• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

اسکارلت ار اف فرکشنال

اساس کار دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت همانند تمامی دستگاه‌های RF سوزنی می‌باشد. به این صورت که امواج با انرژی RF توسط سوزن‌هایی در ابعاد میکرو به لایه‌های پوست وارد می‌شود. در نتیجه پوست شروع به کلاژن سازی بیشتری کرده و علایم جوانسازی پوست در آن دیده می‌شود. اکنون دستگاه اسکارلت دارای عنوان بهترین دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی موجود در بازار است. چرا که کیفیت قطعات و کیفیت انجام کار با آن در مقایسه با نمونه‌های مشابه بسیار بالاتر می‌باشد. همچنین در این مدل سعی شده است تا به روزترین و جدیدترین فناوری‌ها به کار برده شود.

نحوه عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت

نحوه عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت دقیقا مشابه روش درمانی میکرونیدلینگ سنتی پوست می‌باشد. با این تفاوت که در دستگاه RF سوزن‌ها بصورت اتوماتیک و غیر دستی وارد لایه‌های درم و اپیدرم پوست می‌شوند. در نتیجه جلسه‌های درمانی خیلی دقیق‌تر و نتیجه‌بخش‌تر خواهند بود. علاوه بر آن در حین ورود سوزن‌ها به پوست امواج RF نیز از آن‌ها ساطع می‌شود. این امر باعث می‌شود تا بیماران سریع‌تر و بیشتر به نتایج مورد انتظار خود برسند.

در دستگاه آر اف اسکارلت ۲۵ عدد سوزن با مقیاس میکرو تعبیه شده است. این سوزن‌ها به صورت کاملا هماهنگ شده و در آن واحد به عمق خاصی از پوست نفوذ می‌کنند. عمق نفوذ را می‌توان در بخش تنظیمات دستگاه مشخص کرد. به طور معمول سوزن‌ها وارد عمقی در حدود ۰.۵ تا ۳.۵ میلی‌متر از پوست می‌شوند. همچنین در دستگاه اسکارلت سوزن‌ها به کمک جدیدترین تکنولوژی و به صورت شبکه ماتریکسی پیشرفته چیده شده‌اند. به این نحوه قرار گرفتن سوزن‌ها به اصطلاح Bipolar گفته می‌شود. آنچه که در این میان باعث جوان‌سازی پوست می‌شود افزایش کلاژن و الاستین پوست می‌باشد. چرا که حرارت ایجاد شده به کمک امواج آر اف سنتز پوست را افزایش می‌دهد. از طرفی دیگر نیز سلول‌های پوستی برای درمان جای زخم‌های ایجاد شده در اثر سوزن‌ها شروع به کلاژن‌سازی بیشتری می‌کنند. در نتیجه بعد از گذراندن چند روز و بهبود جای زخم‌ها بیمار شاهد پوستی جوانتر و بهتر خواهد شد.

کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت

در دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت از به روزترین تکنولوژی‌های حوزه زیبایی استفاده شده است. به همین دلیل می‌توان از آن در حوزه‌های گسترده و متنوعی استفاده کرد. همین امر باعث شده تا بسیاری از پزشکان و بیماران به استفاده از این دستگاه روی بیاورند. از جمله مهم‌ترین کاربردهای آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت عبارتند از:

·        افزایش میزان کلاژن پوست و در نتیجه جوانسازی آن

·        افزایش میزان الاستین پوست و در نتیجه درمان شل شدگی و افتادگی آن

·        از بین بردن چروک‌های سطحی پوست

·        کمک در افزایش قوام و تونیسیته پوست

·        از بین بردن جای زخم‌ها و جوش‌های پوست

·        درمان آکنه

·        کوچک کردن سایز منافذ باز پوست

·        پاکسازی عمیق پوست

·        از بین بردن ضایعات عروقی قابل مشاهده در زیر پوست

·        متعادل کردن میزان چربی صورت در افرادی با پوست چرب

·        از بین بردن لک‌های ایجاد شده بر روی پوست در اثر آفتاب یا …

·        از بین بردن استریاهایی که در اثر افزایش و یا کاهش ناگهانی وزن و بارداری ایجاد شده‌اند

 

عوارض حاصل از درمان به کمک دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت

در حالت کلی بدلیل غیر تهاجمی بودن روش درمانی دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت عوارض چندانی دیده نخواهد شد. اما امکان دارد در برخی از افراد عوارض جزیی و کوچکی ایجاد شود. البته ناگفته نماند که برای این کار حتما به یک کلینیک و پزشک قابل اعتماد مراجعه شود. تمامی عوارض به وجود آمده در عرض حداکثر یک هفته برطرف خواهند شد. همچنین بیمار می‌تواند عوارض ناشی از آن را به کمک کرم‌های آرایشی بپوشاند. از جمله عوارض شایع در این روش درمانی عبارتند از:

·        ورم خفیف پوست

·        التهابات جزیی

·        قرمزی رنگ پوست

·        زخم‌های کوچک ناشی از جای سوزن‌ها

·        کبودی مختصر در نتیجه ورود سوزن‌ها به پوست

·        پوسته پوسته شدن پوست چند روز بعد از جلسه درمانی

تاکید می‌شود که تمامی این عوارض ناچیز و خفیف بوده و بعد از بهبودی آن‌ها شاهد پوستی جوانتر و شاداب‌تر خواهید شد.

 

مزایای دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت

در ساخت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت سعی شده تا از فناوری‌های نوین در حوزه زیبایی استفاده شود. به همین دلیل مزیت‌های بسیار زیادی را می‌توان در طول جلسات درمانی با این دستگاه به دست آورد. از جمله اصلی‌ترین مزیت‌ها عبارتند از:

·        کمک به افزایش میزان کلاژن و الاستین پوست

·        غیر تهاجمی بودن روش درمانی

·        کم عارضه بودن جلسه‌های درمانی

·        قابل شهود بودن نتایج درمانی به دست آمده از آن در همان روزهای اولیه

·        داشتن کاربرد گسترده

·        امکان استفاده از آن در نواحی که قبلا بوتاکس یا ژل تزریق شده است. البته این کار به دلیل داشتن حرارت می‌تواند از طول عمر مواد تزریق شده به پوست بکاهد. به همین دلیل توصیه می‌شود اگر قصد انجام بوتاکس یا غیره دارید به بعد از درمان با RF واگذار کنید.

 

دانستنی‌های مهم قبل از درمان با دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت

بیمارانی که تصمیم قطعی خود را در مورد بهره‌مندی از فواید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت می‌گیرند بهتر است با چند نکته مهم آشنا شوند. به این ترتیب بسیاری از نگرانی‌ها و سوالاتی که در ارتباط با این موضوع پیش می‌آید نیز برطرف خواهد شد. در زیر چند مورد از این موارد را جمع‌آوری کرده‌ایم:

  • دادن عنوان بهترین دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی به دستگاه RF اسکارلت بیهوده نیست. چرا که در این مدل از تکنولوژی میکروموتور و  Non-Insulated Needlesاستفاده شده است. در نتیجه بیمار بعد از پایان جلسه درمانی با عوارض جانبی جدی روبرو نخواهد شد. به این ترتیب می‌تواند در همان روز به کارهای عادی و روزمره خود بپردازد.
  • نتیجه‌گیری در این روش درمانی بسیار سریع و بالا می‌باشد. در نتیجه نیازی به گذراندن تعداد جلسات درمانی زیاد نیست. معمولا پزشکان ۳ جلسه با فاصله زمانی ۱ ماه را توصیه می‌کنند.
  • البته ناگفته نماند که برای رسیدن به نتیجه اصلی و نهایی بیماران باید کمی صبر داشته باشند. چرا که بهترین نتایج حدود ۶ ماه بعد از اولین جلسه درمانی مشاهده خواهد شد. همچنین بیمار باید تمامی جلسه‌های درمانی را بگذراند.

 

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت

علاوه بر کیفیت و کارایی دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست مهم‌ترین موضوع قیمت آن‌ها می‌باشد. اما به دلیل نوسانات قیمت ارز در این مقاله از ارائه دقیق قیمت‌ها معذور هستیم. به همین دلیل اگر تصمیم خود را برای خرید گرفته‌اید برای اطلاع از قیمت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت تلفن خود را بردارید و با کارشناسان الو ایزر تماس بگیرید. مشاوران الو لیزر در تمامی زمینه‌های راهنمایی و مشاوره‌های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *