• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آنچه باید قبل از میکرونیدلینگ بدانید

بیشترین کاربرد میکرونیدلینگ برای درمان منافذ باز صورت و همچنین ترمیم جای جوش و اسکار زخم است. ممکن است میکرونیدلینگ با توجه به این که کلمه needle یا سوزن در آن است، ترسناک به نظر برسد اما آیا میکرونیدلینگ درد دارد؟

میکرونیدلینگ مقدار کلاژن صورت و همچنین ضخامت پوست صورت را افزایش داده و موجب شادابی آن می شود و برای مدت طولانی تری صورت نرم و درخشنده ای خواهید داشت.

درست است که وارد کردن سوزن به صورت برای داشتن پوست بهتر ترسناک به نظر می رسد اما اگر عکس های قبل و بعد از این فرایند با هم مقایسه شوند، دیگر هیچ سوالی درباره اثربخشی آن نمی ماند.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ ، به اسم های درماپن و رژوواپن نیز شناخته می شود. میکرونیدلینگ یک روش درمان پوستی است و هدف از درمان، تولید کلاژن و بافت پوستی جدید برای ایجاد پوستی صاف، سفت تر و خوش آب و رنگ تر است. میکرونیدلینگ بیشتر در صورت استفاده می شود و ممکن است زخم های مختلف، چین و چروک و منافذ بزرگ را درمان کند.

 

سوزن میکرونیدلینگ

در این فرایند درمانی، یک دستگاه که در سر آن ۱۱ سوزن خیلی کوچیک قرار دارد که با توجه به متخصصی که قرار است آن کار را انجام دهد می تواند از نیم میلیمتر تا دو و نیم میلیمتر تغییر کند.

میکرونیدلینگ در اصل همان کلاژن تراپی یا درمان افزایش کلاژن است که با وارد شدن این سوزن های خیلی کوچک به پوست ، باعث ایجاد زخم های ریزی می شود. سیستم کلی بدن با این زخم های کوچک مانند بقیه زخم های بزرگ رفتار می کند و باعث فرستاده شدن بیشتر فیبروبلاست به پوست صورت و افزایش ساخت کلاژن می شود.

 

میکرونیدلینگ برای جای جوش

با فریب دادن بدن به این معنی که در بافت صورت زخمی ایجاد شده است، باعث ضخیم تر شدن پوست و بهبود کیفیت آن می شود. این فرایند ابتدا با شستن صورت ، سپس اعمال کردن یک محرک رشد به کل صورت شروع می شود.

سپس محرک رشد به لایه های داخلی تر پوست تزریق می شود و در نهایت نیز از یک ماسک صورت برای محافظت تمامی لایه های پوست استفاده می شود. میکرونیدلینگ مثل “ومپایر فیشیال” نیست که از محرک های رشد خود خون استفاده شود و برای هر سطحی از علایم پیری بر روی سطح بدن توصیه می شود.

این درمان برای ضخیم تر و شاداب تر کردن و ترمیم زخم های پوست عالی است و با توجه به این که از حرارت استفاده نمی شود و تمام کارها به صورت خودکار صورت می گیرد، برای هرگونه رنگ و مدلی از پوست ، امن است.

همچنین برای از بین بردن منافذ پر شده ی پوست هم مناسب است. فقط قبل انجام هرکاری باید از عدم وجود التهاب ، عفونت و یا التهاب بر روی محلی که قرار است درمان صورت بگیرد اطمینان حاصل شود.

آیا میکرونیدلینگ درد دارد؟

با توجه به استفاده از کرم های بی حسی بر روی نقاط مختلف پوست، دردی حس نخواهد شد. قابل ذکر است که بعد از اتمام درمان احتمالا پوست همان نقطه به رنگ صورتی و یا در بدترین حالت نقطه های زخم مانند بوجود بیاید، که همه این ها پس از چند روز از بین می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *