• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

برداشتن غبغب با درمان هایفو

هایفوتراپی غبغب چیست؟

یکی از عوارض افزایش سن و پیری، شل‌شدن و افتادگی پوست است. این عارضه به دلیل کاهش خاصیت ارتجاعی پوست ایجاد می‌شود. غبغب یکی از عوارضی است که با شل‌شدن پوست زیر چانه ایجاد می‌شود. هایفو غبغب از موثرترین روش‌هایی است که این پف و افتادگی زیر چانه را برطرف می‌کند. از بین بردن غبغب با هایفو شادابی و جوانی را به چهره فرد برمی‌گرداند و اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته جبران می‌نماید.

نحوه عملکرد تکنیک هایفوتراپی غبغب بدین صورت است که پرتوهای متمرکز اولتراسوند به پوست این ناحیه تابانده شده و با ایجاد گرما در لایه‌های زیرین پوست کلاژن‌سازی را تحریک کرده و منجر به تجزیه چربی‌های زیر پوست می‌گردند. تاثیر هایفو بر غبغب و صورت موجب جوان‌سازی و لیفت پوست می‌شود.

مراحل انجام هایفوتراپی غبغب

برای انجام هایفوتراپی غبغب انجام مراحل زیر لازم است:

  1. ابتدا ناحیه غبغب توسط اپراتور دستگاه تمیز می‌شود.
  2. در صورت نیاز و تمایل مراجعه‌کننده از کرم‌های بی‌حسی موضعی در ناحیه استفاده می‌گردد.
  3. در مرحله سوم ژل اولتراسوند بر روی ناحیه موردنظر زده می‌شود.
  4. دستگاه هایفو بر روی پوست قرار می‌گیرد و تنظیمات لازم انجام می‌گردد.
  5. طول جلسه درمان بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه بر حسب میزان نیاز فرد خواهد بود.
  6. دستگاه از روی پوست برداشته می‌شود و باقیمانده ژل از روی پوست پاک می‌شود.

تکنیک هایفوتراپی غبغب برای همه افراد به یک‌میزان موثر نیست و نمی‌توان از آن انتظار معجزه داشت. این روش برای افرادی که دچار افتادگی و شل‌شدگی ملایم پوست هستند، مناسب است و برای افرادی که دچار افتادگی و چین‌وچروک شدید هستند، چندان موثر نخواهد بود.

بعد از هایفوتراپی غبغب

  • پس از برداشتن غبغب با درمان هایفو، چانه خود را نخارانید و ماساژ ندهید.
  • پس از درمان غبغب مقدار زیادی آب و مایعات را در رژیم غذایی خود قرار دهید.
  • تا چند روز پس از جلسه هایفو از رفتن به استخر، سونا یا جکوزی خودداری کنید.
  • پوست صورت خود را تمیز نگه دارید و تا حد امکان از قرار گرفتن در محیط های خیلی گرم یا خیلی سرد خودداری کنید.

بهترین دستگاه هایفوتراپی غبغب

هایفو دابلو یکی از بهترین دستگاه‌های هایفوتراپی غبغب است. در واقع جوانسازی پوست با هایفو دابلو یا هایفوتراپی روشی است که برای لیفت و کشش صورت استفاده می‌شود و برای رفع چین‌وچروک، رفع غبغب، جوان‌سازی صورت و گردن و حتی لاغری بدن موثر و کارآمد است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دستگاه هایفو دابلو کم ‌‌عوارض بودن آن است که هیچ‌گونه آسیب، سوختگی یا لکی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

در دستگاه هایفوتراپی امواج مورداستفاده شبیه امواج دستگاه سونوگرافی است. این امواج به عمق پوست رسوخ کرده و منجر به تحریک کلاژن‌سازی در ناحیه غبغب و متعاقب آن لیفت و سفت‌شدن پوست می‌شود. کلاژن یکی از مهم‌ترین پروتئین‌های پوست است که موجب استحکام و سفتی آن می‌شود.

ماندگاری هایفو تراپی غبغب

افرادی که قصد انجام هایفوتراپی غبغب را دارند باید توجه نمایند که هایفوتراپی غبغب تنها در یک جلسه انجام می شود و اگر نیاز به تعداد جلسات بیشتری باشد دکتر شما را از آن مطلع می کند. در جلسه مشاور دکتر هم قیمت ها، هم نحوه انجام کار و هم اگر نیاز به تعداد جلسات بیشتری باشد را به متقاضی می گوید.

متقاضیانی که اقدام به انجام هایفوتراپی غبغب می کنند با یک جلسه هایفوتراپی غبغب اثرات آن را تا 6 ماه بعد مشاهده می کنند یعنی این روش تا 6 ماه می تواند اثرات نهایی خود را نشان دهد و تا 3 سال ماندگاری دارد؛ بنابراین اگر اقدام به هایفوتراپی کردید باید تا 6 ماه صبر کنید و روز به روز شاهد بهترین ها برای جوانسازی و لاغری پوست خود خواهید بود.

سن مناسب برای حذف غبغب با هایفو

بهترین سن برای انجام هایفوتراپی غبغب ۳۰ تا ۶۵ سالگی است. از بین بردن غبغب با هایفو عوارض بسیار کمی دارد و شامل اندکی التهاب، تورم و قرمزی است که به سرعت از بین می‌رود. این روش نیازی به گذراندن دوران نقاهت و استراحت در منزل ندارد و به راحتی می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید.

تکنیک هایفوتراپی غبغب بسیار موثر و ماندگار بوده و تنها با صرف یک جلسه انجام می‌گردد. یکی دیگر از دلایل تمایل افراد به انجام این متد هزینه مناسب در مقابل تاثیرگذاری بالای آن است. در ادامه به معرفی بهترین دستگاه هایفو تراپی غبغب می‌پردازیم و مزایای این روش را برای شما شرح خواهیم داد.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

هایفو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *