• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است؟

آیا لیزر موهای زائد برای زیر بغل ایمن است؟

موهای زیر بغل و ناحیه تناسلی بعد از سن بلوغ در هر دو جنس زن و مرد رشد میکنند. فرم رشد موها در ناحیه تناسلی در دو جنس تا حدودی متفات است.این موها وابسته به هورمونهای جنسی هستند و رشد آنها طبیعی محسوب میشود و لذا جز موهای زاید طبقه بندی نمیشوند. هر چند عملکردهایی از لحاظ فیزیولوژیک برای این موها ذکر شده، اما به لحاظ بهداشتی و زیبایی و عملکرد جنسی اصلاح و برداشتن این موها جز اقدامهای معمولی است که انجام میشود. در گذشته نه چندان دور روشهای استفاده برای این مورد شامل روشهایی مانند استفاده از تیغ، موم ،اپیلاسیون، نخ و مواد موبر بود. این روشها جز روشهای موقت برداشتن مو میباشند و لذا نیاز به تکرار دارند. از هنگام عرضه لیزر مو به عنوان یک روش از بین بردن دایمی موها این روش مورد استقبال تعداد زیادی از افراد جامعه قرار گرفته است. در اینجا به بعضی سوالات شایع در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل پاسخ داده میشود.

چه تفاوتی بین لیزر موهای ناحیه تناسلی و زیر بغل با لیزر موهای سایر نواحی بدن وجود دارد؟

تفاوت اساسی بین لیزر موهای این نواحی و سایر نواحی بدن وجود ندارد. اصول کلی درمان لیزر مو در این نواحی نیز صادق است. اشاره به این نکته مهم است که میزان اثر بخشی لیزر در موهای تناسلی و زیر بغل بیشتر از اثر لیزر در از بین بردن موهای صورت است و نیاز به تعداد جلسات کمتری دارد.

میزان اثر بخشی لیزر موهای ناحیه تناسلی و زیر بغل چه میزان است؟

هر چند به عنوان یک اصل کلی نمیتوان اثر بخشی صد درصد و مادام العمر برای از بین بردن موها توسط لیزر تضمین نمود اما خوشبختانه لیزر موها جز موثرترین درمانهای طبی و زیبایی است و همانگونه که اشاره شد میزان موفقیت لیزر در این نواحی بیشتر از صورت است.

آیا لیزر موهای زاید ناحیه تناسلی و زیر بغل خطر ابتلا به سرطان‌های ناحیه تناسلی و پستان و تحریک غدد لنفاوی را بالا می‌برد ؟

خیر !

درد
سوزش
قرمزی
تورم
سوختگی
تیرگی یا روشنی پوست

تنها عوارض لیزر هستند که با انتخاب دستگاه مناسب و مهارت متخصص پوست می‌توان از آنها پیشگیری کرد. به علاوه لیزر تنها به ۵ میلی‌متر از عمق پوست نفوذ می‌کند و برای روابط جنسی و باروری مشکلی ایجاد نمی کند.  تاباندن آن به پوست نواحی حساس از قبیل تیروئید ، سینه ، زیر بغل و غدد لنفاوی خطری ندارد اما لیزر نواحی تیره تر مانند ناحیه تناسلی حتما باید زیر نظر متخصص انجام شود و نیازمند توجه بیشتر و تنظیمات خاص برای پیشگیری از سوختگی پوست است.

خوشبختانه پس از گذشت تقریبا ۲۵ سال از آغاز استفاده از لیزر موهای زائد زیر بغل حتی یک مورد عارضه که باعث آسیب غدد لنفاوی یا عوارض دراز مدت گردیده باشد مشاهده نشده است.

چون اصولا لیزر ماهیت نوری داشته و عمق نفوذ آن نیز بسیار کم است بنابراین به هیچ عنوان عوارض جدی برای فرد ایجاد نمی کند.

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است؟

عوارض جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل

  • خارش یا بی‌حسی

  • قرمزی حداکثر ۳ روز

  • تورم در اطراف فولیکول‌های مو حداکثر ۳ روز

آیا لیزر روی تیرگی و سیاهی زیر بغل اثر دارد؟

مشاهدات روی افرادی که از زیر بغل استفاده می کنند نشان داده است که پس از اتمام جلسات لیزر، تا حدودی رنگ این ناحیه روشن تر می شود و فرد احساس بهتری نسبت به قبل خواهد داشت.

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل

بعد از گذراندن تنها ۴ جلسه لیزردرمانی، موهای زائد زیر بغل به طول دائم از بین خواهد رفت.
از شکاف‌ها، موهای زبر، موهای زیر پوستی، فولیکول‌های ضخیم؛ بریدگی‌ها و علائم تیغ نجات خواهید یافت.
راحتی و آسایش را به ارمغان می آورد.
پوستی صاف، نرم، یکدست و روشن در ناحیه زیربغل خواهید داشت
گذشته از این در جراحی هایی که لزوم اعمال مستقیم روی این غدد وجود دارد، دستگاههای لیزر بعنوان یک ابزار مناسب و ایمن در دست جراحان شناخته شده اند که نه تنها عوارضی ایجاد نمیکنند بلکه نسبت به روشهای دیگر مزیتهایی هم دارند.
گزارشهای منتشر شده از تحقیقات علمی و FDA عارضه ای ناشی از لیزر موهای زاید زیر بغل بر روی غدد لنفاوی ناحیه ، گزارش نکرده اند.
ممنوعیتی از این نظر برای سنین مختلف و همچنین کسانیکه سابقه جراحی قبلی در این ناحیه داشته اند برای ازاله موها توسط لیزر وجود ندارد.

آیا موهای زیر بغل از طریق لیزر کاملا از بین می روند؟

موهای موجود در یک ناحیه از بدن ، همگی رشد یکسان و همزمانی ندارند ، همچنان که بسیاری از موهای یک ناحیه از بدن در فاز رویشی قرار دارند ، برخی دیگر در فاز استراحت و در زیر پوست قرار دارند ، لذا باید برای از بین بردن تمامی این موها ، لیزر درمانی در چندین جلسه با فاصله ی ماهانه صورت پذیرد ، بدین ترتیب کلیه موهای یک ناحیه در اثر لیزر درمانی به طور موثری از بین خواهند رفت .
در لیزر درمانی موهای زائد یک ناحیه شاهد حذف ۱۰۰ درصدی موهای زائد یک منطقه نخواهیم بود ولی موهای باقی مانده نیز بسیار نازک و کم رنگ خواهند شد و با موفقیت ۹۰ درصدی حذف موها ، فرد احساس بهتر و رضایت کاملی خواهد داشت .

کلینیک زیبایی و لیزر میها با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *