• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آیا فیلر بینی عوارض دارد؟

احساسی که بسیاری از مردم در مورد بینی خود دارند این است که از بینی خیلی بزرگ، خیلی کوچک، کج یا ناهمواری برخوردار هستند. چیزی که افراد از آن بی‌خبر هستند این مسئله است که، بینی بدشکل را می‌توان به سادگی و به سرعت بدون جراحی و زمان کوتاهی درمان کرد،برای جواب این سوال که آیا فیلر بینی عوارض دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

درمان‌های زیبایی غیرجراحی معمولاً توسط بیماران ترجیح داده می‌شود، چرا که اثرات آنها بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده بوده و بیماران می‌توانند در همان روز به فعالیت‌های عادی خود بازگردند.

تصور غلط رایجی که در مورد تزریق فیلر به بینی وجود دارد این است که فیلر یا پرکننده‌های پوستی باعث بزرگتر نشان دادن صورت و بینی شما می‌شوند. با این حال، این تصور به هیچ وجه درست نیست، چرا که قادرند درست برعکس عمل کنند. با اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر، تغییرات بهتری در ظاهر صورت شما ایجاد خواهد شد.

فیلر بینی چیست؟

پرکننده‌های بینی یک راه حل غیرجراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی هستند. با استفاده از تزریق اسید هیالورونیک در نقاط استراتژیک، یک دکتر جراح زیبایی قادر است تا پل بینی را باریک کرده، اندازه سوراخ بینی را کاهش داده و شکل کلی بینی را برای داشتن ظاهری صاف، بدون نیاز به جراحی ساده‌تر نماید.

فیلر بینی چگونه است؟آیا تزریق فیلر عوارض دارد؟

اجازه بدهید نگاهی دقیق‌تر به این موضوع داشته باشیم. چهره‌ها با نحوه انعکاس نور از سطح پوست درک می‌شوند. این روش هنگامی که توسط یک دکتر تزریق فیلر انجام می‌شود، پرکننده می‌تواند به آرامی روی پل بینی شما قرار بگیرد و مناطقی را که نور بیشتر از آن منعکس می‌شود را ردیابی نماید. یک دکتر جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بدون جراحی می‌تواند به خوبی پل بینی را باریک کند و ظاهری کوچک تری ایجاد کند.

مراقبت‌های بعد از انجام تزریق فیلر

  • بعد از انجام این عمل بایستی به مدت ۴ ساعت از انجام هر گونه آرایش و استفاده از رژ لب خودداری شود.
  • تا ۲۴ ساعت آینده نباید فعالیت شدید مانند ورزش کردن انجام شود.
  • استفاده از مشروبات الکی می‌تواند احتمال کبودی‌های محل تزریق را دو چندان کند.
  • استفاده از یخ و کمپرس سرد می‌تواند به کاهش تورم و کبودی کمک کند.
  • بعد از انجام این روش تا یک هفته نباید شنا و ورزش‌های آبی انجام شود.
  • از اپیلاسیون، سفید کردن، استفاده از موچین یا استفاده از کرم موبر در ناحیه مورد درمان خودداری کنید.

اصلاح عدم تقارن بینی با تزریق فیلر بینی برای بینی گوشتی

می‌توان با قرار دادن پرکننده‌های پوستی در نقاط استراتژیک روی بینی بد شکل، شکل بینی را دوباره متعادل کرده و عدم تقارن را اصلاح نمود. قسمت پایین بینی اغلب به دلیل برآمدگی، فرورفتگی یا ناهمواری، نامتقارن ظاهر می‌شود. اما زمانی که توسط یک دکتر زیبایی مجرب انجام شود، می‌توان آن‌ها را با پرکننده‌های بینی تغییر شکل داد و اصلاح نمود. علاوه بر این، اندازه سوراخ بینی را می‌توان با تزریق فیلر پوستی در گوشه‌های بینی کاهش داد.

آیا فیلر بینی عوارض دارد؟

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

می‌توان گفت مواردی وجود دارند که پاسخ مناسبی به درمان‌های ارائه شده با تزریق فیلر می‌دهند. این موارد عبارت‌اند از:

  • پیری بینی: با افزایش سن استخوان فک بالایی که تکیه گاه ساختاری نوک بینی است از بین می‌رود. در نتیجه نوک بینی شروع به افتادن می‌کند و عرض پایه بینی کاهش می‌یابد. این وضعیت را می‌توان با فیلر بینی اصلاح کرد تا به اندازه این پایه افزوده شده و برآمدگی مربوطه به نوک بینی بالا رود.
  • پل بینی صاف: استفاده از پرکننده پوستی در خط وسط بینی می‌تواند این وضعیت را بهبود ببخشد. این شرایط یکی از ویژگی‌های رایج در بیماران آسیایی به شمار می‌رود.
  • برآمدگی نوک بینی: امکان اصلاح این وضعیت با تزریق فیلر وجود دارد.
  • اصلاح عمل جراحی قبلی: بی نظمی‌های بعد از جراحی بینی را می‌توان با استفاده از پرکننده بینی بهبود بخشید. اما بایستی این وضعیت با جراح پلاستیک مورد بحث قرار بگیرد.
  • اصلاح زاویه نازو فرونتال: این زاویه را می‌توان با فیلر در ناحیه پل بینی بهبود بخشید. این وضعیت بیشتر در طرفین بینی مشاهده می‌شود.
  • به طور کلی هر گونه برجستگی و عدم تقارنی در بینی با کمک این روش قابل اصلاح است.

معایب فیلر بینی

از آنجایی که هر کس بینی متفاوتی دارد و به دنبال کسب نتایج متفاوتی از انجام این عمل است، بدین ترتیب ممکن است برای برخی از بیماران انجام جراحی بهترین راه حل باشد. از فیلر به منظور حجیم کردن بینی با حجم دادن به پل، نوک بینی یا یکنواخت کردن بی نظمی‌ها استفاده می ‌شود. اگر کسی تمایل به داشتن بینی بسیار کوچک‌تر یا برآمدگی شدید دارد، جراحی به احتمال زیاد گزینه بهتری برای او خواهد بود.

آیا فیلر بینی دائمی است؟

بسته به نوع فیلر مصرفی ماندگاری این روش متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال پرکننده‌های سیلیکونی نوعی فیلرهای دائمی هستند که می‌توانند جایگزین روش‌های موقتی گردند. در چنین حالتی در صورتی که فردی از جراحی رینوپلاستی قبلی خود ناراضی باشد، دیگر نیازی به انجام جراحی ترمیمی مجدد نخواهد بود چرا که این روش جایگزین ایمنی برای جراحی بینی مجدد به حساب می‌آید.

آیا فیلر بینی عوارض دارد؟

آیا فیلر بینی عوارض دارد؟ انجام این روش بدون درد است و معمولا بعد از اعمال بی حسی موضعی صورت می‌گیرد. افراد بعد از انجام این روش قادر به از سرگیری فعالیت‌های روزانه خود خواهند بود. از آنجایی که پرکننده در عمق استخوان قرار می‌گیرد، به ندرت ممکن است کبودی یا تورم همراه با این روش وجود داشته باشد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *