• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

الکترولیز موهای سفید، بهترین روش از بین بردن موهای سفید

با وجود محبوبیت زیاد و البته کاربردی بودن لیزر موهای زائد، این راهکار دائمی نیست. همچنین لیزر نمی‌تواند موهای سفید را از بین ببرد. بر این اساس، الکترولیز جایگزین مناسبی است که هیچ کدام از معایب مذکور را ندارد. در طول فرایند الکترولیز رشد مو، چه موهای سفید و چه مشکی، با استفاده از یک سوزن کوچک، موچین و مقداری برق برای همیشه متوقف می‌شود. در این مقاله به این موضوع مهم می‌پردازیم که الکترولیز چیست و چگونه موهای سفید را از بین می‌برد. از شما دعوت می‌کنیم مطالعه مطلب کاربردی پیش رویتان را از دست ندهید.

الکترولیز موهای زائد چیست؟

الکترولیز یک روش حذف مو است که در آن متخصص پوست یا الکترولوژیست فولیکول مو را با استفاده از برق گرم می‌کند و برای همیشه از بین می‌برد. در این فرایند تکنسین یک پروب ریز را در منافذ پوست شما وارد می‌کند تا الکتریسیته آن فولیکول مو را بکشد. سپس موهای مرده با موچین بیرون کشیده می‌شوند. بنابراین برخلاف آنچه در گفته می‌شود، در الکترولیز هم سلول‌های فولیکول و هم ریشه مو موردهدف قرار می‌گیرند.

آیا الکترولیز موهای سفید درد دارد؟

پاسخ به چنین سوالاتی کاملا به شرایط شما وابسته است. برای مثال ممکن است غذاهایی که پوست را تیره می‌کند، روی پوست شخص شما تاثیری نداشته باشد. بر این اساس میزان درد الکترولیز نیز به آستانه تحمل درد شما و ناحیه تحت درمان بستگی دارد. در ابتدا مقداری گرما از جریان الکتریسیته روی پروب حس می‌کنید که برخی افراد آن را به‌عنوان یک احساس سوزش شدید توصیف می‌کنند. اما پس از کنده شدن مو، چیزی احساس نمی‌کنید.

نواحی حساسی مانند پشت لب، کشاله ران و گردن معمولا بیشترین درد را دارند اما اکثرا هنگام الکترولیز گونه‌ها و چانه درد زیادی حس نمی‌کنند. در صورتی که فرد درد شدیدی را تجربه کند، برای ناحیه تحت درمان از لیدوکائین تزریقی یا موضعی استفاده می‌کنند تا پوست بی‌حس شود.

الکترولیز موهای سفید

عوارض جانبی الکترولیز موهای سفید چیست؟

یکی از عوارض حذف موهای زائد با الکترولیز قرمزی در ناحیه درمان است که بسته به حساسیت پوست شما می‌تواند 1 تا 2 روز طول بکشد. معمولا اپراتور برای تسکین این ناحیه، کرم غلیظ و ملایمی برای مراجع تجویز می‌کند که تا یک هفته بعد باید مورداستفاده قرار گیرد. اگر برای رفع تیرگی لب با وازلین از چنین پمادهایی استفاده می‌کنید، حتما متخصص یا اپراتور را در جریان بگذارید؛ چرا که ممکن است کرم تجویز شده با وازلین تداخل داشته باشد.

آیا می‌توانیم موهای زائد را بین جلسات الکترولیز شیو کنیم؟

سوال بسیاری از مراجعان الکترولیز این است که آیا در فواصل بین جلسات اپیلاسیون خوبه یا اینکه می‌توانند موهای زائد را اصلاح کنند یا نه. اگر واقعا می‌خواهید نتایج حاصل از الکترولیز را ببینید، نباید بین جلسات الکترولیز موهای احتمالی رشد کرده را اپیلاسیون یا شیو کنید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *