• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف فرکشنال برای جای جوش

آر اف فرکشنال برای جای جوش

استفاده از روش درمانی آر اف فرکشنال برای جای جوش و ترمیم اسکار ناشی از آکنه یکی از روش­های موثر و مفیدی است که امروزه به لطف تکنولوژی میسر شده و در این روش بدون استفاده از داروها و عمل جراجی تهاجمی (innvasive) هم چروک­های پوست را ترمیم می­کنند هم با دادن شوک به لایه­های زیرین پوست به لایه برداری کمک می­کنند که در نهایت منتهی به ترمیم جای جوش می­شود.

آر اف فرکشنال ( fractional RF ) چیست؟

یکی از جدیدترین فناوری­های ترمیم پوست و ضد پیری تکنولوژی آراف فرکشنال  است که به طور ایمن و موثر پوست را به حالتی جوان­تر و درخشان­تر برمی­گرداند. تکنولوژی RF یکی از موثرترین روش­های درمان و سفت کردن پوست است. این تکنولوژی یک راه ارگانیک برای بازسازی کلاژن و الاستین است که این بازسازی سبب صاف شدن و حجم گرفتن پوست می­شود که در نهایت پوستی صاف­تر و شفات­تر با چروک کمتر برای شما خواهد ماند.

دستگاه آر اف برای جای جوش (RF) در چه شرایطی بهترین درمان را اعمال می‌کند؟

به خاطر نفوذ به لایه­ های زیرین پوست در RF و تحریک کلاژن سازی درمان اسکار اولیه جوش و آکنه با بازسازی کلاژن و و الاستین و ترمیم رنگ پوست آسیب دیده به خوبی انجام می­شود. با تخریب بافت به صورت کنترل شده و ترمیم بعد از آن رنگ پوست به حالت نرمال خود باز می­گردد و کلاژن دوباره ساخته شده به صورت همزمان باعث سفت شدن و بهبود چین و چروک­ می­شود. بهتر است که هنگام استفاده از آر اف برای جای جوش زمانی باشد که یا دوره ماهانه تمام شده باشد یا دوره بلوغ به پایان خود رسیده باشد یا اگر بیماری هورمونی زمینه­ای وجود دارد ابتدا بهبود یابد و در نهایت بسته به نظر پزشک زمان درمان با RF مشخص شود.

لازم به ذکر است که مراحل اولیه اسکار آکنه بهترین زمان برای انجام درمان RF است.

درمان جای جوش با آر اف فرکشنال

آیا استفاده از آر اف فرکشنال برای جای جوش دردناک است؟

احساس درد در درمان با RF تا حد زیادی به آستانه تحمل شما وابسته است ولی در شرایطی که انرژی دستگاه در حداقل خودش قرار دارد و باز احساس درد می­کنید می­تواند از اپراتور درخواست کنید که از کرم­های بی­حس کننده استفاده کند.

مراقبت‌­های پیش از RF شامل چه مواردی می­شود؟

  1. پوست باید به خوبی هیدراته شده باشد تا بتواند شرایط لازم برای RF را داشته باشد. مطمئن باشید به میزان کافی در چند روزی پیش از استفاده از دستگاه RF آب نوشیده­اید.
  2. حداقل دو هفته پیش از درمان با RF صبح و شب برای پوست خود یک برنامه پاکسازی و مرطوب کننده و استفاده از ویتامین C داشته باشید.
  3. به مدت حداقل چند هفته پیش از درمان با RF هیچ­گونه لایه برداری از پوست انجام ندهید. و اگر صورت خود را لیزر موهای زائد انجام داده­اید حداقل به پوست خود دو هفته زمان برای ترمیم بدهید سپس برای استفاده از RF اقدام کنید.
  4. اگر روی پوست خود زگیل یا تبخال یا هرنوع عارضه پوستی دیگری دارید حتما پزشک خود را مطلع سازید تا با درمان­هایی مثل کرم آسیکلوویر یا کرایوتراپی و درمان­های مشابه ان ابتدا به درمان عارضه پوستی بپردازید سپس برای درمان با RF اقدام کنید.
  5. در روز درمان با RF نیز مطمئن شوید که مقدار زیادی آب (آبمیوه طبیعی) میل می­کنید تا همچنان هیدراته بمانید.
  6. از چند هفته تایک ماه پیش از درمان با RF از برنز کردن پوست خود با خورشید یا سولاریوم خودداری شود.
  7. در صورت مصرف داروهای ممنوع حتما پزشک و اپراتور خود را مطلع کنید. در بعضی موارد ممکن است از شما خواسته شود که تا 1 ماه درمان با RF را به تعویق بیاندازید. لیست داروهای ممنوعه در لینک موارد منع مصرف لیزر)
  8. در صورتی که مشکلات هورمونی دارید یا سوابقی از بیماری­هایی که به نوعی در پوست شما خودشان را نشان می­دهد مثل زگیل­ها، پرمویی، مشکلات تیروییدی و… که پزشک و اپراتور خود را مطلع سازید.
  9. اگر از ژل­ها و پماد­های بی­حسی مثل زایلوژل یا لیدوکایین استفاده می­کنید حتما پوست خود را تمیز بشویید. بادی اسپلش مام کرم و هرماده آرایشی بهداشتی دیگری را نیز از سطح پوست خود پاک کنید.
  10. اگر سابقه تزریق ژل، بوتاکس و فیلرهارا دارید حتما اپراتور خود را در جریان بگذارید.

مراقبت­ های بعد از RF شامل چه مواردی می­شود؟

  1. پس از درمان با RF ممکن است پوست شما مقداری ملتهب و قرمز شده باشد پس باید مقداری در مراقبت از پوست خود جدی­ترعمل کنید.
  2. حتما تا چند روز بعد از درمان مقدار زیادی آب (آب میوه طبیعی) بنوشید و هیدراته بمانید.
  3. مراقب باشید که پوست خود را زیاد ماساژ ندهید و اگر التهاب مقداری شما را اذیت می­کند از کرم­های مرطوب کننده یا ضد التهاب استفاده کنید.
  4. روال مراقبت روزانه را ادامه دهید اما اگر از لایه بردار قوی استفاده می­کنید.
  5. تا چند هفته پس از درمان با RF از سایر درمان­ها مثل لیزر موهای زائد یا هایفوتراپی خودداری کنید.
  6. تا یک روز از رفتن حمام، سونا، استخر و موارد مشابه خودداری کنید.
  7. برای کمتر شدن و از بین رفتن التهابات بهتر است روزانه چند بار از کرم­های ترمیم کننده استفاده کنید.
  8. برای جلوگیری از لک و آسیب­هایی که پوست به خاطر حساس بودن نسبت به آن آسیب پذیرتر است از کرم ضد آفتاب به طور مداوم استفاده استفاده کنید.
  9. استفاده از داروهای ضد آکنه مثل رتینوییدها یا داروهایی که پوست را حساس می­کنند را با هماهنگی پزشک خود مدتی به تعویق بیاندازید.
  10. ممکن است پزشک با توجه به سابقه بیماری­های شما درمان ضد ویروسی برای شما تجویز کند مطمئن شوید که دوره دارویی خود را کامل می­کنید.

کلینیک زیبایی میها واقع درلاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *