• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آشنایی با دستگاه های جوان سازی پوست

دستگاه های جوان سازی و زیبایی پوست:

دستگاه هایفوتراپی:

دستگاه های لیفتینگ و جوان سازی پوست، با تحریک کردن کلاژن و فیبرهای الاستیک درونی و افزایش میزان رطوبت پوست افتادگی و چین و چروک را از بین می برند. این دستگاه ها برای گردن، صورت و در درجه پایین برای پوست دور چشم قابل استفاده می باشد. دستگاه مراقبت، از افتادگی پوست صورت جلوگیری کرده و فرم صورت را به صورت V حفظ می‌ کند. این دستگاه برای کشیدن بافت پوست چین و چروک و زبری ناشی از پیری و تغییر شکل خطوط روی صورت استفاده می شود و به طور موثری باعث تسکین در ناحیه چشم و کشیده شدن بافت های گردن می شود، درمان با دستگاه مینی هایفو باعث سفت شدن و رو آمدن پوست شده که در نهایت موجب حفظ زیبایی جوانی و سلامتی آن می‌ شود.

  • اول، کاهش چین و چروک پوست.
  • دوم، اصلاح طرح لبخند.
  • سوم، لیفت گردن و دکلته.
  • چهارم، صاف و سفت کردن پوست صورت.
  • پنجم، بهبود وضعیت خط چانه.
  • ششم، سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه گردن و غبغب که به گردن بوقلمونی معروف است.
  • هفتم، قابل انجام برای تمام رنگ های پوست در هر زمان.

دستگاه آر اف فرکشنال یا رادیو فرکوئنسی:

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال یا به عبارتی دیگر آر اف میکرو نیدلینگ یکی از راه های موثر و کارآمد در جوان سازی پوست می باشد و یکی از بهترین راهکارها برای پوست های افتاده، انرژی گرمایی حاصل از امواج رادیو فرکانسی به پوست بوده که در این تکنیک دیگر خبری از امواج مضر نوری نیست و امواج آر اف جایگزین آن خواهند شد.

در این روش آر اف فرکشنال اپیدرم پوست می باشد که نسبت به دستگاه و روش های دیگر سه برابر تاثیر بیشتری را دارد.

آر اف با تحریک کردن میزان کلاژن ساز ها و ترمیم کردن کلاژن ها باعث سفت شدن پوست شده و به نوعی دیگر فرآیند بازسازی پوست را در جریان می سازند و گرما باعث تحریک تولید کلاژن و سفت شدن پوست می شود. یکی از مزیت های مهمی که دستگاه آر اف فرکشنال نسبت به بقیه دستگاه ‌ها دارد، درد نداشتن دوران نقاهت و عوارض جانبی می باشد.

در rescue فرکشنال زمان برای ما کوتاه تر شده و علاوه بر آن دقت بالاتر رفته است. پس از انجام جوان سازی پوست با دستگاه مراقبت از پوست عارف و موارد آرایشی و غیره نیز می توانید استفاده کنید.

دستگاه کربوکسی:

یکی از موثرترین و مهم ترین دستگاه های زیبایی و جوان سازی پوست دستگاه کربوکسی است که با گاز کربن دی اکسید عمل می کنیم؛ این روش یکی از زیر مجموعه یا زیر شاخه های مزوتراپی بوده و از آن می‌ توان برای درمان سیاهی دور چشم کاهش سلولیت و چربی های موضعی کاهش چین و چروک، بهبود افتادگی و شلی پوست استفاده کرد.

این روش جزء راحت ترین و ایمن ترین روش های جوان سازی پوست به شمار می ‌آید؛ چرا که سالیان سال است که هیچ عوارضی از خود به جای نگذاشته است و جز روش ‌های کم تهاجمی محسوب می ‌شود. برای دریافت نتیجه قابل قبول از این دستگاه باید حداقل ۷ الی ۱۰ جلسه از این دستگاه استفاده شود؛ این تعداد جلسات را پزشک تعیین می ‌کند.

پزشک با استفاده از این دستگاه، گاز کربن دی اکسید را وارد سلول های زیرین کرده و اقدام به از بین بردن سلول ‌های مرده می کند تا مکانیسم های جبرانی پوست برای تولید کلاژن را تحریک کند. این کار باعث افزایش خون رسانی به پوست شده و چربی های اضافی جای خود را به سلول های تازه می دهند. برخی افراد کربوکسی را جزو بهترین دستگاه زیبایی و جوان سازی پوست می دانند.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ:

دستگاه کیوسوئیچ موفق شده تا رتبه ویژه‌ ای را در بازار سراسر جهان پیدا کنند. توانایی این دستگاه در هدف قرار دادن رنگدانه های پوست بی‌ نظیر بوده. دستگاه لیزر کیوسوییچ بر اساس و پایه لیزر کار می کند. بدین معنا که فوتون‌ های متمرکز ساطع شده با طول موج معین جهت پاک کردن آثار تاتو استفاده می‌ شوند. به همین منظور اشعه لیزر طبق پارس و انرژی که دارد به پوست می تابد. این دستگاه به دلیل تکنولوژی و مکانیزم به کار رفته در آن دارای کاربرد زیادی است. امکان ایجاد پالس های کوتاه با انرژی بالا و ویژگی بارز این دستگاه می باشد.

دستگاه های زیبایی کیوسوئیچ به دو نوع مختلف تقسیم می شود:

  • اول، دستگاه لیزر اکتیو یا فعال.
  • دوم، دستگاه لیزر کیوسوئیچ غیر فعال یا پسیو.

موارد استفاده از دستگاه کیوسوئیچ :

  • اول، حذف تاتو حتی رنگی.
  • دوم، حذف جوش و قارچ ناخن.
  • سوم، رفع و درمان ملاسما.
  • چهارم، حذف زگیل، کک، مک و خال.
  • پنجم، جوان سازی پوست.
  • ششم، لیفت صورت.
  • هفتم، حذف آفتاب سوختگی.
  • هشتم، حذف کلواسما.
  • نهم، حذف لکه های روی پوست که بر اثر افزایش سن به وجود آمده است.

دستگاه هیدرودرمی:

هیدرودرم یکی از دستگاه های زیبایی پوست و روشی برای آب رسانی و پاکسازی پوست است که با استفاده از دستگاه هیدرودرم صورت می گیرد. امکان دارد این روش را با نام های دیگری شنیده باشید که عبارتند از:

فیوژن صورت، میکرودرم‌ ابریژن، هیدراته کردن صورت و اکوا درم آبریژ که همگی یک روش جوان سازی هستند. این روش به دلیل پاکسازی صورت با استفاده از فرایندی بدون درد، اثرگذاری و حساسیت زیاد یکی از روش های محبوب بین مردم است.

افرادی که پوست حساسی دارند و نمی‌ توانند از روش های میکرونیدلینگ و مزوتراپی استفاده کنند؛ می توانند بدون نگرانی از عوارض و حساسیت هیدرودرمی را انتخاب کنند.

این روش باعث آب رسانی به پوست شده و همین آب رسانی باعث جوان سازی و شادابی پوست و رفع آلودگی پوستی می‌ شود و می ‌تواند پوستی سالم و شفاف را به شما هدیه دهد.

دستگاه هیدرودرمی با ماسک حرارتی روش درمانی بسیار موثر برای انواع مختلف پوست برای تمامی افراد می باشد. این محصول با یونیزه کردن ژل آب رسانی از طریق یک جریان الکتریکی باعث آب رسانی پوست شما می شود.

دستگاه پلاسماجت:

استفاده از دستگاه پلاسماجت باعث آب رسانی و جوان سازی پوست می شود. با بهره ‌گیری از این روش فرایند آب رسانی به پوست سریع تر شده و بنابراین پوست شادابی و جوانی خود را دوباره به دست می آورد. پاکسازی پوست با استفاده از دستگاه پلاسماجت به صورت سرپایی و بدون هیچ گونه درد و بدون نیاز به بستری انجام می ‌شود.

این روش را می توان یک روش بسیار عالی، کم عارضه و بدون درد برای زیبا سازی پوست دانست. با استفاده از این روش در مدتی کوتاه برای مدت طولانی باقی می ماند. بسیاری از افراد فکر می ‌کنند که این روش باعث ایجاد سوختگی در پوست شده و جای آن همیشه باقی می ‌ماند؛ ولی اینگونه نیست و اگر نگاهی به نتایج بیاندازیم، متوجه می شویم که تنها لکه های ریز روی بدن ما باقی می ماند که آن هم بعد از چند روز از بین می روند.

با یک جلسه پلاسماجت و درمان می ‌توان مشکل را برطرف کرد. اگر شخصی از نظر سلامتی مشکل خاصی نداشته باشد؛ اما اگر سن شخص بالا باشد و آسیب های پوستی نظیر جای زخم، آکنه، چین و چروک و غیره داشته باشد، بنا به نظر پزشک و در نظر گرفتن سلامت شخصی تعداد جلسات را تنظیم می کند.

دستگاه درماپن:

درماپن برای درمان چین و چروک و از بین بردن جای جوش، باز کردن منافذ پوست صورت و آکنه بسیار کاربردی است. اگر باردار هستید، یا در دوران شیردهی به سر می برید؛ به شما توصیه نمی شود که از این دستگاه استفاده کنید و اگر هم دچار بیماری‌ های هموفیلی، عفونت های پوستی و بیمارانی که داروهای ضد انعقاد و آسپرین استفاده می کنید؛ توصیه می شود از انجام این کار خودداری کنید. در صورت وجود تبخال نیز توصیه می ‌شود که تا بهبودی کامل از انجام این کار صرف نظر کنید.

جوانسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *