• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف فرکشنال چیست؟ بهترین روش جوانسازی

روش آر اف فرکشنال یکی از تکنیک‌های زیبایی است. از این روش در درمان تعریق بیش از حد پوست، درمان چروک‌های پوستی، جوانسازی پوست، رفع جای جوش و سفتی جوش کمک گرفته می‌شود.

آر اف فرکشنال چیست؟

شاید اسم این روش را برای اولین بار شنیده باشید و با خود بگویید ار اف چیست. آر اف به انگلیسی «Fractional RF» نامیده می‌شود و درمانی موثر در لایه‌برداری از پوست با فرکانس رادیویی فرکشنال است. از این روش برای جوانسازی پوست آسیب‌دیده استفاده می‌شود. این درمان می‌تواند، چین و چروک، زخم، منافذ قابل مشاهده و رنگدانه ناهموار پوست را به طور قابل‌توجهی بهبود دهد. آر اف برای لاغری نیز تا حدودی تاثیرگذار بوده و کاربرد دارد.

پوست زیبا و سالم برای همه مهم است. لایه‌برداری پوست با فرکانس رادیویی نواقص پوست صورت و بدن را درمان می‌کند. با این روش می‌توان بدون جراحی و دوره نقاهت به نتیجه ایده‌آل رسید. در آر اف فرکشنال از ترکیب فرکانس رادیویی و سوزن‌های کوچک تشکیل شده‌است. سوزن‌ها در بازسازی کلاژن و الاستین موثر هستند. گرمای حاصل از فرکانس رادیویی نیز سلول‌ها و فیبرهای ناسالم را متابولیزه کرده و باعث تحریک و تولید سلول‌های جدید می‌شود.

آر اف فرکشنال چیست؟ بهترین روش جوانسازی

آر اف بهتر است یا هایفو؟

زمانی که صحبت از روش‌های ضدپیری و جوانسازی پوست باشد، متخصصان زیبایی یکی از دو روش آراف فرکشنال یا هایفوتراپی را پیشنهاد می‌کنند. برخی افراد می‌پرسند، روش آر اف بهتر است یا هایفو؟ باید گفت هر دو روش غیر تهاجمی بوده و با ایجاد گرما لایه‌های پوست را تحریک می‌کنند. این گرما باعث واکنش بازسازی کلاژن در لایه‌های عمیق پوست ‌می‌شود. هر دو روش چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهند. اما از فناوری‌های مختلفی استفاده می‌شود.

در روش هایفوتراپی از انرژِی اولتراسوند برای ایجاد گرما در لایه‌های عمیق پوست استفاده می‌شود. انرژی حاصل از هایفوتراپی با تمرکز و شدت بیشتری به لایه‌های پوست نفوذ می‌کند. اما لیزر آر اف متمرکز نبوده و سطح بیشتری را پوشش می‌دهد. عمق نفوذ هایفو نیز از آر اف بیشتر است. قدمت استفاده از آر اف بیشتر بوده و هایفوتراپی یک روش تقریبا جدید در جوانسازی پوست محسوب می‌شود.

در صورتی‌که پوست شل داشته و هدف شما از عمل زیبایی رفع افتادگی پوست در نواحی مختلف است، روش هایفوتراپی مناسب‌تر می‌باشد. اما اگر پوست شما سفت بوده و فقط می‌خواهید، به صورت خود حجم داده و لک‌های پوستی را از بین ببرید، روش آر اف را پیشنهاد می‌کنیم.

مزایای آر اف فرکشنال چیست؟

روش آر اف فرکشنال نسبت به بسیاری از روش‌های زیبایی مزیت داشته و کاربردهای زیادی دارد. این روش لایه‌برداری به دلیل موارد زیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌است.

  • برای تمامی طیف رنگ‌های پوست ایمن و موثر است.
  • برای بیماری‌های پوستی مختلف درمانی انعطاف‌پذیر محسوب می‌شود.
  • نسبت به روش‌های سنتی بازسازی پوست راحت‌تر است.
  • جلسات درمانی کوتاه است.
  • کمترین عوارض احتمالی را دارد.
  • نتایج حاصل از درمان بسیار رضایت‌بخش است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *