• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

آیا لیزر موهای سفید امکان پذیر است؟

آیا لیزر موهای سفید امکان پذیر است؟

شاید پاسخ این پرسش برای بسیاری از افرادی که به علت افزایش سن، وراثت یا ژنتیک موهایشان سفید شده، ناامید کننده باشد. با وجود این که پیشرفت های گسترده و مهمی در حوزه‌ی لیزر موهای زائد صورت گرفته و تکنولوژی های به روز و دستگاه های بسیار پیشرفته زیادی وارد بازار شده، اما از بین بردن کامل موهای زائد سفید، بلوند، خاکستری یا قرمز با استفاده از لیزر موهای زائد هنوز به طور کامل امکان پذیر نشده است.

لذا در میان راه های بسیاری که برای از بین بردن موهای زائد سفید موجود است، لیزر جایگاهی ندارد. در ادامه توضیح می دهیم که چرا لیزر برای حذف موهای زائد سفید و روشن موثر نیست. اما ابتدا باید در مورد ملانین پوست و نحوه‌ی عملکرد دستگاه های لیزر بدانید.

ملانین، رنگ دانه‌ی پوست است که بدن در سلول های پوست و مو تولید می کند و به آن ها رنگ می دهد. این ماده در همه‌ی افراد به یک مقدار تولید نمی شود. ملانین بیشتر باعث تیره‌تر شدن رنگ موها و پوست می‌شود و به همین دلیل افرادی که ملانین بیشتری در بدنشان تولید می شود، پوست و موهای تیره تری دارند. علاوه بر رنگ موهای سر و صورت، میزان ملانین موجود در دیگر مناطق بدن اشخاص هم یکسان نیست.

پس ممکن است لیزر موهای زائد سایر نقاط بدن مانند زیربغل برای افراد با رنگ موهای سر روشن موثر باشد. چون معمولا  موهای زائد بدن که نیاز به لیزر دارند، بلوند یا سفید نیستند و رنگ تیره دارند.

واضح هست که رنگ موها با بالا رفتن سن تغییر می کند. با افزایش سن موهای صورت شما بیشتر می شوند. در عین حال ملانین تولید شده کمتر می شود و به همین دلیل رنگ آن ها روشن تر می شود. در بیشتر خانم ها پس از دوره ی یائسگی موهای سفید زیادی روی چانه رشد می کند.

در آقایان با افزایش سن موهای سفید زیادی روی گوش و ابروها پدیدار می شوند. نبود ملانین در ساختار موها بر نتیجه‌ی استفاده از دستگاه لیزر مو تاثیر گذار است و موهای سفید با استفاده از لیزر از بین نمی روند.

حذف موهای سفید با الکترولیز

بهترین راه حل برای خانم هایی که موهای صورتشان ضخیم و سفید می باشد الکترولیز است. در این روش یک پروب بسیار ریز متصل به دستگاه الکترولیز به فولیکول مو داخل پوست یک جریان شیمیایی یا انرژی گرمایی انتقال می دهد و فولیکول را از بین می برد. سپس موها بلند شده توسط موچین برداشته می شود. برای حذف موهای سفید باید چند جلسه الکترولیز تکرار شود و در نهایت نتیجه آن ارزشمند است.

نکات مهمی که باید قبل از حذف موهای سفید بدانید!

قبل از انجام هرگونه اصلاح و روشی برای حذف موها ضروری است که پوست را تمیز و مرطوب نگه دارید تا درد کمتری را احساس کنید. بعد از انجام کار نیز پوست صورت در نواحی مدنظر باید ضدعفونی شود تا آلودگی و عفونت از منافذ باز وارد پوست نشود. توجه کنید که هرگونه روش پزشکی یا آرایشی برای برداشت موهای سفید انتخاب می کنید بستگی به روند منظم و متوالی آن دارد تا نتیجه بگیرید و موهای سفید کاهش یابند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *