• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف در جوان‌سازی پوست؛ کاربرد، مزایا و معایب آر اف فرکشنال

یکی از رایج‌ترین و مشهودترین عوارض افزایش سن روی پوست، افتادگی و چین‌وچروک پوست است. روش‌های درمانی زیادی برای کاهش پیشرفت علائم پیری پوست وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین این روش‌ها که نتایج فوق‌العاده‌ای را با کمترین عوارض و خطرات ایجاد می‌کند، آر اف نام دارد. این فناوری جدید در قالب انرژی فرکانس رادیویی که انرژی RF نیز نامیده می‌شود، راهی است که به شما آر اف در جوان‌سازی پوست بدون نیازبه جراحی کمک می‌کند. درحالی که بیش از 70 سال است که از فناوری RF در پزشکی استفاده می‌شود، اما در سال‌های اخیر شاهد توانایی بالای آن در ارتقای جوانی و زیبایی پوست نیز بوده‌ایم. ویژگی‌های درمان RF، محبوبیت کاهش افتادگی پوست بدون جراحی را در سال‌های اخیر به شدت افزایش داده است و آن را به هفتمین روش محبوب غیرجراحی انجام شده در دنیا تبدیل کرده است. با این مطلب همراه باشید تا با روش درمانی RF به‌خوبی آشنا شوید.

آر اف در جوان‌سازی پوست؛ کاربرد، مزایا و معایب آر اف فرکشنال

آر اف چیست؟

درمان با فرکانس رادیویی (RF) که آر اف در جوان‌سازی با فرکانس رادیویی نیز نامیده می‌شود، یک روش غیرجراحی برای رفع شلی و افتادگی پوست است. در این روش از امواج انرژی RF برای گرم‌کردن لایه عمیق پوست(درم) استفاده می‌شود.

همچنین گرما واردشده بر پوست با روش RF به تحریک تولید کلاژن و بهبود پوست نیز کمک می‌کند. کلاژن درواقع:

  • رایج‌ترین پروتئین در بدن شماست.
  • چارچوب و ساختار پوست شما را ایجاد کرده و بازسازی می‌کند.
  • به پوست شما استحکام می بخشد.

این درحالی است که با افزایش سن، سلول‌ها، کلاژن کمتری تولید کرده که نتیجه این روال، افتادگی پوست و ایجاد چین‌وچروک است. به‌طور طبیعی شلی پوست در حدود 35 تا 40 سالگی رخ می‌دهد که کمیت و کیفیت کلاژن تولیدشده توسط پوست نیز در این روند بسیار تاثیرگذار است. آر اف درمانی است که از سال 2001 برای مبارزه با افتادگی و کاهش علائم پیری پوست کاربرد دارد.

مزایای روش درمانی RF

مزایای اولیه ، سفت‌کردن پوست و خلاص‌شدن از شر چین‌وچروک است. با این حال، این روش درمانی به دلیل توانایی زیاد آن در تحریک تولید کلاژن، ممکن است به مبارزه با آسیب نور خورشید نیز کمک کند. برخی از مهم‌ترین مزایای آر اف شامل موارد زیر است:

 مبارزه با آسیب نور خورشید

قرارگرفتن درمعرض اشعه ماوراء بنفش (UV) می‌تواند رشته‌های کلاژن در پوست شما را بشکند یا ساختار آن را به هم بریزد. یک مطالعه در سال 2011 نشان داد که 3 ماه درمان با RF منجربه بهبودهای قابل توجهی در گروه کوچکی از افراد با علائم خفیف تا متوسط ​​آسیب ناشی‌از نورخورشید شده است.

کاهش چین و چروک و خطوط ظریف

مطالعه‌ای در سال 2018 به بررسی تأثیر آر اف بر چین‌وچروک دور چشم 70 زن میانسال پرداخت. محققان دریافتند سه درمان در طول 6 هفته به‌طور قابل توجهی چین‌وچروک پوست را کاهش می‌دهد.

کمک به لاغری صورت

درمان RF این پتانسیل را دارد که به‌عنوان یک روش غیرجراحی برای لاغری صورت شما استفاده شود. یک مطالعه در سال 2017 به تأثیر استفاده از RF برای تجزیه چربی در قسمت تحتانی صورت 14 زن میانسال پرداخت.

جالب است بدانید پس از 5 هفته، بیش از 90 درصد از زنان کاهش چربی صورت خود را مشاهده کرده و 60 درصد از نتایج درمان راضی بودند. تنها عارضه جانبی مشاهده شده در این روش درمانی، قرمزی خفیف چند ساعت پس از عمل بوده است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *