• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

انواع روش های پاکسازی پوست صورت| مراحل پاکسازی صورت کلینیکی| فشیال| میکرودرمینگ| میکرودرم ابریژن

همه چیز درباره پاکسازی پوست و روش های آن

پاکسازی پوست یکی از مهمترین مراقبت های پوستی برای خانم ها و آقایان می باشد که توسط پزشکان متخصص، متخصصان سلامت پوست و مو، بیوتی اینفلوئنسر ها همچنین آرایشگران به شدت توصیه می شود. اما باید بدانید که روش های صحیح و پاکسازی اصولی چگونه انجام می شود و با چه راه هایی می توان آنرا به درستی انجام داد.

منظور از پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی یک واژه بسیار کلی و عمومی برای تعریف ترکیب روش های مراقبت پوستی است که در کل شامل سه هدف می باشد. هرکدام از این هدف ها فواید ویژه و متفاوتی برای پوست دارند.

  • برداشت سلول‌های مرده
  • پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها
  • کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه و بهبود خونرسانی

از چه دستگاهی برای پاکسازی پوست استفاده می شود؟ و ویژگی ها

برداشت سلول‌های مرده

سطح پوست یا اپیدرم متشکل از لایه های شاخی و سلول های مرده است. این سلول ها در سطحی ترین و بالاترین سطح اپیدرم قرار گرفته اند. سلول های شاخی وظیفه محافظت از پوست بدن را به عهده گرفته اند که اولین خط دفاعی بدن در برابر عوامل خارجی و بیماری زا نامیده می شود. بدن در هر 30 روز لایه های شاخی را جایگزین می کند. بعضی مواقع این پوست های مرده روی سطح پوست جمع می شوند. بردات این سلول های مرده و یا به اصطلاح تخصصی تر اگزوفولیشن به شما کمک میکن تا این سلول های مرده را از ری سطح پوست خود بردارید و پوستی شاداب تر و درخشان تر داشته باشید.
یکی از مشکلات اگزوفولیشن این است که اگر درست انجام نشود پوست شما دچار التهاب می شود. مثلا درگذشته بعضی از افراد پوست صورت خود را با کیسه های زخیم و سفید آب می سابیدند. پس از این که صورتشان گل می انداخت احساس تمیزی زیادی می کردند. در صورتی که این قرمزی پوست همان نشانه های التهاب می باشد. هرچه صورتتان بیشتر در معرض این نوع پاکسازی باشد پوستتان زودتر پیر شده و چروک های عمیقی به مرور روی پوستتان ایجاد می شود.

 

پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها

روی پوست به طور طبیعی چربی های خاصی می نشیند که کارشان حفظ رطوبت پوست می باشد. همین چربی خواص ضد میکروبی نیز دارد. اما در بعضی از افراد همین چربی منافذ پوست را به کلی می بندد و باعث ایجاد آکنه و جوش می شود. پاکسازی چربی های اضافی روی پوست را کنترل می کند و آلاینده ها و آلودگی هایی که به طور روزمره روی پوست می نشیند را کاملا پاکسازی می کند.
بزرگترین مشکلات محصولات مراقبتی پوست ه در حذف چربی نقش دارند این است که مصرف کنندگان به صورت افراطی از آن ها استفاده می کنند. همین کار باعث می شود چربی ضروری پوست نیز از بین برود. استفاده از اسکراب و لایه بردار به صورت افراطی نه تنها به پوستتان کمک نمی کند بلکه به آن آسیب نیز خواهد رساند.

کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه و بهبود خونرسانی

برخی از روش های پاکسازی که شامل بخور و ماساژ صورت است می تواند به خونرسانی به پوست کمک زیادی کند. ماساژ می تواند باعث آزاد سازی عوامل ضد التهابی و ضد پیری پوست نیز باشد. حتی ماساژ پوست سر از ریزش بیش از حد موها نیز جلوگیری می کند. استفاده از لوسیون ها و کرم های مخصصوصی که در متد های پاکسازی استفاده می شود نیز باعث آبرسانی ویتامنی رسانی و تغذیه پوست می شود. این محصولات نقش مهمی در بهبود بافت، رنگ و حتی قوام پوست می شود.

برای پاکسازی پوست کجا بریم؟ | دکتر فاطمه حبشی

شناخت انواع پوست:

  • پوست چرب: براق و چرب و جوش دار هستند، ضخیم بوده و منافذ بازی دارند.
  • پوست خشک: شفاف با منافذ ریز و کوچک، کشیدگی بر روی سطح پوست احساس می‌شود،دارای لک و کک و مک هستند.
  • پوست خشک و حساس: تمامی ویژگی های پوست خشک را دارند وعلاوه برا آن واکنش پذیر بوده و به سرعت دچار التهاب می‌شوند.
  • پوست مختلط: نواحی T صورت (پیشانی و چانه چرب) و نواحی U صورت (کناره لب ،زیر چشم) خشک است و بر سطح پوست کشیدگی احساس می‌شود.

 

معرفی تمام روش‌های پاکسازی پوست

پاکسازی پوست روش های مختلفی دارد که شامل روش های خانگی و آرایشگاهی و همینطور روش های کلینیکی است که به واسطه دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد.

 

روش‌های کلینیکی پاکسازی پوست

این متد از تضمینی ترین روش ها است که توسط افراد متخصص و پزشک انجام می شود و به جوانسازی پوست نیز کمک شایانی می کند.

 

دوره آموزشی پاکسازی پوست - گوهر پژوهفشیال پوست

روش فشیال اکثرا برای تغذیه پوست و موارد درمانی انجام می شود که شامل مراجل مختلف و متععدی همچون ماساژ صورت، پاکسازی، لایه برداری، بخور و خارج کردن ضایعات پوستی است. فشیال صورت و گردن از راج ترین و موثر ترین روش کلینیکی پاکسازی در دنیا شناخته شده است.

پاکسازی پوست با روش میکرودرم ابریژن

پاکسازی پوست با میکردرم ابریژن یکی دیگر از روش های کم تهاجمی کلینیکی است کهبا برداشتن لایه بالایی پوست، سلول های مرده سطح پوست وآلودگی های آن را کاملا از بین می برد. در نتیجه با بهره گیری از این روش شما پوستی شاداب تر و جوان تر را به خود هدیه می دهید. بهبود گردش سلولی و رشد الاستین و تولید کلاژن از ویژگی های روش میکرودرم ابریژن می باشد.

برای پاکسازی پوست چرب چه کنیم؟

تولید چربی یکی از ویژگی های بارز پوست صورت است و همین چربی در پوست بعضی از افراد به میزان بالایی تولید می شود. به دلیل همین مساله نیز پوست صورت افراد تفاوت زیادی با هم دارد. برای اینکه بتوان چربی پوست را کنترل کرد باید از مواد مراقبتی مخصوص نوع پوست خمودتان استفاده کیند. برای کنترل چربی پست می توانید به صورت مرتب هر 40 روز یکبار این کار را انجام دهید.
پوست چرب کاملا مستعد جوش و آکنه است و در حین پاکسازی مراقبت و خدمات حرفه ای تر،لایه برداری کاملا اصولی و…نیاز دارد.

برای پاکسازی پوست چرب چه کنیم؟

تولید چربی یکی از ویژگی های بارز پوست صورت است و همین چربی در پوست بعضی از افراد به میزان بالایی تولید می شود. به دلیل همین مساله نیز پوست صورت افراد تفاوت زیادی با هم دارد. برای اینکه بتوان چربی پوست را کنترل کرد باید از مواد مراقبتی مخصوص نوع پوست خمودتان استفاده کیند. برای کنترل چربی پست می توانید به صورت مرتب هر 40 روز یکبار این کار را انجام دهید.
پوست چرب کاملا مستعد جوش و آکنه است و در حین پاکسازی مراقبت و خدمات حرفه ای تر،لایه برداری کاملا اصولی و…نیاز دارد.

هزینه پاکسازی پوست در لاهیجان

برای اطلاع از قیمت انواع روش های پاکسازی پوست با شماره تماس های کلینیک زیبایی میها تماس حاصل فرمایید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *