• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

مردان و زنانی که از حجم لب‌های خود ناراضی هستند، می‌توانند تزریق ژل لب را به عنوان یک روش جذاب و طبیعی برای حجم بخشیدن به لب‌ها مورد استفاده قرار بدهند. این فرآیند به عنوان یک متد غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی، نتایج بسیار دلچسبی برای شما به همراه خواهد داشت. یکی از مسائل نگران‌کننده برای افراد متقاضی این است که آیا تزریق ژل لب درد دارد؟ حقیقت آن است که تزریق فیلر به لب، به هیچ‌وجه یک فرآیند دردناک به نظر نمی‌رسد و تحمل درد جزئی ناشی از آن، اصلا کار دشواری نخواهد بود.

ژل های تزریقی به لب، چطور عمل می کنند؟

این مسئله طبیعی است که با گذشت زمان و بالا رفتن سن، لب‌ها بخشی از حجم خود را از دست بدهند. اما بعضی از افراد حتی در سنین جوانی نیز از شکل ظاهری لب‌های خود راضی نیستند. تزریق ژل به لب به این افراد کمک می‌کند تا صاحب لب‌های برجسته‌ای شوند و در جنبه‌های مختلفی از زندگی خود، اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورند. پس از تزریق ژل، افزایش حجم لب‌ها به صورت تدریجی آغاز خواهد شد. این تغییرات در فاصله چند روز تا چند هفته، به طور کامل نمایان می‌شوند.

میزان ماندگاری فیلر‌ها متفاوت است اما به طور معمول بین ۶ ماه تا یک سال، می‌توان از مزایای تزریق ژل لب برخوردار شد. پس از آن نیز به کمک یک تزریق دیگر، می‌توان اثرات فیلر‌ها روی لب را تجدید کرد. تزریق ژل لب در زمان کوتاهی صورت می‌گیرد اما نتایج بسیار مثبتی به دنبال دارد. برای رسیدن به بهترین نتیجه از این فعالیت، توجه به چند نکته ضروری خواهد بود:

  1. اول اینکه نوع ژل انتخاب شده برای تزریق، حتما باید برای لب‌ها مناسب باشد.
  2. دوم اینکه میزان درستی از ژل برای تزریق انتخاب شود. اگر این میزان بیش از حد مورد نیاز باشد، ظاهری ناخوشایند و غیرطبیعی برای لب‌ها به وجود می‌آید.
  3. مسئله سوم نیز این است که تکنیک مورد نیاز برای انجام تزریق، باید به درستی در نظر گرفته شود.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

چرا تزریق ژل لب، برای بعضی از افراد دردناک است؟

شاید در بین نزدیکان خود فردی را دیده باشید که تجربه دردناکی در تزریق ژل لب پشت سر گذاشته است. افرادی که این فرآیند‌ها را تجربه کرده‌اند، گاهی داستان‌هایی برای گفتن دارند که با شرایط معمول و مرسوم تزریق فیلر لب، همخوانی چندانی ندارد. حقیقت آن است که میزان درد تزریق ژل لب تحت تاثیر چند عامل قرار دارد:

  1. اگر استاندارد‌های لازم برای این کار لحاظ نشود و مورد توجه قرار نگیرد، قطعا درد تزریق فیلر لب زیاد می‌شود. اگر به یک کلینیک غیرمعتبر و غیرمجاز برای تزریق فیلر مراجعه کنید، این احتمال برای شما وجود دارد که تزریق ژل لب، یک تجربه کاملا دردناک باشد. به همین خاطر باید در انتخاب کلینیک، دقت زیادی به خرج بدهید و این انتخاب را حتما با حساسیت بسیار زیادی پشت سر بگذارید. در واقع تزریق ژل به لب در شرایط استاندارد و کنترل شده، هیچ دردی را برای شما به وجود نمی‌آورد.
  2. البته عملکرد متخصص نیز در این زمینه بسیار مهم است. اگر در زمان انجام تزریق با درد زیادی روبرو شوید، حتما پزشک از تخصص و تبحر کافی برخوردار نبوده و نتوانسته تکنیک درستی را برای انجام تزریق در نظر بگیرد. همچنین این مسئله بسیار مهم است که پزشک سوزن را در عمق مناسب و در محل مناسبی از اندام هدف فرو کند تا از یک سو تزریق به درستی انجام شده و از سویی دیگر آسیب بافتی و درد رخ ندهد.
  3. متاسفانه در بعضی از کلینیک‌ها به جای سوزن‌های کوچک مدرن، از سوزن‌های بزرگ‌تر برای انجام تزریق استفاده می‌شود. این موضوع نیز می‌تواند موجب به وجود آمدن درد برای شما در جریان تزریق فیلر لب شود.
  4. موضوع دیگری که موجب احساس درد برای بعضی از افراد در جریان تزریق ژل لب می‌شود، بی‌توجهی به توصیه‌های پزشک است. پزشک به شما توصیه می‌کند حداقل یک هفته قبل از تزریق، مصرف سیگار، الکل و دارو‌های رقیق‌کننده خون را ترک کنید. اگر این توصیه را جدی نگیرید، در جریان تزریق با درد و پیچیدگی‌های احتمالی روبرو می‌شوید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *