• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف فرکشنال چیست؟هزینه، عوارض، مزایا و نتایج

احتمالاً یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما جوان‌سازی پوست صورتتان است. پوست به‌عنوان یکی از اعضای حساس بدن، در مقابل عوامل بیرونی تغییرات زیادی را از خود نشان می‌دهد. این تغییرات در برخی از افراد به بروز عوارض پوستی و در برخی دیگر به پیری زودرس منجر می‌شود. امروزه برای جوان‌سازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس تکنیک‌های زیادی وجود دارند. مسئله قابل‌توجه این است که تکنولوژی پیشرفته به کمک متخصصان زیبایی آمده تا جراحی‌های سخت و هزینه‌بر را به روش‌های غیر جراحی و آسان تبدیل کند. یکی از وسیله‌هایی که در صنعت زیبایی صورت، انقلاب ایجاد کرده است، دستگاه آر اف فرکشنال است.آر اف فرکشنال چیست؟ پزشکان پوست و مو از این دستگاه باهدف سفت کردن پوست و کاهش نشانه‌های پیری بهره می‌برند.

آر اف فرکشنال چیست؟

فرکانس رادیویی ‌به‌عنوان یکی از پرکاربردترین فناوری‌هایی است که از سال 2002 توسط متخصصان زیبایی استفاده می‌شود. در سال‌های اخیر با تلاش پزشکان و فناوران، نوع پیشرفته‌ای از دستگاه آر اف ساخته شده که آر اف فرکشنال نام دارد.

این دستگاه همانند دستگاه‌های RF نسل قبل، از امواج رادیویی برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌کند. تنها تفاوت این است که متخصصان در ساخت Fractional RF، امواج رادیویی و میکروسوزن‌ها را ترکیب کرده‌اند. در واقع این دستگاه پیشرفته از RF و میکرونیدلینگ برای جوان‌سازی پوست بهره می‌برند.

ترکیب فرکانس رادیویی و میکرونیدلینگ عملکرد این دستگاه را به طرز اعجاب‌انگیزی افزایش داده است. فرکانس رادیویی فرکشنال یک تکنیک زیبایی است که پزشکان هنگام اجرای آن از هیچ‌گونه تیغ یا ابزار جراحی استفاده نمی‌کنند.

امروزه جراحان پلاستیک ترجیح می‌دهند برای بهبود عوارض پوستی سطحی از فناوری‌های هوشمند استفاده کنند؛ ترکیب امواج رادیویی و میکروسوزن‌ها این توانایی را به آن‌ها داده است.

آر اف فرکشنال چیست؟

نحوه اثرگذاری Fractional RF در زیبایی صورت

با افزایش سن روی پوست تغییراتی ایجاد می‌شود که اغلب آن‌ها روی صورت و در زمان 30 تا 40 سالگی بروز می‌کنند. بدن به طور طبیعی این توانایی را دارد که وظیفه جوان‌سازی پوست را انجام دهد؛ مهم‌ترین تغییر پوست با افزایش سن این است که در انجام این مسئولیت دچار ضعف می‌شود.

کاهش توانایی پوست در جوان‌سازی خودکار باعث می‌شود که روی پوست چین‌وچروک ایجاد شود. همچنین به دلیل نازک شدن پوست به‌مرورزمان، افزایش چین‌وچروک‌ها باعث ایجاد ترک‌های پوستی بزرگ‌تر می‌شود.

از طرفی کاهش گردش خون و ازبین‌رفتن بافت طبیعی پوست، به کاهش زیبایی کمک می‌کنند. همه این عوامل دست‌به‌دست هم می‌دهند تا پس از 30 سالگی افتادگی گونه، لکه‌های تیره و چین‌وچروک روی صورت مشاهده شود.

استفاده از امواج رادیویی از بروز مشکلات پوستی جلوگیری می‌کند. همچنین به‌کاربردن فناوری جدید در ساخت دستگاه آر اف، پوستتان را باقدرت و دوام بیشتری جوان می‌کند و التهاب‌های آن را تسکین می‌دهد.

جوان‌سازی پوست توسط دستگاه فرکشنال منافذ پوست را سفت می‌کند و ظاهر آن را بهبود می‌بخشد. همچنین به دلیل اینکه جوان‌سازی پوست با دستگاه فرکشنال به عمل جراحی خاصی نیاز ندارد، یک فناوری پرطرف‌دار در صنعت زیبایی است.

کاربردهای آر اف فرکشنال

هنگام اجرای تکنیک فرکانس رادیویی فرکشنال، سوزن‌های خیلی ریز روی پوست نفوذ می‌کنند تا انرژی آزادشده توسط امواج رادیویی به طور مستقیم به محل عارضه پوستی برخورد کند. این انرژی به عمق پوست گرما می‌بخشد؛ گرمای واردشده به بافت پوست تولید سلول‌های بیشتر را تحریک می‌کند که منجر به جوان‌سازی پوست می‌شود.

در واقع اصلی‌ترین کاربرد فرکانس رادیویی فرکشنال برای این است که عوامل ایجادکننده پیری زودرس را معکوس کند؛ برای مثال، با افزایش سن گردش خون در زیر پوست کاهش می یابد که امواج رادیویی گردش خون را در بافت پوست بیشتر می‌کنند.

حذف عوامل بروز عوارض پوستی با استفاده از دستگاه آر اف برای پوست تمامی اعضای بدن ممکن است. معمولاً متخصصان زیبایی از این روش برای بهبود چین‌وچروک روی پوست بهره می‌برند. علاوه بر این، کاربرد امواج رادیویی برای موارد زیر ممکن است:

  • برای حذف جوش آکنه و ازبین‌بردن جای زخم آن
  • بهبود ظاهر پوست برای زیبایی
  • کاهش لکه‌ها با سفت کردن منافذ پوست؛ در منافذ کوچک، سطح پوست چربی کمتری را تجربه می‌کند.
  • بهبود ترک‌های پوستی که به دلایلی مانند جراحی یا تولد فرزند ایجاد شده‌اند.
  • رفع خطوط ریز اطراف چشم و دهان
  • بهبود چین‌وچروک صورت و گردن
  • رفع افتادگی پوست صورت، گردن و سینه‌ها
  • بهبود بافت‌های نامنظم پوست
  • کوچک کردن منافذ بزرگ پوست
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *