• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آشنایی با متد تزریق ژل لب طبیعی

آشنایی با متد تزریق ژل لب طبیعی

لب های حجیم و خوش فرم، یکی از نشانه های زیبایی و جوانی محسوب می‌شوند. تزریق ژل لب تکنیکی است که می‌تواند حجمی ایده آل و فرمی مناسب را در لبها ایجاد کند. بسته به تمایل فرد، حالت چهره، شکل و حجم اولیه لبها و تناسب مورد نیاز لبها با اجزای دیگر صورت، ممکن است از تکنیک های مختلفی در تزریق ژل لب اعملا شود که یکی از آنها تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی است.

در ادامه این بحث ابتدا به معرفی عمل تزریق ژل یا فیلر لب می‌پردازیم؛ سپس شما را با تزریق ژل لب طبیعی و ویژگی های آن آشنا می‌سازیم.

 

تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل لب یکی از اعمال زیبایی است که ظرافت‌های خاص خود برخوردار است. این روش از جمله روشهای فرم‌دهی و افرایش حجم لب‌ها بشمار می‌رود که در صورت اجرای درست، بدون ایجاد عوارض نامتعارف، به بهترین و زیبا ترین نتایج منتهی می‌شود. برای تزریق ژل لب از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده می‌شود و فیلرهای غیر هیالورونیک اسید برای تزریق لب مناسب نیستند .این فیلرها دقیقاً از همان ماده‌ای تشکیل شده‌اند که در ساختار پوست بدن به شکل طبیعی وجود دارد، بنابراین دارای عارضه جدی نمی‌باشند و حساسیت زا نیستند. برای تزریق ژل لب از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده می‌کنیم و فیلرهای غیر هیالورونیک اسید برای تزریق لب مناسب نیست.

 

تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال

در تزریق ژل لب طبیعی، لب ها از حالت و فرم اصلی خارج نخواهند شد. نسبت بسیار خاصی برای آن که تزریق ژل لب، طبیعی به نظر برسد وجود دارد؛ به عبارت دیگر تزریق فیلر طبیعی نباید به صورتی باشد که برای عموم قابل تشخیص گردد و آنها را متوجه کند که شما تغییری در لب های خود ایجاد کرده اید و در عین حال باید زیبا تر از قبل از تزریق نیز باشد. به گفته پزشکان نسبت مناسبی بین گوشه های خارجی لب بالا و پایین وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که انواع مختلف پرکننده های تزریقی و اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تأثیر متفاوتی در نتایج تزریق ژل لب خواهد داشت.

مهم است که فیلراستفاده شده از قوام همان مخاط طبیعی لب برخوردار باشد. در غیر این صورت طبیعی به نظر نمی رسد. پس از تزریق ژل طبیعی لب، لب های شما کمی متورم خواهد شد، اما اثرات پرکننده ها را خیلی سریع خواهید دید. غالباً تورم در یک روز فروکش می کند، اما شما به سه تا پنج روز نیاز دارید تا ورم لب ها به طور کامل برطرف شود و نتایج زیبا و طبیعی حاصل، را مشاهده کنید. اگر شما پرکننده های اسید هیالورونیک را که رایج ترین نوع فیلرها هستند؛ انتخاب کنید می توانید اثرات سریع و با اطمینان بدست آورید.

تزریق ژل لب طبیعی یک هنر و تکنیک خاص می باشد که طبق گفته اکثر پزشکان تزریق باید بر روی قسمت های خاصی از لب انجام شود تا نتایج طبیعی به نظر برسد. عوامل دیگری همچون مقدار مناسب ژل برای دستیابی به این نسبت مورد نیاز است.

 

مقدار فیلر مورد نیاز در تزریق ژل لب طبیعی

برخی از پزشکان به دلایل مختلف بیش از حد مورد نیاز پرکننده یا فیلر، برای افزایش حجم و فرم دهی به لبها استفاده می‌کنند. به همین علت لبها از حالت طبیعی خارج شده و فرمی نامتعارف می‌یابد. در تزریق ژل طبیعی اغلب متخصصان پوست و زیبایی معتقداند، با بکارگیری حداقل میزان ژل باید پروسه درمان تکیمل شود. در بیشتر موارد تزریق یک سی سی ژل می‌تواند با نتایجی طبیعی همراه باشد که البته بدیهی است؛ این میزان به اندازه طبیعی لب ها قبل از تزریق ژل، بستگی مستقیم دارد. با این وجود افرادی هم هستند که ممکن است به تزریق کمی بیشتر از یک سی سی ژل نیاز داشته باشند؛ و از طرف دیگر در بعضیها تزریق کمتر از یک سی سی ژل می‌تواند زیبایی لبها را دوچندان نماید.

 

مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب طبیعی

برای کاهش تورم و کبودی پس از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید.
در روزهای اول پس از تزریق ژل لب از نوشیدن مایعات و خوراکی های داغ ، تند و سفت بپرهیزید.
روزانه چند بار لب‌های خود را با پماد تجویزی توسط پزشک چرب کنید.
از ماساژ، لمس و تحت فشار قرار دادن لبها پس از تزریق ژل خودداری کنید شدید.
در صورتی که پس از تزریق ژل لب، دردی غیر متعارف و شدید در این ناحیه احساس کردید؛ حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *