• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آیا لیزر موهای زائد برای درمان موهای زیر پوست مفید است؟

در صورتی که موهای زائد موجود در نواحی مختلف پوست بدن مانند موهای زائد موجود در صورت، گردن، کمر، سینه، نواحی تناسلی، پاها و نواحی دیگر به جای رشد به بیرون در داخل پوست رشد نماید و سبب شوند که رنگ آن قسمت از پوست تغییر نماید و فرد در آن ناحیه احساس سوزش، خارش و یا تورم نماید باید هر چه سریعتر برای رفع آنها اقدام نمود که استفاده از روش لیزر موهای زائد در این راه می تواند میسر واقع شود که در ادامه به شرح کامل این متد و این که برایدرمان موهای زیر پوستی چه باید کرد خواهیم پرداخت، در نتیجه اگر شما هم مثل من از رویش این موهایی زائد زیر پوستی خسته شده اید و به دنبال راه رهایی از آنها هستید شما را به خواندن ادامه ی این مطلب دعوت می نمایم .

 

دغدغه ی موهای زائد از گذشته تا به امروز

وقتی برای اولین بار می خواستم در مسابقات شنا شرکت کنم در تمرین های قبل از مسابقه، بین بچه های تیم که همه در رده ی سنی بین 9 تا 11 سال بودیم زمزمه های شنیده می شد که هنوز هم بعد از این همه سال نتوانستم متوجه شوم که آیا حقیقت داشته و یا شایعه ای بیش برگرفته از تراوشات ذهنی بچه گانه نبوده است، آن روزها همه در گوش هم زمزمه می کردند که وجود موهای زائد بر بدن سبب خواهد شد که سرعت شناگران در هنگام مسابقه کاهش یابد در نتیجه برای قهرمان شدن راهی جز خلاص شدن از شر این موها باقی نمانده بود. به جرات می توانم بگویم که دغدغه ی موهای زائد از همان روز تا به امروز که دیگر کودک و البته شناگر نیستم برای من باقی مانده است و همواره به فکر راهی برای قهرمان شدن در زندگی هستم!

 

موهای زیر پوستی کدام اند ؟

برای اطلاع از این مورد که برای درمان موهای زیر پوستی چه باید کرد لازم است اول بدانیم که موهای زیر پوستی به کدام دسته از موها گفته می شود، در واقع موهای زائد بدن که به جای رشد در خارج از پوست از محفظه ی پوست خارج نمی شوند و در همان زیر پوست شروع به رشد می کنند را موهای زائد زیر پوستی می گویند این موها می توانند سلامت پوست افراد را تحت تاثیر قرار دهند .

 

دلیل اصلی به وجود آمدن موهای زائد زیر پوستی چیست ؟

گاهی اوقات وجود قسمتی از پوست های مرده سبب می شود تا مسیر رشد فولیکول های مو عوض شود و به جای رشد به خارج از سطح پوست در داخل پوست رشد کند. در نتیجه لازم است در این خصوص که برای درمان موهای زیر پوستی چه باید کرد اطلاعاتی کسب نماییم تا به هنگام مشاهده ی آنها بر سطح زیر پوست برای درمان آنها اقدامات لازم را انجام دهیم .

 

وجود چه عواملی نشان از موهای زائد زیر پوستی دارد ؟

برای درمان موهای زیر پوستی چه باید کرد در ابتدا لازم است تا نشانه های وجود این موها را بشناسیم تا بتوانیم در صورت مشاهده ی آنها برای رفع آنها اقدام نماییم موارد زیر از مهم ترین این نشانه ها می باشند:

مشاهده ی برجستگی های کوچک قرمز رنگ که گاهی این برجستگی ها به صورت گروهی بر روی پوست مشاهده می شوند .
احساس سوزش بر روی پوست ( سوزشی که حاصل از وجود یک جوش می باشد )
احساس خارش بر قسمتی از پوست
احساس ناراحتی در قسمتی از پوست
باید گفت که گاهی وجود این موهای زائد در زیر پوست به صورت واضح نمایان است و به راحتی می توان به وجود آنها پی برد.

 

در چه نقاطی از پوست بدن وجود موهای زیر پوستی بیشتر مشاهده می شود ؟

باید بگوییم که این موها که تمام تلاش خود را برای پنهان ماندن از دید می نمایند در هر نقطه ای از پوست می توانند نمایان شوند اما موارد زیر از مهم ترین قسمت هایی است که این موها در آن رشد می کنند .

صورت و گردن
پاها
پوست کف سر
زیربغل
سینه
کمر
پوست ناحیه ی تناسلی

دلیل محبوبیت روش لیزر برای از بن بردن موهای زائد پوست

از آنجایی که تاثیر لیزر موهای زائد دائمی می باشد و می تواند راه رهایی همیشگی افراد از موهای زائد باشد این روش توانست در میان افراد راه حلی محبوب شناخته شود اما موهای زیر پوستی را فراموش نکنیم راه خلاصی از این موهای بدقلق که راه رشدی خود را اشتباه پیموده اند چیست آیا استفاده از لیزر مو می تواند راه خداحافظی دائم با این موهای زیر پوستی باشد در واقع باید پرسید که برای درمان موهای زیر پوستی چه باید کرد ؟

 

رشد موهای زائد زیر پوستی بیشتر در چه افرادی مشاهده می شود ؟

رشد موهای زائد زیرپوستی تقریبا در همه ی افراد مشاهده می شود اما شدت و میزان آن در افراد می تواند متفاوت باشد. متاسفانه افرادی که دارای موهای فر و پوست های ضخیمی هستند بیشتر در معرض رشد موهای زائد به صورت زیر پوستی هستند. دقیقا به همین دلیل است که این افراد بیشتر از افراد دیگر به دنبال لیزر کردن این موها می باشند. متاسفانه باید گفت که زیبایی موهای فر پیامد های این چنینی نیز دارد که افراد باید بهای آن را بپردازند پس اگر مانند من همیشه به افرادی که موهای فر داشتند حسودی می کردید شاید دانستن این مطلب برای شما جالب باشد .

 

مهم ترین خطر در خصوص شیو کردن موهای زائد پوست

باید دانست که افرادی که به صورت مداوم موهای زائد پوست خود را شیو می نمایند بیشتر در معرض رشد موها به صورت زیر پوستی هستند ولازم است نحوه ی اصلاح موهای زائد خود را تغییر دهند و هر چه زودتر به لیزر روی آورند و اطلاعاتی در این خصوص که برای درمان موهای زیر پوستی چه باید کرد کسب نمایند.

 

تاثیر لیزر بر فولیکول های موهای زائد

لیزر سبب از بین رفتن فولیکول موهای زائد می شود می دانیم که با از بین رفتن آنها، مویی رشد نخواهد کرد که بخواهد در ادامه به بیرون پوست راه پیدا نماید و یا در همان زیر پوست به رشد خود ادامه دهد در نتیجه می توان مدعی بود که لیزر موهای زائد می تواند روشی مناسب برای از بین بردن این موها باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *