• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آر اف فرکشنال چیست؟

آر اف فرکشنال چیست

یکی از جدیدترین فناوری‌­های ترمیم پوست و ضد پیری تکنولوژی آراف فرکشنال است که به طور ایمن و موثر پوست را به حالتی جوان­تر و درخشان­تر برمی­گرداند. برای پاسخ به این سوال که آر اف فرکشنال چیست باید گفت که  تکنولوژی RF یکی از موثرترین روش‌­های درمان و سفت کردن پوست است. این تکنولوژی یک راه ارگانیک برای بازسازی کلاژن و الاستین است که این بازسازی سبب صاف شدن و حجم گرفتن پوست می‌­شود که در نهایت پوستی صاف­‌تر و شفاف‌تر با چروک کمتر برای شما خواهد ماند.

آیا RF فرکشنال دردناک است؟

همان طور که در متن اشاره شد این روش درمانی از سوزن‌های ریزی برای تاثیر گذاری روی لایه درم استفاده می‌کند. اما توجه داشته باشید که روش لایه برداری آر اف فرکشنال یک درمان غیر تهاجمی است و اکثر مراجعین اریتم (قرمزی)، گرما ( احساس آفتاب سوختگی ) و گزش خفیفی را در ناحیه‌ای که درمان  انجام می شود تجربه می کنند که از چند ساعت تا 3 الی 5 روز پس از درمان  ادامه پیدا می کند که با توجه به شرایط پوستی و آستانه تحمل درد هر فرد متغیر است

آر اف فرکشنال چیست؟

مزایا و کاربرد­های آر اف فرکشنال چیست

برای آن که بدانیم  مزایای و کاربرد­های مهم آر اف فرکشنال چیست  می­توان به سفت کردن پوست و پر کردن چین و چروک‌­های پوستی اشاره کرد که هر کدام را در ادامه به طور کامل شرح می‌دهیم.

  • امکان صاف کردن چروک‌­های ناشی از نور خورشید با آر اف فرکشنال

در چندین مقاله از همین سایت راجع به مضرات نور خورشید در صورت تماس مستقیم با پوست صحبت شده که چگونه خورشید به تنهایی مسئول بیش­تر از 96% چین و چروک‌­های پوست است. قرار گرفتن در معرض اشعه UV خورشید باعث آسیب به کلاژن­‌های پوست می‌­شود و رشته­‌های کلاژن در اثر آسیب اشعه UV شکسته شده و پوست حجم­ خود را از دست می‌­دهد.

استفاده از دستگاه آر اف (RF) خصوصا اگر از پوست خود محافظت کنید و از کرم­‌های ضد آفتاب استفاده کنید اثرات بسیار مفیدی روی پوست برجا می‌­گذارد و چین و چروک­‌های پوستی ناشی از نور خورشید را تا حد زیادی از بین می­برد.

  • پر کردن چین و چروک ظریف

از بین بردن چین و چروک‌­های ناشی از میانسالی  که روی صورت می‌­افتد، یکی دیگر از پاسخ های مناسب برای سوال کاربرد  آر اف فرکشنال چیست می باشد.

در سال 2018 مطالعاتی نشان داد که در طول 6 هفته درمان با این دستگاه مقدار قابل توجهی از چین و چروک دور چشم این خانم‌­های میان سال از بین رفت و دور چشم به مراتب صاف‌­تری را بعد از درمان تجربه کردند.

  • لاغری صورت با آر اف فرکشنال

با میکرونیدلینگ دستگاه RF و انرژی امواج رادیویی ساطع شده از آن می­توان مقداری انتظار تجزیه شدن چربی پوست را داشت.

سایر موارد درمان با آر اف فرکشنال چیست

  • لکه‌­های پوستی ناشی از افزایش سن (Age spot)
  • آسیب­‌های پوستی مثل اسکار و جای زخم (scars)
  • پاک کردن جای جوش (Acne scars)
  • از بین بردن استریا یا علامت کشیدگی پوست (Stretch marks)

مراقبت ­های پیش از آر اف فرکشنال چیست ؟

  1. باید به خوبی پوست هیدراته شده باشد تا بتواند شرایط لازم برای RF را داشته باشد. مطمئن باشید به میزان کافی در چند روزی پیش از استفاده از دستگاه RF آب نوشیده­اید.
  2. حداقل دو هفته پیش از درمان با RF صبح و شب برای پوست خود یک برنامه پاکسازی و مرطوب کننده و استفاده از ویتامین C داشته باشید.
  3. به مدت حداقل چند هفته پیش از درمان با آر اف فرکشنال هیچ­گونه لایه برداری از پوست انجام ندهید. و اگر صورت خود را لیزر موهای زائد انجام داده­اید حداقل به پوست خود دو هفته زمان برای ترمیم بدهید سپس برای استفاده از RF اقدام کنید.
  4. اگر روی پوست خود زگیل یا تبخال یا هرنوع عارضه پوستی دیگری دارید حتما پزشک خود را مطلع سازید تا با درمان‌­هایی مثل کرم آسیکلوویر یا کرایوتراپی و درما‌ن‌­های مشابه آن ابتدا به درمان عارضه پوستی بپردازید سپس برای درمان با آر اف فرکشنال اقدام کنید.
  5. در روز درمان با RF نیز مطمئن شوید که مقدار زیادی آب (آبمیوه طبیعی) میل می‌­کنید تا همچنان هیدراته بمانید.
  6. از چند هفته تا یک ماه پیش از درمان با آر اف فرکشنال از برنز کردن پوست خود با خورشید یا سولاریوم خودداری کنید.
  7. در صورت مصرف داروهای ممنوع حتما پزشک و اپراتور خود را مطلع کنید. در بعضی موارد ممکن است از شما خواسته شود که تا 1 ماه درمان با RF را به تعویق بیاندازید.
  8. در صورتی که مشکلات هورمونی دارید یا سوابقی از بیماری­هایی که به نوعی در پوست شما خودشان را نشان می­دهد مثل زگیل­ها، پرمویی، مشکلات تیروییدی و… که پزشک و اپراتور خود را مطلع سازید.
  9. اگر از ژل­ها و پماد­های بی­حسی مثل زایلوژل یا لیدوکایین استفاده می­کنید حتما پوست خود را تمیز بشویید. بادی اسپلش مام کرم و هرماده آرایشی بهداشتی دیگری را نیز از سطح پوست خود پاک کنید.
  10. اگر سابقه تزریق ژل، بوتاکس و فیلرها را دارید حتما اپراتور خود را در جریان بگذارید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *