• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

برداشتن خال با لیزر

برداشتن خال با لیزر

خال ها یکی از عناصر الحاقی بدن می باشند که به دلایل مختلفی بوجود می آیند و با وجود رنگدانه های متفاوت از لحاظ طیف رنگی نیز با یکدیگر تفاوت دارند، برای برداشتن خال ها راه حل های بسیاری وجود داشته که قدیمی ترین آن جراحی خال بوده است و با پیشرفت علم پزشکی راه ایمن تر و ساده تری نیز ابداع شده است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن و بدون دردسر از شر خال های اضافی خود راحت بشوید.

خال ها

هرنوع برآمدگی و تغییر رنگ بر روی پوست بدنتان که تکی یا گروهی مشاهده شود علائم بروز یک خال را به شما هشدار می دهد که تعداد و سایز آن در بدن هر کسی متفاوت است و اصلا شباهتی با یکدیگر ندارد، بعضی از این برآمدگی ها با نام پاپول ( برآمدگی بدون منافذ برای خروج ) و بعضی دیگر با نام ماکول ( تغییراتی در پوست که هم سطح پوستتان می باشد ) شناخته شده اند، بطورکلی ۲ نوع خال داریم که شامل خال های ملانوسیتی اکتسابی و خال های ملانوسیتی مادرزادی می باشند و در رنگ های متنوع و شکل های خاص در هر بدنی ظاهر می شوند.

انواع خال پوستی

۱-         خال بکر : در زمان بلوغ و بیشتر در بازو سینه آقایان مشاهده می شود.

۲-         خال ترکیبی : خال های برآمده با رنگ قهوه ایی و تیره که گاهی فولیکول های فعال مو دارند.

۳-         خال درمال : خال بی رنگ و برآمده که در مواقع نادر تیره رنگ است.

۴-         خال آبی : خال کوچک و برجسته که بی خطر است.

۵-         خال های دیسپلاستیک : اندازه بزرگ و با مرز های نامشخص که رنگ یکنواختی ندارد.

مزایا و معایب برداشتن خال با لیزر

بزرگترین حسن برداشت خال با لیزر استفاده از بی حسی های موضعی و بدون درد بودن این روش می باشد، شما می توانید خال های مزاحم کوچک و بدون برآمدگی خود را تنها با مراجعه ایی کوتاه به پزشک متخصص بردارید. احتمال عفونت در این روش حدودا صفر است و شما در طی  یک جلسه کوتاه مدت می توانید از شر خال های خود راحت بشوید.

معایب برداشت خال به نسبت مزایای آن بسیار کم و محدود می باشند کافی است شما با مراجعه به متخصص از غیر سرطانی بودن خال های خود اطمینان حاصل کنید و براحتی با لیزر از شر خال های سطحی پوست خودتان راحت شوید.

مراقبت های بعد از برداشتن خال با لیزر

همانند دیگر جراحی ها و کارهای زیبایی برداشتن خال با لیزر نیز نیاز به مراقبت های اصولی دارد، گام اول گذاشتن یک لایه پماد و یک لایه گاز استریل بر روی جای خال می باشد و توجه کنید که شستشوی روزانه صورت و جای زخم با آب یا پراکسید هیدروژن الزامی است و به یاد داشته باشید که تکرار این روش شما را تا بهبود سریع و کاملتان کمک می کند.

جای زخم یا اسکار برداشت خال با لیزر می ماند؟

اینجا کافی است بگوییم که شما تنها با پیدا کردن پزشک متخصص و مجرب بدون هیچ نگرانی از جای اسکار یا خال های خود می توانید با لیزرهای مناسب از مزاحم های همیشگی خودتون خداحافظی کنید.

برداشتن خال با لیزر بهتر است یا جراحی

برداشتن خال با روش های گوناگونی مرسوم است که بهترین و موثرترین آن با لیزر می باشد اما از گذشته برداشتن خال از طریق جراحی امکان پذیر بوده است، در حال حاضر نیز یک سری از خال ها نیاز ۱۰۰% به جراحی و فرستادن نمونه به پاتولوژی دارند که در این یک مورد نیاز به عمل جراحی برای برداشت خال می باشد و در موارد دیگر لیزر بر جراحی ارجحیت دارد.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

خالبرداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *