• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف فرکشنال چیست، کاربردها،مزایا و عوارض

یکی از دستگاه های عالی برای زیبایی پوست شما، دستگاه آر اف فرکشنال است.آر اف فرکشنال چیست این دستگاه با استفاده از لیزر RF (رادیو فرکانسی) روی بافتهای پوستی تاثیر می گذارد و باعث بازسازی و جوانسازی سلولهای پوستی می شود. استفاده از این دستگاه باعث زیبایی پوست صورت، کاهش چین و چروک، از بین رفتن آثار زخم و اسکار روی پوست، بهبود بافتهای پوستی، روشن شدن پوست، لیفت صورت و گردن، رفع منافذ بافت پوست و… خواهد شد. آر اف پوست یک روش عالی و کم تهاجمی برای جوانسازی پوست است. اصلی ترین عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال، تاثیر روی لایه های سطحی و عمقی پوست است.  اگر دوست دارید با این روش موثر برای زیبایی پوست آشنا شوید، با ما همراه باشید.

انواع آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال از بهترین دستگاه های برای جوانسازی پوست محسوب می شود. سالهاست که پزشکان از این دستگاه برای زیبایی و جوانسازی پوست افراد استفاده می کنند. میکرونیدل و کونتراج دو شکل مدرن آر اف هستند که تاثیرشان بیشتر و عوارضشان نسبت به آر اف معمولی کمتر است.

در آر اف فرکشنال میکرونیدل یا سوزنی از سوزنهای بسیار ریز با قطر 120 میکرون استفاده می شود که تا عمق 2 میلی متری پوست نفوذ می کنند و امواج رادیوفرکانسی را به عمق پوست می فرستند. آر اف فرکشنال میکرونیدل ترکیبی از تکنولوژی آر اف و میکرونیدلینگ است که باعث تحریک کلاژن سازی می شود.

آر اف کونتراج شکل دیگری از ار اف فرکشنال است که از فناوری تک قطبی و دو قطبی استفاده می کند تا مشکلات پوست در لایه های سطحی و لایه های عمقی را درمان کند. درمان با دستگاه آر اف کونتراج بسیار موثر است و خطرات بسیار کمی دارد.

یکی از مزیتهای درمان پوست با آر اف فرکشنال این است که بعد از انجام این روش، به وضوح می توانید تغییرات پوست خود را مشاهده کنید.

آر اف فرکشنال سوزنی چگونه کار می کند؟

جوانسازی پوست با دستگاه آر اف فرکشنال با امواج RF یا امواج رادیوفرکانسی انجام می شود که طول موج کوتاه و انرژی بالایی دارند. انرژی RF در دستگاه ار اف فرکشنال سوزنی از طریق نوک سوزنهای بسیار ظریف وارد پوست می شود. آر اف فرکشنال سوزنی تا عمق 4 میلی متر در پوست نفوذ می کند تا بهتر بتواند کلاژن سازی در عمق پوست را انجام دهد و سلولهای پوستی را برای بازسازی تحریک کند.

سطحی ترین لایه پوست، «اپیدرم» است و زیر آن، لایه «درم» قرار دارد. در اثر افزایش سن این لایه درم است که تحلیل می رود. وقتی دستگاه آر اف روشن می شود و انرژی ناشی از امواج RF به پوست تابیده می شود، در لایه درم جنب و جوش ایجاد خواهد شد که همین موضوع سلولهای پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کند. با کلاژن سازی در پوست شاهد شادابی، زیبایی و سفت شدن پوست خواهیم بود و به این ترتیب آر اف فرکشنال باعث جوانسازی پوست شما می شود.

تاثیر دیگری که دستگاه ار اف دارد این است که باعث ساخت بافتهای فیبروزی در قسمتهای آسیب دیده پوست می شود. بافتهای فیبروزی هم باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شوند و به ایجاد لایه ای ضخیم روی زخمهای سطحی پوست کمک می کند. در نتیجه جای زخم و اسکار روی پوست پوشیده می شود.

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

اگر می خواهید پوست شما زیباتر و شاداب تر شود، منافذ باز روی پوست شما بسته شود، میزان چربی پوست و جوشهای پوست شما کاهش پیدا کند، پوست صورت شما سفت و لیفت شود و جای زخم و اسکار روی پوستتان از بین برود، به روش آر اف فرکشنال اعتماد کنید و جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال را امتحان کنید.

آر اف فرکشنال چیست، کاربردها،مزایا و عوارض

کاربردهای آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال در موارد زیر کاربرد دارد:

  • سفت کردن پوست: مهمترین کاربرد این دستگاه سفت کردن پوست و درمان شلی و افتادگی پوست است. دستگاه آر اف فرکشنال باعث لیفتینگ طبیعی پوست می شود. در واقع با این دستگاه بدون نیاز به عمل جراحی می توان افتادگی پوست، افتادگی پلک و افتادگی ابرو را درمان کرد.
  • درمان چین و چروک و خطوط روی پوست: این دستگاه در درمان چروکهای پوستی و از بین بردن چروکهای دور چشم و خطوط اخم یا خط خنده تاثیر بسیار خوبی دارد. اگر می خواهید چروکهای پوستی را از بین ببرید، از دستگاه آر اف فرکشنال برای درمان چین و چروکها کمک بگیرید.
  • از بین بردن شلی ناحیه غبغب: یکی دیگر از کاربردهای مهم دستگاه آر اف فرکشنال، سفت کردن و بالا کشیدن پوست ناحیه غبغب است. بعد از استفاده این دستگاه، پوست غبغب و ناحیه فک سفت می شود و ظاهر فرد زیباتر می شود.
  • سفت کردن پوست گردن: اگر از شل شدن پوست گردن خود کلافه شده اید، شل شدگی پوست گردن را با دستگاه آر اف درمان کنید؛ زیرا این دستگاه برای سفت کردن پوست گردن فوق العاده است!
  • درمان جای زخم و اسکار: از دیگر کاربردهای این دستگاه، درمان جای زخم، جای اسکار و آکنه است. این دستگاه باعث درمان اسکارهای عمیق می شود. همچنین ترکهای پوستی را نیز درمان می کند.
  • تنگ کردن منافذ باز پوست: تنگ کردن منافذ پوست و کنترل چربی پوست باعث کنترل میزان جوش و آکنه روی پوست خواهد شد. این دستگاه روی درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و درمان منافذ باز پوست تاثیر می گذارد.
  • درمان مشکل تعریق بیش از حد: از دیگر کاربردهای جالب دستگاه آر اف، درمان تعریق بیش از حد است که باعث می شود غده های تعریق کنترل شوند و فرد درگیر تعریق بیش از حد و بوی بد بدن نشوند.
  • روشن سازی پوست

کلینیک زیبایی میها واقع درلاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *