• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

یکی از پرتکرارترین سوالات مراجعان ما این است که آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟ بوتاکس نوعی دارو است که سال‌هاست پزشکان برای درمان چین و چروک صورت از آن استفاده می‌کنند و نام تجاری سمی است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ساخته می‌‌شود که تزریق آن توسط سازمان جهانی دارو جهت رفع چین و چروک تایید شده است. در پاسخ به این سوال که بوتاکس چقدر درد دارد باید بگوییم: تقریبا هیچ!

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

بوتاکس چیست و مراحل تزریق آن چگونه است؟

پوست یکی از حساس‌ترین بافت‌های بدن می‌باشد. این بافت یک مرز محکم بین فضای بیرون و داخل بدن ایجاد می‌نماید و به این ترتیب مانع از تهاجم میکروب‌ها و سایر تهدیدات به بدن می‌شود. با توجه به اینکه پوست به طور دائم در معرض رادیکال‌های آزاد و مواد مضر به خصوص اشعه خورشید قرار می‌گیرد، به سرعت رو به تخریب پیش می‌رود. اولین علامت آسیب‌دیدگی پوست، مخصوصا با افزایش سن، ایجاد چین و چروک است. به همین علت یک روش جادویی برای از بین بردن نیمه دائمی این چروک‌ها، تحت عنوان تزریق بوتاکس ارائه شد.

طولی نکشید که بوتاکس با انواع برندها روانه بازار گردید. بوتاکس سم تولید شده از نوعی باکتری به نام بوتولینوم است که تزریق آن توسط سازمان جهانی دارو جهت رفع چین و چروک تایید شده است. طی این روش، حجم مشخصی از این ماده را با سرنگ‌های مخصوص که دارای سوزن کوتاه و بسیار نازک است جدا کرده و نواحی مختلفی در صورت و بدن تزریق می‌کنند.

آیا افراد بعد از تزریق بوتاکس نیز درد خواهند داشت؟

یکی از سوال‌هایی که سبب استرس و نگرانی در کاندیدهای انجام بوتاکس می‌شود این است که آیا افراد بعد از تزریق بوتاکس درد دارد خواهند داشت یا نه؟ قبل از پاسخ‌دهی به این سوال باید بگوییم که احساس درد کاملا نسبی بوده و میزان تحمل یا احساس آن برای هر شخصی می‌تواند متفاوت باشد. از آنجایی که بوتاکس به صورت کاملا غیر تهاجمی و توسط سرنگ‌های بسیار ظریف تزریق می‌شود، هیچگونه زخمی را با خود به همراه نخواهد داشت.

به همین دلیل احتمال اینکه افراد بعد از تزریق احساس درد یا ناراحتی داشته باشند بسیار کم است. طبق این گفته‌ها می‌توان بوتاکس را روشی کاملا بدون درد و بدون دوره نقاهت دانست. البته برخی از افرادی که بوتاکس پیشانی یا اطراف چشم انجام داده‌اند از احساس درد در ناحیه سر شکایت می‌کنند. این درد بسیار جزئی بوده و چند ساعت بعد از تزریق به خودی خود برطرف خواهد شد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *