• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

الکترولیز موهای سفید لاهیجان

نحوه انجام الکترولیز موهای سفید

الکترولیز موهای سفید لاهیجان:بعضی از افراد به علت افزایش سن، وراثت یا ژنتیک موهایشان سفید شده است. با وجود اینکه پیشرفت‌های گسترده و مهمی در حوزه‌ی لیزر موهای زائد صورت گرفته و تکنولوژی‌های به روز و دستگاه‌های بسیار پیشرفته زیادی وارد بازار شده؛ اما از بین بردن کامل موهای  سفید با استفاده از لیزر موهای زائد هنوز به طور کامل امکان‌پذیر نشده است. لذا در میان راه‌های بسیاری که برای از بین بردن موهای زائد سفید موجود است، لیزر جایگاهی ندارد. الکترولیز موهای سفید لاهیجان، تنها روشی است که توسط FDA به عنوان روش دائمی از بین برنده موهای سفید تأیید شده است.

نحوه انجام الکترولیز موهای روشن و سفید

برای از بین بردن موهای زائد روشن و سفید با استفاده از تکنیک الکترولیز موهای سفید لاهیجان ، یک سوزن نازک را به هر شفت مو وارد کرده و جریان برق را از طریق سوزن به داخل آن شلیک می‌کنند. به این ترتیب ریشه‌ی مو از بین می‌رود. این تکنیک موهای زائد را به صورت دائمی از بین می‌برد. البته موهایی که ریشه‌های محکم دارند ممکن است به جلسات بیشتری احتیاج داشته باشند. در این روش برای کسب بهترین نتیجه ممکن به چندین جلسه درمانی نیاز است.

مزایای الکترولیز

الکترولیز موهای زائد  دارای مزایای بسیاری می‌باشد، از جمله:

  • بهترین آمار موفقیت در از بین بردن موهای روشن و سفید را دارد.
  • این روش در انواع مختلفی از پوست و مو می‌تواند استفاده شود. در این روش بر خلاف روش استفاده از لیزر، رنگدانه (رنگ) مو مورد تهاجم قرار نمی‌گیرد و فقط به فولیکول‌ها حمله می‌شود. افرادی که داوطلب خوبی برای لیزر نباشند، می‌توانند در عین حال برای الکترولیز مناسب باشند.
  • حذف هزینه: هزینه‌هایی که در طول عمر صرف محصولات یا فرآیندهای از بین برنده مو می‌شوند، حذف می‌شوند.

اقدامات قبل از انجام الکترولیز

رژیم غذایی شما می‌تواند روی حساسیت شما بر انجام الکترولیز موهای زائد، تأثیر بگذارد. در روز انجام کار از محرک‌هایی مانند کافئین، شکلات یا شکر خودداری کنید. برای جلوگیری از اتساع رگ‌های خونی، ۴۸ ساعت قبل از الکترولیز موهای سفید لاهیجان از آفتاب پرهیز کنید.

اقدامات پس از انجام الکترولیز

  • حدود ۱۲ ساعت پس از انجام کار می‌توانید دوش بگیرید، این کار باعث بهبود سریع‌تر پوست و جلوگیری از عفونت می‌شود.
  • برای جلوگیری از هرگونه عفونت متقاطع، منطقه را نباید حداقل ۴۸ ساعت با انگشتان خود لمس و دست‌کاری نمایید و از استخرهای عمومی، سونا و دوش‌های گرم استفاده نکنید.

هزینه الکترولیز موهای زائد سفید در لاهیجان

برای اطلاع از قیمت الکترولیز موهای سفید لاهیجان با ما در ارتباط باشید.

کلینیک زیبایی میها

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *