی مناسب است؟

قبل از هر چیز برای اینکه متوجه شوید کاندیدای مناسبی برای آر اف هستید یا نه، توصیه می‌کنیم به متخصص پوست‌تان مراجعه و با او مشورت کنید. با این حال به طور کلی درمان‌های فرکانس رادیویی برای افراد بالای 20 سال توصیه می‌شود. در واقع آر اف مزایای متفاوتی برای گروه‌های سنی مختلف دارد. برای مثال در 20 تا 30 سالگی بیشتر مراجعان برای از بین رفتن اسکارهای ناشی از آکنه‌های دوران بلوغ و بهبود بافت پوست خواستار  آر اف هستند. از طرف دیگر، مراجعان 30 ساله به بالا بیشتر برای سفت کردن پوست صورت، خط فک و گردن به آر اف روی می‌آورند.

درمان‌های آر اف را می‌توان بر روی انواع پوست با همه رنگ‌ها و بدون خطر بروز لکه‌های تیره یا سفید رنگ پوستی استفاده کرد. این ویژگی دستگاه‌ آر اف را نسبت به سایرتکنولوژی ها متمایز می‌کند؛ به طور مثال دستگاه‌های لیزر برای نوع خاصی از پوست‌ها مناسب نیستند یا در بهترین حالت، نتیجه خوبی برجای نمی‌گذارند. در دوره آموزش لیزر موهای زائد توضیح می‌دهیم که این نوع لیزر برای چه نوع پوست‌هایی مناسب است.

آیا آر اف درد دارد؟

از آن جایی که امواج دستگاه آر اف  در سیستم های ار اف فرکشنال نیدلینگ به وسیله سوزن به عمق پوست نفوذ می‌کنند، نسبت به جلسات لیزر موهای زائد یا میکرونیدلینگ درد بیشتری را احساس کنید. اپراتور بسته به دستگاه مورد استفاده، پوست شما را به صورت موضعی بی‌حس کرده یا یک عامل مسدودکننده اعصاب تزریق می‌کند تا میزان درد به حداقل برسد. در برخی موارد، اپراتور دستگاه به شما اکسید نیتروژن را پیشنهاد می‌کند. به طور کلی، نوع بی‌حسی به عوامل مختلفی بستگی دارد و در صورتی که اپراتور حرفه‌ای بوده و آموزش‌های لازم را در این زمینه گذرانده باشد، تصمیم درستی خواهد گرفت.

آر اف برای چه سنی مناسب است؟

آیا آر اف تاثیر دارد؟ ماندگاری آر اف چقدر است؟

سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی می‌تواند محتوای کلاژن پوست را تقریبا 20 درصد افزایش دهد و بسیار سریع‌تر از کرم‌های موضعی در سفت شدن پوست تاثیرگذار است. چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست معمولا نتیجه از دست دادن کلاژن و الاستین ناشی از عواملی مانند افزایش سن، آسیب نور خورشید یا حتی ژنتیک است.

آزمایش‌ها نشان داده‌اند که نتایج حاصل از لیفت صورت با آر اف حدود دو سال ماندگار است. البته این ماندگاری به تعداد جلسات انجام شده بستگی دارد. تعداد جلسات با توجه به سن و عمق چین و چروک توسط متخصص مربوطه تعیین می‌شود و هر جلسه حدودا 30 دقیقه طول می‌کشد. معمولا مراجعان جوان‌تر نیاز است که هر سه ماه یک بار برای آر اف مراجعه کنند؛ اما افرادی که پوست شل‌تر یا چین و چروک بیشتری دارند، احتمالا باید یک بار در ماه و به مدت 8 ماه برای جلسات آر اف برنامه‌ریزی داشته باشند.

عوارض آر اف چیست؟ آیا آر اف ضرر دارد؟

جوانسازی پوست با دستگاه آر اف عوارض بسیار کمتری نسبت به روش‌های جراحی سنتی سفت کردن پوست دارد. ممکن است برخی افراد نسبت به امواج این دستگاه‌ها نگران باشند؛ اما به یاد داشته باشید که ما دائما در معرض فرکانس‌های رادیویی از منابع مختلفی مانند مایکروویو، تلفن‌های همراه و تلویزیون هستیم. دستگاه‌های مورد استفاده برای سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی توسط FDA کاملا ایمن تایید شده‌اند.

با این حال، ممکن است عوارض نادری را با آر اف تجربه کنید. برای مثال آر اف می‌تواند در برخی مراجعان باعث ایجاد جوش‌ شود که احتمالاً به دلیل انتقال حرارت عمیق به پوست بوده و کاملا موقتی است. همچنین کارایی دستگاه مورداستفاده تا حد زیادی به تخصص اپراتور وابسته است. در برخی موارد، در صورت استفاده نادرست، آر اف باعث می‌شود که چربی‌ها ناخواسته از بین بروند و پوست بدتر چروک شود. این عارضه به دلیل گرمای بیش از حد تهاجمی و گرم کردن لایه‌های پوستی اشتباه (یعنی مورد هدف قرار دادن لایه‌های عمیق‌تر پوستی) رخ می‌دهد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *