• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بررسی کامل “تزریق ژل گونه”

امروزه یکی از دلایل اصلی تزریق ژل گونه به صورت، جوان‌سازی چهره و جلوگیری از پیری است. اکثر افرادی که این روش را انتخاب می‌کنند، به دنبال کاهش عوارض پیری و نمایان‌شدن علائم آن روی صورت خود هستند که معمولا از سنین چهل سالگی پیامدهای خود را نشان می‌دهد و غالبا صورت اولین قسمتی است که عوارض پیری بسیار سریع‌تر در آن مشخص می‌شود.

با افزایش سن بافت‌های مختلف بدن و به خصوص پوست قوام خود را از دست می‌دهد و کم کم چین و چروک‌ها روی آن ظاهر می‌شوند. این چروک‌ها در نواحی پیشانی، خط اخم و زیر چشم شکل می‌گیرند و کم‌کم به نواحی دیگری مثل گونه‌ها و چانه هم سرایت می‌کنند.

دلایل محبوبیت تزریق ژل گونه

علاوه بر از بین بردن اثرات پیری و پر کردن سطوح چربی از دست رفته، تزریق گونه تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری هم دارد. این اقدام منجر به رفع افتادگی و تغییر فرم چهره خواهد شد و به همین دلیل افراد در تمامی رده‌های سنی، تزریق ژل گونه را برای تغییر فرم چهره انتخاب می‌کنند. با این کار حجم گونه‌ها افزایش پیدا کرده و جذابیت ظاهری فرد بیشتر خواهد شد.

تزریق ژل از جمله اقدامات زیبایی غیرتهاجمی است و به همین دلیل آسیب و عوارض چندانی به همراه نخواهد داشت. کم عارضه بودن، ماندگاری نسبتا طولانی و هزینه پایین در کنار نتیجه‌دهی بالا، از جمله دلایل محبوبیت این روش هستند. همچنین تزریق ژل گونه در کانتورینگ صورت نقش مهمی ایفا می‌کند.

فیلر گونه چیست؟

احتمالا شما هم تا به حال یا فیلر تزریق کرده‌اید و یا افرادی را در اطرافتان دیده‎اید که این کار را انجام داده‌اند. فیلر یا ماده پر کننده، به زیر پوست تزریق می‌شود و در منطقه مورد نظر، حجم کافی ایجاد خواهد کرد. فیلرها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که هم با ساختار بدن هماهنگ باشند و هم زود جذب نشده و ماندگاری کافی داشته باشند.

به طور مثال، فیلرهایی از جنس هیالورونیک اسید ، از جمله بهترین فیلرهای موجود در بازار هستند. علاوه بر مواد تشکیل دهنده و ساختار فیلرها، ماندگاری و غلظت آنها هم از ویژگی‌های بسیار مهم آنهاست. فیلرها به دو دسته کلی موقت و دائمی دسته بندی می‌شوند و بنا بر نیاز هر فرد، یکی از انواع فیلر برای او انتخاب می‌شود.

این ماندگاری هم به ساختار فیلر مربوط است و هم به غلظت آن. میزان غلظت فیلر هم به عوامل مختلفی بستگی دارد و تزریق فیلر با غلظت‌های گوناگون، نتایج متفاوتی در پی خواهد داشت. برای گرفتن بهترین نتیجه از تزریق فیلر گونه، باید برخی ازاقدامات را قبل و بعد از تزریق رعایت کنید که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

بررسی کامل “تزریق ژل گونه”

عوارض تزریق ژل به گونه

هیالورونیک اسید یکی از موادی است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به همین دلیل تزریق آن هیچ مشکلی برای سلامتی شما به وجود نخواهد آورد. فیلرهای ساخته شده از هیالورونیک اسید، از جمله بهترین و کم عارضه‌ترین ژل‌های موجود در بازار هستند که برای تزریق در نقاطی مثل گونه به کار می‌روند.

البته چنان چه به مراکز غیرمعتبر مراجعه کنید، این احتمال وجود دارد که از ژل‌های غیر استاندارد برای شما استفاده شود که عواقب جبران ناپذیری در پی دارد. اما اگر به یک مجموعه زیبایی معتبر مانند مهزیار مراجعه کرده‌اید؛ با عوارض چندانی روبرو نخواهید شد. عوارض تزریق ژل گونه عبارتند از:

  • تورم در گونه‌ها و التهاب پوست
  • قرمزی پوست و احساس خارش
  • کبودی و خونمردگی در ناحیه تزریق
  • احساس درد و سوزش

البته این عوارض در مدت ۷۲ ساعت بعد از تزریق ژل گونه از بین می‌روند. اما اگر این تزریق را فرد غیر متخصص انجام داده باشد؛ ممکن است با عوارض جدی‌تر و خطرناک‌تری ازجمله: عدم تقارن گونه‌ها، فلج موقتی عضله‌های صورت، افتادگی گونه‌ها و حتی تغییر فرم چهره مواجه شوید.

ورم بعد از تزریق ژل گونه چند روز طول میکشد؟

یکی از عوارض کم خطر تزریق ژل به گونه، ایجاد ورم در محل تزریق است. البته در صورتی که این کار را نزد فرد متخصص انجام داده باشید؛ در مدت کوتاهی این ورم کاملا از بین می‌رود. برخی از پزشکان هم در همان ابتدا، کمی بیشتر از دوز مورد نظر ژل تزریق می‌کنند تا با گذشت زمان، میزان برجستگی گونه‌ها بیش از حد کم نشود. به همین دلیل ممکن است در روزهای اول احساس کنید که ورم دارید؛ اما بعد از چند روز گونه‌ها فرم طبیعی و زیبای خود را پیدا می‌کنند.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل گونه

اگر به یک مجموعه معتبر مراجعه کرده باشید؛ با یک یا دو روز رعایت مراقبت‌های مخصوص، تمام عوارض و ورم صورت از بین خواهد رفت. این مراقبت‌ها در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

  • از هر گونه فشار آوردن به این نواحی خودداری کنید. همچنین بهتر است شب‌ها طاقباز بخوابید و سرتان را در ارتفاع بالاتری قرار دهید.
  • تا چند روز از رفتن به حمام با آب گرم، سونا و… خودداری کنید.
  • تا مدتی انجام فعالیت‌های سنگین را کنار بگذارید.
  • از مصرف برخی داروها (تحت نظر پزشک)، الکل و مواد دخانی تا مدتی خودداری کنید.

کلینیک زیبایی میها واقع درلاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *