• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟

 برای زیبایی بینی همیشه لازم نیست با جراحی به نتیجه دلخواه رسید. امروزه راه های متفاوت و جدیدی برای زیبایی های چهره عرضه می شود که می تواند برای افرادی که به دنبال آن هستند بسیار مفید باشد. با استفاده از روش تزریق فیلر، می توان بینی خوش فرم و زیبا بدون هرچ گونه درد، ناراحتی و خونریزی بدون نیاز به عمل جراحی داشت. اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر، نوع عمل زیبایی است که با تزریق مواد پر کننده به بینی، ایرادات بینی را برطرف می نماید. در این مقاله قصد داریم درباره تزریق فیلر بینی و همچنین ماندگاری آن اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه تمایل دارید در این زمینه بیشتر بدانید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید…

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی، تزریق یک نوع مواد به نام ژل یا فیلر است که در قسمت نامنظمی ها و فرورفتی ها انجام می شود و آن را پر می کند. این عمل مبنای علمی دارد و به صورت گسترده در مواردی که پزشک پوست تشخیص می دهد، می تواند استفاده شود. در این روش معمولا از یک پر کننده اسید هیالورونیک استفاده می شود که در بسیاری از مناطق صورت نیز می تواند استفاده شود. اسید هیالورونیک می تواند آب را جذب کند و همچنین به تحریک کلاژن سازی پوست نیز کمک نماید. با تزریق فیلر در قسمت بالا و پایین برجستگی روی بینی، می توان به راحتی به بینی ظاهری یکدست و صاف داد. همچنین توسط تزریق ژل یا فیلر به بینی می توان قوز بینی را رفع کرد و آن را باریک تر جلوه داد. همچنین با تزریق بوتاکس به داخل بینی و عضله ای که بینی را به سمت بالا می کشد، می توان نوک بینی را بالا برد.

مزایای تزریق فیلر به بینی

تزریق فیلر به بینی، برای اشخاصی که به هر علتی تمایل ندارند تحت عمل جراحی قرار بگیرند بسیار مناسب است و با هزینه کم و بدون نیاز به طی کردن دوران نقاهت طولانی می توان توسط آن فرم بینی را بهبود بخشید. نتایج تزریق فیلر بینی، بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است و یکساعت پس از انجام این روش، فرد می تواند به فعالیت های روزمره خود باز گردد.

کاربرد فیلر بینی

با تکامل و بهبود فیلرهای تزریقی مختلف در بازار امروزه، جراحی های بینی غیر جراحی (همچنین به عنوان رینوپلاستی غیر جراحی، رینوپلاستی مایع، جراحی بینی مایع، پرکننده بینی، و نام های دیگر نیز شناخته می شود) همچنان رو به افزایش است.

در این روش از محصولات تزریقی برای تغییر شکل بینی به منظور ایجاد تغییرات زیبایی استفاده می شود. این روش به طور کلی برای بهبود تنفس بینی طراحی نشده است، اما یک جایگزین موقت برای جراحی بینی برای برخی از بیماران است.

در عمل بینی غیر جراحی، از پرکننده های تزریقی (و گاهی اوقات تعدیل کننده های عصبی مانند بوتاکس) برای تغییر شکل بینی و بهبود هارمونی و زیبایی کلی صورت استفاده می شود. در بیشتر موارد، فیلرهای مبتنی بر هیالورونیک اسید (مانند آن هایی که در خانواده Juvederm یا Restylane هستند) برای تغییر ظاهر بینی و استتار برخی نواحی استفاده می شود.

ماندگاری فیلر بینی

باید دقت شود در تزریق فیلر هر نوع ژلی و در هر حجمی، نباید تزریق شود. در محیطی کاملا استریل باید انجام شود زیرا بینی زیر غضروف قرار گرفته و باید احتیاط شود که باعث عفونت نشود. تزریق فیلر به بینی، تاثیر کوتاه مدت دارد و تحت شرایط مختلف، می تواند ماندگاری متفاوتی داشته باشد. به دلیل اینکه بینی حرکت زیادی ندارد، نیازی نیست که خیلی سریع تزریق فیلر مجدد انجام شود.

رعایت تمام موارد ذکر شده در ماندگاری فیلر موثر خواهد بود. تفکر اینکه با هزینه پایین می توان به نتیجه درست و با کیفیت رسید، نادرست بوده و ماندگاری درمان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به دکتر پوست باتجربه و متبحر مشاوره های لازم را دریافت نمایید و روش مناسب برای مشکل خود را برگزینید. معمولا ماندگاری تزریق فیلر بینی حدود 6 ماه تا یکسال است. علت متفاوت بودن ماندگاری فیلر بینی در هر شخص، به این علت است که سیستم بدنی هر فردی با بدن افراد دیگر متفاوت می باشد و بدن هر فردی ویژگی منحصر به فرد خود را دارد.

عوامل مختلفی در ماندگاری فیلر بینی موثر می باشند. این عوامل عبارتند از :

نوع و میزان مشکل بینی

یکی از عوامل موثر بر ماندگاری فیلر بینی، نوع ناهنجاری و مشکل بینی می باشد. قوز بینی، افتادگی بینی، انحراف جزئی بینی، بازسازی ساختار بینی های کوچک و … از جمله مشکلات بینی است که افراد با استفاده از تزریق فیلر می توانند آن ها را رفع نمایند.

واکنش بدن بیمار

باید توجه داشت که شرایط فیزیکی هر فردی با فرد دیگر متفاوت است، به همین علت، اسید هیالورونیک با سرعت متفاوتی در بدن هر شخص جذب می شود. در نتیجه، با توجه به نوع واکنشی که بدن آن شخص نسبت به تزریق فیلر نشان می دهد، ماندگاری آن می تواند متفاوت باشد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.
شماره تماس
01341219506-7
01342217120
09113405504
09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *