• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آیا شستن صورت پس از لیزر موهای زائد اشکال دارد؟

آیا شستن صورت پس از لیزر موهای زائد اشکال دارد؟

آیا شستن صورت پس از لیزر به پوست آسیب میزند؟ سوالی که شاید ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است. برای پاسخ به این سوال در این مقاله نکاتی برای مراقبت از پوست بعد لیزر برای شما آورده ایم:

خوشبختانه لیزر موهای زائد در صورت می تواند موهای صورت را به طور دائمی و موثر و ایمن از بین ببرد، بدون اینکه اثرات مضر اصلاح یا اپیلاسیون روی صورت شما داشته باشد. این روش با هدف قرار دادن موهای تیره فولیکول و از بین بردن آن کار می کند. همه می توانند بدون هیچ گونه تردیدی از لیزر درمانی در صورت خود استفاده کنند. لیزر درمانی می تواند در هر قسمت از بدن از جمله پاها، سینه، بازوها، خط بیکینی و صورت انجام شود.

هیچ کس موهای ناخواسته روی صورت را نمی خواهد، بنابراین برای از بین بردن دائمی آنها، شما باید برای لیزر درمانی مراجعه کنید. فواید لیزر موهای زائد این است که موها را با خیال راحت و به طور دائمی کاهش می دهد، بنابراین اعتماد به نفس شما را تقویت می کند و از تحریک آن جلوگیری می کند.

لیزر موهای زائد یک گزینه محبوب برای افرادی است که از اپیلاسیون، موچین یا اصلاح موهای ناخواسته بدن خسته شده اند. در سال های اخیر، این روش به یکی از معمول ترین اقدامات زیبایی تبدیل شده است. پیروی از یک فرآیند ساده مراقبت از جمله محافظت از پوست و انتخاب محصولات مناسب، به شما کمک می کند تا ناحیه تحت درمان به سرعت و به طور کامل بهبود یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *