• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

اطلاعات لازم تزریق ژل لب

تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟

تزریق ژل لب با استفاده از سوزن بسیار ظریف و در زاویه ای مناسب داخل لب و یا نواحی اطراف لب انجام می شود. لازم به ذکر است که می توان در صورت لزوم جهت کاهش احساس درد، از کرم های بی حسی موضعی همچون لیدوکائین استفاده کرد.

بهترین و ایمن ترین ژل لب

یکی از بهترین و ایمن ترین فیلرها، ژل هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید جزو بی خطرترین نوع فیلرها می باشد. به طور طبیعی هیالورونیک اسید در پوست ما یافت می شود. در واقع هیالورونیک اسید رطوبت، نرمی و سفتی را برای پوست تامین می کند. همچنین این ماده یک عامل آب رسان عالی برای پوست است. با توجه به اینکه هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد، از آن در تزریقات استفاده می شود.

انواع فرم های تزریق ژل لب

هنگام تزریق ژل، فرم لب می تواند با توجه به محل و نحوه تزریق تغییر کند. از این رو در این رابطه حتماً باید با پزشک متخصص مشورت کنید. بعضی از افراد دوست دارند لب بالایشان نسبت به لب پایین، حجیم تر باشد یا برعکس. برخی دیگر از افراد می خواهند اندازه و تناسب لب بالا و پایین با یکدیگر برابر باشد.
برخی تکنیک ها و مدل های مختلف ژل لب به شرح ذیل می باشند:

  1. ژل لب روسی:
    امروزه این مدل از ژل لب مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. ژل لب روسی، از سمت داخل به بیرون و حاشیه لب و به طور عمودی تزریق می شود. این روش برای افرادی که لب های باریک و کم حجمی دارند، نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.
  2. ژل لب عروسکی:
    در مدل تزریق ژل لب عروسکی ، میزان ژل بیشتری در لب پایین تزریق می شود تا حجم لب پایین بیشتر از لب بالا شود و لب ها فرم عروسکی یا باربی پیدا کنند.
  3. ژل لب طبیعی (کلاسیک):
    این مدل از تزریق ژل لب برای افرادی مناسب است که می خواهند پس از تزریق، لب هایشان فرم طبیعی تری داشته باشد. در این روش افزایش حجم به صورت نامحسوس و به طور کاملاً طبیعی انجام خواهد شد.
  4. ژل لب قلبی:
    این مدل از تزریق ژل لب برای افرادی که فرم صورتشان بیضی شکل است، مناسب می باشد. در این روش فاصله ای بین قسمت بالایی دو حاشیه لب ایجاد می شود و لب ها اصطلاحاً ظاهر قلبی شکل پیدا می کنند.

توصیه های مهم قبل از تزریق ژل لب

  1. تخصص و تبحر پزشک و انتخاب بهترین مارک ژل در نتایج تزریق ژل بسیار مهم است.
  2. طبق اصول زیبایی شناسی، لب بالایی باید 20 درصد کوچک تر از لب پایینی باشد.
  3. لازم به ذکر است که تزریق دو طرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لب صحیح نیست.
  4. افراد می توانند برای پیشگیری از خون مردگی بعد از تزریق ژل لب، پیش از تزریق از کمپرس یخ استفاده کنند.
  5. به فرم لب بعد از تزریق ژل دقت کنید. فرم و اندازه آن باید به اندازه ای باشد که با سایر اجزای صورت متناسب باشد.
  6. دقت داشته باشید که پیش از تزریق ژل لب باید از مصرف دارو های ضد انعقاد خون، ویتامین E، امگا 3، مسکن هایی همچون ناپروکسن، آسپرین و ژلوفن بپرهیزید.

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب با توجه به شرایط و عوامل متعدد متفاوت می باشد. از جمله عوامل موثر در قیمت نهایی تزریق ژل لب می توان به دستمزد پزشک، هزینه کلینیک، قیمت ژل و حجم ژل اشاره کرد.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

ژل لب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *